Номер телефону для зв'язку з клієнтами

Останнє оновлення : 27.04.2023

У налаштуваннях акаунту продавця можна вказати номер телефону для зв'язку з клієнтами, за яким покупці можуть зв'язатися з вами у разі виникнення запитань або в разі потреби внести зміни в замовлення. Для цього в розділі «Параметри» → «Мій магазин», натисніть піктограму редагування, введіть ваш контактний номер та збережіть.

Можливо додати лише один мобільний або ж міський номер, у форматі +380********* або 0800******.

Для покупця контактний номер продавця буде вказаний у sms/viber повідомленні після оформлення замовлення та в замовленні в його особистому кабінеті.

Відповідати на телефонні дзвінки необхідно згідно з встановленим графіком роботи магазину.

Додати контактний номер магазину та редагувати його можуть лише власник та адміністратор магазину. У разі отримання скарг від покупців про проблеми зі зв'язком, наприклад, номер недійсний чи продавець не відповідає на дзвінки, опція відображення номера телефону та можливість його редагування буде обмежена до з'ясування обставин та усунення зауважень.


Близькі за темою

Куди приходить покупцеві повідомлення і контакти продавця після оформлення замовлення?
Що робити, якщо покупець не відповідає на дзвінки чи вказаний невірний контактний номер?

Чи була інформація корисною?