Оплата з LiqPay (АТ КБ "ПриватБанк")

Останнє оновлення : 23.02.2024

Продавці маркетплейсу можуть отримувати онлайн оплату за замовлення під’єднавши інтернет-еквайринг від LiqPay. Зарахування коштів відбувається на розрахунковий рахунок продавця протягом банківського робочого дня за вирахуванням комісії 1,5% від суми операції.

Доступні способи оплати з LiqPay:

  • Оплата карткою Visa/MasterCard.
  • Google Pay.
  • Apple Pay.
  • PrivatPay.

Як під’єднати отримання оплати з LiqPay

У вас має бути зареєстрований мерчант у платіжного провайдера LiqPay. Якщо ви ще не зареєстровані, можете зробити це за посиланням →.

Для підключення оплати LiqPay на маркетплейсі надішліть на payment_m@rozetka.com.ua наступну інформацію:

  1. Найменування ФОП / юридичної особи.
  2. Назва вашого магазину на маркетплейсі ROZETKA.
  3. Public_key.
  4. Private_key.
  5. ПІБ вашого уповноваженого співробітника та його контакти: номер телефону та e-mail.

Після підключення, нові способи оплати будуть відображатись на сторінках ваших товарів. Інформацію про налаштовані способи оплати ви можете побачити в розділі «Управління оплатами» → «Методи оплати».

В кабінеті LiqPay ви можете:

  • побачити статус оплати;
  • підтверджувати платежі, якщо увімкнена двостадійна оплата;
  • проводити повні та/або часткові повернення коштів;
  • отримувати виписки по рахунку.

Часті питання щодо роботи з сервісом LiqPay →


Близькі за темою

Налаштування платежів
Статус оплати замовлення та рахунки на оплату
Як повернути покупцю кошти за оплачене на сайті замовлення, якщо воно скасоване?

Чи була інформація корисною?