Палітра кольорів

Останнє оновлення : 20.04.2023

Товари, для яких колір є визначальним фактором при виборі, необхідно розміщувати на маркетплейсі надаючи палітру кольорів. Палітра — це набір відтінків, які максимально точно передають колір товару.

Для зручності користувачів, відтінки товару групуються. Товари, які мають стандартні кольори (чорний, зелений, червоний) не вимагають додаткових дій, окрім правильного заповнення характеристики. Товари, у яких є кольори з певною назвою відтінку, вимагають надання цієї самої палітри. Щоб додати палітру відтінків для ваших товарів, необхідно підготувати її відповідно до вимог, описаних нижче, та надіслати менеджеру підтримки.

Вимоги до палітри кольорів

1. Кожен відтінок повинен бути представлений окремим зображенням (квадрат кольору) у форматі jpg, розміром 24х24 px і не більше 19 КБ. Назва файлу зображення має бути такою ж, як назва відтінку. Відтінки можуть називатися цифрою, текстом або цифра + текст.

2. Файли зображень відтінків необхідно зберегти в теку, назву якої обов'язково сформувати за таким правилом: Назва категорії товарів + бренд, для якого додається палітра відтінків. Наприклад: Фарба для волосся Єва.

3. Значення відтінку повинно бути однаковим в назві товару, в характеристиці колір/відтінок і в назві зображення кольору.

 
4. Товарові в характеристиці «колір/відтінок» необхідно вказати виробника, номер і назва відтінку. Приклад в XML прайс-листі:

<offer id="8" available="true">
...
<name>Гель-лак Avenir Cosmetics X 047 Blue Lagoon 10мл (5900308135310)</name>
<param name="Відтінок">Avenir Cosmetics X 047 Blue Lagoon</param>
...
</offer>

Товари, для яких обов'язково надавати палітру кольорів:

Без кольорової палітри на маркетплейсі допускається розміщення товарів під замовлення (наприклад, меблі). В такому випадку на першому фото має бути зображена модель виробу, а на наступному фото зображена палітра кольорів (відтінків), в яких ви можете виготовити даний товар.

Чи була інформація корисною?