Статус оплати замовлення та рахунки на оплату

Останнє оновлення : 19.11.2023

Статус оплати відображається лише в замовленнях, в яких покупці обрали онлайн оплату на сайті.

Після оформлення замовлення з онлайн-оплатою, йому встановлюється статус «Очікує на оплату». Покупець потрапляє на сторінку оплати, де має ввести реквізити банківської карти та оплатити замовлення. Якщо покупець з якихось причин не оплатив замовлення, кнопка «Оплатити» буде доступна протягом 12 годин в розділі «Мої замовлення» в кабінеті покупця (якщо продавець не змінив статус замовлення).

Наступний статус оплати — «Сума заблокована» або «Перевіряється» залежно від того, чи налаштована у продавця двостадійна оплата. Якщо ця функція включена, після успішного блокування коштів на банківській картці клієнта, продавцю необхідно підтвердити оплату в кабінеті платіжного провайдера. Якщо двостадійна оплата відключена, після зарахування коштів на рахунок продавця статус оплати автоматично змінитися на «Оплачено». У разі, якщо банк не підтвердив транзакцію — статус оплати зміниться на «Скасовано».

Якщо протягом 12 годин оплата не відбулась, статус оплати зміниться на «Термін дії минув» і сторінка оплати стане недоступною. Якщо покупцеві не вдалося провести оплату замовлення карткою чи оплата була скасована банком, зв'яжіться з покупцем та, якщо це можливо, запропонуйте інший спосіб оплати (переказ на карту, післяплата).

Статус оплати замовлення

Опис

Очікує оплати

Замовлення не сплачено. Кнопка «Оплатити» активна й доступна покупцеві в його особистому кабінеті в розділі «Мої замовлення»

Сума заблокована

Оплата знаходиться «в очікуванні». Продавцю необхідно підтвердити або скасувати оплату в кабінеті платіжного провайдера

Сума утримана

Кошти заблоковані на картці клієнта, але продавець ще не пройшов перевірку банком. Якщо продавець не пройде активацію протягом 180 днів, платежі будуть автоматично скасовані

Оплачено

Кошти зараховані на рахунок продавця

Частково оплачений

Покупець сплатив неповну суму за замовлення

Термін дії закінчився

Покупець не оплатив замовлення протягом 12 годин. Сторінка оплати більше недоступна

Перевіряється

Банк перевіряє оплату (проміжний статус)

Скасовано

Оплата невиконана. Банк не підтвердив транзакцію

Повернуто

Проведено повернення платежу

Замовлення, які очікують оплати

Зазвичай покупці оплачують замовлення відразу після його оформлення, і якщо покупець не оплачує замовлення протягом години, рекомендуємо зв'язатись з ним, щоб запитати чому не вдалось оплатити замовлення та за потреби проконсультувати, як це зробити. Знайти замовлення, які очікують оплати ви можете застосувавши відповідний фільтр в кабінеті продавця в розділі «Замовлення».

Рахунки на оплату

В замовленнях з онлайн оплатою відображається блок «Рахунки на оплату», де вказані номер, сума та статус оплати виставленого для замовлення рахунку.

Якщо ви відредагували замовлення з онлайн оплатою і загальна вартість замовлення збільшилась, автоматично створиться рахунок для додаткової оплати. Вам необхідно надіслати його покупцю для оплати. Якщо сума зменшилась — вам необхідно самостійно виконати часткове повернення коштів в кабінеті платіжного провайдера.

Щоб самостійно створити замовленню рахунок для оплати, в блоці «Оплата» натисніть «Створити рахунок» та введіть потрібну суму. Зачекайте створення рахунку, це може зайняти декілька хвилин.

Після створення рахунку натисніть , відкриється вікно, в якому ви можете cкопіювати посилання на сторінку оплати та надіслати його покупцю в месенджері чи листуванні щодо замовлення. Покупцю необхідно перейти за посиланням та провести оплату, також кнопка оплати буде доступна в замовленні в кабінеті покупця.

Посилання на оплату можна створити в статусі підтверджено\комплектується, та обравши спосіб оплати при отриманні

Сума рахунків на оплату не може перевищувати загальну вартість замовлення.

Якщо замовлення має рахунок, термін дії якого закінчився, в такому разі створити новий рахунок неможливо, створіть дубль замовлення. Також неможливо створити рахунок для скасованого замовлення.


Близькі за темою

Налаштування платежів (двостадійна оплата)
Як повернути покупцю кошти за оплачене на сайті замовлення, якщо воно скасоване?

Чи була інформація корисною?