Android додаток

Опубліковано : 23.06.2020

Мобільний додаток для Android від ROZETKA Маркетплейс дозволяє керувати магазином зі смартфона. Для авторизації використовуйте логін та пароль для входу у свій акаунт на ROZETKA Маркетплейс.

З додатком для Android легко стежити за базовими показниками роботи вашого магазину, обробляти замовлення і відповідати на питання покупців. На головній сторінці зображено стан балансу, замовлення, відгуки та питання покупців.

Основні можливості мобільного додатку для продавців

  1. Управління балансом

Дозволяє відстежувати суму на вашому балансі, перевіряти історію змін за рахунком, мати доступ до рахунків і звітів про продані товари. Також є можливість сформувати рахунок на оплату і поповнити баланс вашого магазину. Для цього натисніть на «Сформувати рахунок» і вкажіть суму поповнення. Сформований рахунок з'явиться у вкладці «Рахунки», де ви вибираєте відповідну дію: оплатити, переглянути, зберегти або відправити.

  1. Обробка замовлень

Додаток сповіщає вас про надходження нових замовлень. Залежно від стадії виконання замовлення встановлюйте актуальні статуси. Для зміни статусу знайдіть потрібне замовлення у вкладці «В обробці» та відкрийте його, натисніть на значок редагування знизу екрану і виберіть відповідний статус із запропонованих.

Функція «Створити замовлення» в додатку не доступна.

Для редагування товарів у замовленні відкрийте поле «Товари» та натисніть кнопку редагування. Ви можете змінити кількість товару, додати інші товари або вказати додатковий продаж. Після чого натисніть «Застосувати».

Редагувати данні про покупця, спосіб доставки та оплати в замовленні неможливо. Обговоріть ці умови з покупцем і при необхідності залиште коментар менеджера.

  1. Робота з відгуками

Відповідайте на відгуки, коментарі та питання, які покупці залишають на сторінці товару. У вкладці «Відгуки» → «Товари» натисніть на потрібний відгук, введіть свій коментар і відправте. Ваша відповідь з'явиться на сторінці товару під коментарем покупця.

Відповідаючи на відгуки, дотримуйтеся загальноприйнятих норм роботи з покупцем. Пам'ятайте, що всі відгуки (а також ваші відповіді на них) перед публікацією на сайті проходять обов'язкову модерацію: первинну (автоматичну) і модерацію менеджером. У разі порушень відгуки або відповіді на них можуть бути видалені або змінені.

  1. Спілкування з покупцями

Нові питання від покупців відображаються в розділі «Моє листування». Щоб відповісти натисніть на питання, напишіть відповідь у формі що з'явилася та відправте.

Ви можете відповісти на питання:

  • залишені покупцями за поточними замовленнями;
  • задані покупцями за допомогою форми «Запитати про товар» або «Запитати продавця» на сторінці вашого товару;
  • залишені покупцями на гарячу лінію call-центру — для їх вирішення рекомендуємо зв'язатися з покупцем телефоном. За результатом обробки цих питань встановіть статус Вирішено/Не вирішено.
  1. Перегляд товарів

У розділі «Товари» зображається список активних, неактивних і товарів на модерації. За допомогою фільтрів знаходьте потрібний товар за назвою, кодом, артикулом, категорією або ціною.

Інформація показується відповідно до вашого XML-файлу. Управління товарами недоступне.

Активні — товари, які доступні до замовлення на сайті.

Неактивні — товари, яких немає в наявності (згідно з вашим прайс-листом) та/або не пройшли модерацію.

На модерації — товари, які перевіряються на відповідність вимогам до оформлення.

  1. Налаштування магазину

Додаток дозволяє переглядати основну інформацію акаунту (особисті дані, про магазин), відстежувати та редагувати список менеджерів, налаштовувати сповіщення.

  1. Зворотний зв'язок

Ви можете описати проблеми що виникли при роботі додатку або надіслати свої побажання по доопрацюванню відділу техпідтримки, скориставшись формою «Написати нам».

Додаток буде вимагати повторну авторизацію, якщо ви не використовували його більше 7-ми днів.

Завантажте додаток в Google Play Маркет