Оплата банківькими картами VISA та MasterCard

Опубліковано : 05.08.2020

На сайті доступна можливість приймати оплату банківськими картами. Підключення інтернет-еквайринга можливо для клієнтів двох банків України:

  • ПриватБанк
  • ОЩАДБАНК

Для підключення LiqPay необхідно бути активним користувачем розрахункового рахунку в ПриватБанку, для підключення еквайрингу від ОЩАДБАНКу ━ рахунок може бути в будь-якому банку України. Необхідно мати зареєстрований мерчант і ключі для API, а також відправити нам наступну інформацію на пошту payment_m@rozetka.com.ua:

  1. Найменування ФОП / юридичної особи;
  2. Найменування магазину на сайті ROZETKA;
  3. public_key;
  4. private_key;
  5. ПІБ відповідального співробітника;
  6. Контакти: номер мобільного телефону та e-mail.

LiqPay від ПриватБанк

Тарифи:

  • 2,2% від суми операцій за платіжними картками Visa/MasterCard.

Вимоги банку:

  • Реквізити для отримання фінансового відшкодування в системі LiqPay повинні відповідати реквізитам поточного рахунку клієнта в банку;
  • До початку роботи з системою LiqPay клієнт повинен мати активний поточний рахунок в банку, і бути ідентифікований та верифікований у відділенні банку відповідно до вимог законодавства та внутрішніх положень банку.

Для створення мерчанта в LiqPay і підключення еквайрингу:

  1. Після авторизації на сайті https://www.liqpay.ua/ru/admin/business натисніть на випадаючий список → «+ Нова компанія»;
  1. Внесіть дані компанії для створення мерчанта та отримання ключів для API (web-адресу вкажіть наступним чином https://rozetka.com.ua/seller/найменування вашого магазину/);
  1. Вкажіть реквізити рахунку та ЄДРПОУ продавця;
  1. Отримайте ключі для API.

Вимоги до особи, яка отримує доступ адміністратора:

  • Мобільний телефон повинен належати матеріально відповідальній особі компанії.
  • Власник аккаунта, з якого здійснювалася реєстрація мерчанта, повинен бути засновником/директором юридичної особи або особою, зазначеною у картці зі зразками підписів, яка надана в ПриватБанк.

Двостадійна оплата

В системі LiqPay, поряд з автоматичним списанням коштів з картки клієнта, існує також можливість налаштування двостадійної оплати (холд): 1 крок — блокування суми на картці клієнта, 2 крок — списання.

Використовується у разі необхідності попередньо перевірити наявність товарів. При включенні цієї опції, після успішного блокування суми на картці клієнта, необхідно буде підтвердити списання з особистого кабінету LiqPay.

Для налаштування цього платіжного інструменту в розділі «Баланс» → «Налаштування платежів» увімкніть «Двостадійну оплату».

Інтернет-еквайринг від ОЩАДБАНК

Тарифи:

  • 1,95% від суми операцій за платіжними картками Visa/MasterCard.

Вимоги банку:

  • Відправте заявку з необхідними документами (перелік нижче) на пошту TolkachovPP@oschadbank.ua (Толкачов Павло Павлович);
  • Очікуйте дзвінок представника банку з результатом перевірки документів (процес займає 4 робочих дні, на 5 робочий день банк зв'язується з вами для повідомлення результату перевірки);
  • У будь-якому відділенні ОЩАДБАНКу підпишіть пакет документів на підключення еквайрингу. Додатково потрібно надати банку завірені документи у паперовому вигляді;
  • Банк реєструє магазин, передає вам ключі для API.

Документи від ФОП:

  1. Паспорт або інші документи, що засвідчують особу уповноваженого представника;
  2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків, видана контролюючим органом про реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб платників податків.

У разі відсутності даної довідки, в паспорті повинна бути одна з наступних відміток:

  • контролюючого органу про наявність права здійснювати платежі за серією та номером паспорта або внесені дані про номер облікової картки платника;
  • територіального підрозділу Державної міграційної служби України про внесення даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • територіального підрозділу Державної міграційної служби України про внесення запису про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії;
  • позначка «Відмова».
  1. Реєстраційні документи, що підтверджують реєстрацію ФОП, як суб'єкта підприємницької діяльності (свідоцтво про реєстрацію ФОП; виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР);
  1. Заповнений з вашого боку договір еквайрингу.

Документи від юридичної особи:

  1. Статутні документи (статут, засновницький договір, установчий акт);
  2. Виписка з ЄДР з інформацією про юридичну особу, підписанта і представника;
  3. Документи, що підтверджують повноваження представника на підписання договору на еквайрингове обслуговування (Наказ про призначення, протокол тощо);
  4. Заповнений зі свого боку договір еквайрингу.