Ви можете приймати оплату картками Visa/MasterCard будь-якого банку під'єднавши інтернег-еквайринг від Ощадбанку. Тариф — 1,95% від суми операцій. Поточний рахунок продавця може бути відкритий в будь-якому банку України.
Підключення еквайрингу від Ощадбанку:
- Надішліть заявку з фото/скан копіями необхідних документів (перелік нижче) на електронну пошту ecommerce.business@oschadbank.ua.
- Очікуйте дзвінок представника банку з результатом перевірки документів (процес займає 4 робочих дні, на 5 робочий день банк зв'язується з вами для повідомлення результату перевірки).
- У будь-якому відділенні Ощадбанку підпишіть пакет документів на підключення еквайрингу. Додатково потрібно надати банку завірені документи в паперовому вигляді.
- Банк реєструє магазин і передає вам API Ключі.
Документи від ФОП:
- Паспорт або інші документи, що засвідчують особу уповноваженого представника;
- Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків, видана контролюючим органом про реєстрацію в державному реєстрі фізичних осіб — платників податків.
У разі відсутності даної довідки, в паспорті повинна бути одна з наступних відміток:
- контролюючого органу про наявність права здійснювати платежі за серією та номером паспорта або внесені дані про номер облікової картки платника;
- територіального підрозділу державної міграційної служби України про внесення даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- територіального підрозділу державної міграційної служби України про внесення запису про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії;
- позначка «Відмова».
- Реєстраційні документи, що підтверджують реєстрацію ФОП, як суб'єкта підприємницької діяльності (свідоцтво про реєстрацію ФОП; виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР);
- Заповнений з вашого боку договір еквайрингу.
Документи від юридичної особи:
- Статутні документи (статут, установчий договір, установчий акт).
- Виписка з ЄДР з інформацією про юридичну особу, підписанта і представника.
- Документи, що підтверджують повноваження представника на підписання договору на еквайрингове обслуговування (наказ про призначення, протокол і т.п.).
- Заповнений з вашого боку договір еквайрингу.
Для підключення оплати банківськими картами за ваш товар, необхідно відправити наступну інформацію на payment_m@rozetka.com.ua:
- Найменування ФОП / юридичної особи.
- Найменування магазину на сайті ROZETKA.
- API Ключі.
- ПІБ відповідального співробітника.
- Контакти: номер мобільного телефону та e-mail.
Кабінет платіжного провайдера
При роботі з сервісами від Ощадбанку доступний Особистий кабінет, який надає доступ до додаткових функцій, здатним спростити роботу з платежами. Доступ до кабінету платіжного провайдера надається автоматично дотримуючись черги після підключення еквайрингу. За фактом підключення надійде лист на електронну пошту власника магазину з посиланням на сторінку входу і даними для авторизації.
Можливості платформи:
- відображення всіх онлайн оплат, здійснених при покупці ваших товарів;
- фільтрація і сортування операцій по безлічі параметрів;
- пошук по конкретним клієнтам;
- вивантаження інформації про платежі в зручній формі;
- відстеження всіх етапів оплат і їх статусів.

- Apply — застосування обраних фільтрів - при натисканні, всі вибрані фільтри застосовуються до таблиці і вона відображає дані відповідно до них.
- Reset — скидання всіх обраних фільтрів до "за замовчуванням" - тільки за сьогодні без додаткових умов.
- Блок управління фільтрами.
- Export to csv — вивантажує інформацію про платежі за заданими фільтрами у форматі csv.
- Amount — сума всіх знайдених операцій, відповідно до зазначених фільтрів.
- Count — кількість всіх знайдених операцій, відповідно до зазначених фільтрів.
- fee — комісія.
Як відбуваються оплати
Купівля товарів відбувається за стандартною моделлю двоступеневої оплати. Після оформлення замовлення покупцем з обраним способом оплати «Оплатити зараз карткою Visa/Mastercard» і підтвердження володіння карткою, створюється транзакція Auth. Якщо процес проходить успішно — кошти блокуються (холдуються) на карті покупця. Далі ініціюється наступна транзакція: Capture. Це означає, що банк списує заблоковані (захолдовані) раніше гроші з карти покупця. Якщо операція пройшла успішно ━ гроші надходять на Р/Р продавця.
Опис параметрів фільтрів
Фільтр | Значення, приклад |
Order ID | Ідентифікатор оплати (присвоюється всім операціям в рамках оплати одного замовлення) |
Payment ID | Ідентифікатор операції (унікальний для кожної операції) |
POS id | Ідентифікатор магазину в системі |
Email платника | |
Phone | Номер телефону платника |
Description | Опис (шаблон, який містить в собі суму замовлення та номер заявки) |
Status | Статус операції: Success — операція успішна; Unsuccessful — операція неуспішна; Pending — операція виконується; rejected — операція відхилена. |
Method | Тип операції: auth — холд (блокування) коштів на картці платника; capture — списання захолдованих (заблокованих) коштів з картки платника на користь магазину; refund — повернення коштів платнику; void — скасовує холд коштів на карті (використовується при скасуванні, якщо capture ще не був виконаний) |
Currency | Валюта платежу |
Integration | Тип інтеграції (як правило, містить в собі назву банку, чий термінал використовується) |
Terminal | Назва терміналу (містить в собі назву банку) |
Dtart | Дата, від ... |
End | Дата, до ... |
Card mask | Маска карти платника (перші 6 і останні 4 цифри): 123456******7890 |
Amount from | Сума платежу, від ... |
Amount to | Сума платежу, до ... |
RRN Code | RRN код (унікальний ідентифікатор банківської транзакції) |