Оплата картами Visa/MasterCard від ОщадБанк

Опубліковано : 07.09.2020

Ви можете приймати оплату картками Visa/MasterCard будь-якого банку під'єднавши інтернег-еквайринг від Ощадбанку. Тариф — 1,95% від суми операцій. Поточний рахунок продавця може бути відкритий в будь-якому банку України.

Підключення еквайрингу від Ощадбанку:

  1. Надішліть заявку з фото/скан копіями необхідних документів (перелік нижче) на електронну пошту TolkachovPP@oschadbank.ua (Толкачов Павло Павлович).
  2. Очікуйте дзвінок представника банку з результатом перевірки документів (процес займає 4 робочих дні, на 5 робочий день банк зв'язується з вами для повідомлення результату перевірки).
  3. У будь-якому відділенні Ощадбанку підпишіть пакет документів на підключення еквайрингу. Додатково потрібно надати банку завірені документи в паперовому вигляді.
  4. Банк реєструє магазин і передає вам API Ключі.

Документи від ФОП:

  1. Паспорт або інші документи, що засвідчують особу уповноваженого представника;
  2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків, видана контролюючим органом про реєстрацію в державному реєстрі фізичних осіб — платників податків.

У разі відсутності даної довідки, в паспорті повинна бути одна з наступних відміток:

  • контролюючого органу про наявність права здійснювати платежі за серією та номером паспорта або внесені дані про номер облікової картки платника;
  • територіального підрозділу державної міграційної служби України про внесення даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • територіального підрозділу державної міграційної служби України про внесення запису про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії;
  • позначка «Відмова».
  1. Реєстраційні документи, що підтверджують реєстрацію ФОП, як суб'єкта підприємницької діяльності (свідоцтво про реєстрацію ФОП; виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР);
  2. Заповнений з вашого боку договір еквайрингу.

Документи від юридичної особи:

  1. Статутні документи (статут, установчий договір, установчий акт).
  2. Виписка з ЄДР з інформацією про юридичну особу, підписанта і представника.
  3. Документи, що підтверджують повноваження представника на підписання договору на еквайрингове обслуговування (наказ про призначення, протокол і т.п.).
  4. Заповнений з вашого боку договір еквайрингу.

Для підключення оплати банківськими картами за ваш товар, необхідно відправити наступну інформацію на payment_m@rozetka.com.ua:

  1. Найменування ФОП / юридичної особи.
  2. Найменування магазину на сайті ROZETKA.
  3. API Ключі.
  4. ПІБ відповідального співробітника.
  5. Контакти: номер мобільного телефону та e-mail.

Кабінет платіжного провайдера

При роботі з сервісами від Ощадбанку доступний Особистий кабінет, який надає доступ до додаткових функцій, здатним спростити роботу з платежами. Доступ до кабінету платіжного провайдера надається автоматично дотримуючись черги після підключення еквайрингу. За фактом підключення надійде лист на електронну пошту власника магазину з посиланням на сторінку входу і даними для авторизації.

Можливості платформи:

  • відображення всіх онлайн оплат, здійснених при покупці ваших товарів;
  • фільтрація і сортування операцій по безлічі параметрів;
  • пошук по конкретним клієнтам;
  • вивантаження інформації про платежі в зручній формі;
  • відстеження всіх етапів оплат і їх статусів.
  1. Apply — застосування обраних фільтрів - при натисканні, всі вибрані фільтри застосовуються до таблиці і вона відображає дані відповідно до них.
  2. Reset — скидання всіх обраних фільтрів до "за замовчуванням" - тільки за сьогодні без додаткових умов.
  3. Блок управління фільтрами.
  4. Export to csv — вивантажує інформацію про платежі за заданими фільтрами у форматі csv.
  5. Amount — сума всіх знайдених операцій, відповідно до зазначених фільтрів.
  6. Count — кількість всіх знайдених операцій, відповідно до зазначених фільтрів.
  7. fee — комісія.

Як відбуваються оплати

Купівля товарів відбувається за стандартною моделлю двоступеневої оплати. Після оформлення замовлення покупцем з обраним способом оплати «Оплатити зараз карткою Visa/Mastercard» і підтвердження володіння карткою, створюється транзакція Auth. Якщо процес проходить успішно — кошти блокуються (холдуються) на карті покупця. Далі ініціюється наступна транзакція: Capture. Це означає, що банк списує заблоковані (захолдовані) раніше гроші з карти покупця. Якщо операція пройшла успішно ━ гроші надходять на Р/Р продавця.

Опис параметрів фільтрів

Фільтр

Значення, приклад

Order ID

Ідентифікатор оплати (присвоюється всім операціям в рамках оплати одного замовлення)

Payment ID

Ідентифікатор операції (унікальний для кожної операції)

POS id

Ідентифікатор магазину в системі

Email

Email платника

Phone

Номер телефону платника

Description

Опис (шаблон, який містить в собі суму замовлення та номер заявки)

Status

Статус операції:

Success — операція успішна;

Unsuccessful — операція неуспішна;

Pending — операція виконується;

rejected — операція відхилена.

Method

Тип операції:

auth — холд (блокування) коштів на картці платника;

capture — списання захолдованих (заблокованих) коштів з картки платника на користь магазину;

refund ​— повернення коштів платнику;

void​ — скасовує холд коштів на карті (використовується при скасуванні, якщо capture ще не був виконаний)

Currency

Валюта платежу

Integration

Тип інтеграції (як правило, містить в собі назву банку, чий термінал використовується)

Terminal

Назва терміналу (містить в собі назву банку)

Dtart

Дата, від ...

End

Дата, до ...

Card mask

Маска карти платника (перші 6 і останні 4 цифри): 123456******7890

Amount from

Сума платежу, від ...

Amount to

Сума платежу, до ...

RRN Code

RRN код (унікальний ідентифікатор банківської транзакції)