Способи взаємодії і звязку з покупцями

Опубліковано : 27.07.2020

Комунікацію з покупцями ви можете підтримувати в телефонному режимі або в письмовій формі.

Для обробки замовлення достатньо зв'язатися з покупцем за допомогою телефону. Контакти відображаються в замовленні: ім'я, прізвище (не завжди), номер телефону, адреса доставки.

Персональні дані покупця можна використовувати лише для виконання замовлення з дотриманням умов договору та норм Закону України «Про захист персональних даних».

Окрім дзвінка за замовленням, ви також можете скористатися функцією «Написати покупцеві».

Після відправлення товару додатково повідомте покупцеві номер транспортної декларації в sms або усно за допомогою телефону.

В інших випадках зв'язок з покупцем проходить в письмовій формі. На сайті покупцеві доступні кілька способів звернення до продавця з приводу питання, що цікавить. Про надходження запиту продавець отримує повідомлення на пошту, а листування з покупцем здійснюється в особистому кабінеті в розділі «Мої повідомлення». У свою чергу покупець бачить ваші відповіді у своєму особистому кабінеті.

Залежно від джерела створення, запит покупця відображається у відповідній вкладці розділу «Мої повідомлення».

  1. Замовлення

Тут зображені питання по замовленнях, залишені з особистого кабінету покупця. Важливо відстежувати та максимально оперативно відповідати на дані питання, оскільки вони стосуються виконання або проблем в поточному замовленні.

  1. Питання про товари

Запитання, поставлені покупцем у картці товару або на сторінці продавця через форму «Запитати про товар» або «Запитати продавця» відповідно. Сюди зазвичай надходять запитання покупців до придбання товару, тому ваші відповіді впливають на кількість продажів і допомагають отримати зворотний зв'язок про те, наскільки повною є інформація та опис товару.

  1. Звернення клієнтів до Call Center

Тут зображені питання, задані покупцем на гарячу лінію, щодо товарів і щодо роботи продавця. Питання розділені за темою звернення і вимагають максимально швидкої реакції (бажано протягом двох годин). Для оперативного рішення рекомендуємо зателефонувати покупцеві. За результатом обробки цих питань необхідно встановити статус рішення: Вирішено/Не вирішено.

  1. Видалені.

Архів всіх віддалених листувань за зверненнями та питань клієнтів.