Робота з сервісами від ПриватБанк

Опубліковано : 24.06.2020

Продавці ROZETKA Маркетплейс мають преференції в роботі з сервісами ПриватБанку у вигляді зниження комісії за оплати карткою, а також використання сервісів «Оплата Частинами» і «Миттєва розстрочка».

Зниження тарифів

Для зниження тарифу до 2,2% в LiqPay і до 2,4% в Apple Pay, необхідно на електронну пошту julija.nuzhnaja@privatbank.ua (Юлія потрібна) направити наступну інформацію:

  • найменування компанії/ЄДРПОУ або ПІБ ФОП/ІПН;
  • контактна особа: ПІБ, e-mail, мобільний;
  • посилання на свій магазин на сайті ROZETKA (перехід на ваш товарний асортимент).

Співробітник банку зв'яжеться з вами та організовує підписання Додаткової угоди на зниження тарифу. Можливі два варіанти підписання:

  • онлайн — з використанням ЕЦП;
  • оффлайн — укладається на папері.

При підключенні сервісів Миттєва Розстрочка та Оплата Частинами для магазинів-партнерів ROZETKA діють спеціальні тарифи на еквайринг — 1,65% (стандартна комісія для інтернет-магазинів — 2,75%). Також застосовуються спеціальні тарифи для сервісу «Оплата частинами», докладніше в статті «Миттєва розстрочка та Оплата частинами».

Особистий кабінет

Сервіси Оплата Частинами та Миттєва розстрочка: https://payparts2.privatbank.ua/ipp/admin

LiqPay: https://www.liqpay.ua/uk/authorization

З особистого кабінету ви можете:

  • отримувати виписки по рахунку;
  • уточнювати статус транзакцій;
  • проводити повні або часткові повернення;
  • підтверджувати списання коштів за двостадійними платежами.

Часткові та повні повернення проводяться за допомогою натискання «Повернення» в необхідній транзакції. Гроші повертаються на картку платника протягом 30 банківських днів. Утримана комісія повертається продавцеві, якщо від дати оплати не минуло 14 днів.