PrivatPay

Опубліковано : 19.10.2020

PrivatPay від ПриватБанку — це зручний спосіб оплати за товари та послуги для власників карток ПриватБанку та користувачів додатка Приват24.

При даному способі оплати замовлення покупцеві приходить сповіщення про підтвердження оплати в додатку Приват24. Необхідно вказати карту і підтвердити платіж.

Умови для підключення PrivatPay:

  • активний поточний рахунок у ПриватБанку, який ідентифікований і верифікований у відділенні банку відповідно до вимог законодавства та внутрішніх положень банку;
  • створений мерчант в LiqPay;
  • наявність активних ключів public key та private key для підключення Liqpay.

Підключення PrivatPay

Напишіть звернення з темою «Підключення PrivatPay» на payment_m@rozetka.com.ua. У повідомленні вкажіть наступну інформацію:

  1. Найменування ФОП / юридичної особи.
  2. Найменування магазину на сайті ROZETKA.
  3. public_key.
  4. private_key.
  5. ПІБ відповідального співробітника.
  6. Контактний номер телефону та e-mail.

Про підключення PrivatPay ви отримаєте повідомлення на e-mail (орієнтовно займає до 2-х робочих днів). Після підключення даний спосіб оплати зображається на сторінках ваших товарів і доступний для вибору при оформленні замовлення.