Рус Укр

Оплата картами Visa/MasterCard від ОщадБанк

Останнє оновлення : 17.08.2021

Ви можете приймати оплату картками Visa/MasterCard будь-якого банку під'єднавши інтернег-еквайринг від Ощадбанку. Тариф — 1,95% від суми операцій. Поточний рахунок продавця може бути відкритий в будь-якому банку України.

Підключення еквайрингу від Ощадбанку:

  1. Надішліть заявку з фото/скан копіями необхідних документів (перелік нижче) на електронну пошту ecommerce.business@oschadbank.ua.
  2. Очікуйте дзвінок представника банку з результатом перевірки документів (процес займає 4 робочих дні, на 5 робочий день банк зв'язується з вами для повідомлення результату перевірки).
  3. У будь-якому відділенні Ощадбанку підпишіть пакет документів на підключення еквайрингу. Додатково потрібно надати банку завірені документи в паперовому вигляді.
  4. Банк реєструє магазин і передає вам API Ключі.

Документи від ФОП:

  1. Паспорт або інші документи, що засвідчують особу уповноваженого представника;
  2. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків, видана контролюючим органом про реєстрацію в державному реєстрі фізичних осіб — платників податків.

У разі відсутності даної довідки, в паспорті повинна бути одна з наступних відміток:

  • контролюючого органу про наявність права здійснювати платежі за серією та номером паспорта або внесені дані про номер облікової картки платника;
  • територіального підрозділу державної міграційної служби України про внесення даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • територіального підрозділу державної міграційної служби України про внесення запису про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії;
  • позначка «Відмова».
  1. Реєстраційні документи, що підтверджують реєстрацію ФОП, як суб'єкта підприємницької діяльності (свідоцтво про реєстрацію ФОП; виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР);
  2. Заповнений з вашого боку договір еквайрингу.

Документи від юридичної особи:

  1. Статутні документи (статут, установчий договір, установчий акт).
  2. Виписка з ЄДР з інформацією про юридичну особу, підписанта і представника.
  3. Документи, що підтверджують повноваження представника на підписання договору на еквайрингове обслуговування (наказ про призначення, протокол і т.п.).
  4. Заповнений з вашого боку договір еквайрингу.

Для підключення оплати банківськими картами за ваш товар, необхідно відправити наступну інформацію на payment_m@rozetka.com.ua:

  1. Найменування ФОП / юридичної особи.
  2. Найменування магазину на сайті ROZETKA.
  3. API Ключі.
  4. ПІБ відповідального співробітника.
  5. Контакти: номер мобільного телефону та e-mail.

При роботі з сервісами від Ощадбанку доступний Особистий кабінет, який надає доступ до додаткових функцій, здатних спростити роботу з платежами. Доступ до кабінету платіжного провайдера надається почергово після підключення еквайрингу.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Петік Тетяна
2021.08.30 06:55
Підкажіть будь-ласка де можна знайти форму заявки на підключення інтернет-еквайрінгу
ROZETKA Маркетплейс
2021.09.13 02:47

Установленої форми заявки немає. Вам необхідно написати листа на підключення інтернет-еквайрінгу в довільній формі на електронну пошту ecommerce.business@oschadbank.ua, додавши необхідний перелік документів.

Іван Рудницький
2021.08.13 06:16
Підкажіть будь ласка, яка різниця в часі між транзакцією Auth та транзакцією Capture? Важливо дізнатися, скільки часу необхідно для того, щоб процес оплати пройшов повністю. Дякую.
ROZETKA Маркетплейс
2021.08.20 10:24

auth - холд (блокування) коштів на картці платника. Коли продавець підтверджує оплату (проводить компліт), сума відразу повинна зайти на рахунок продавця.