Рус Укр

E-mail розсилки від ROZETKA Маркетплейс

Останнє оновлення : 20.04.2021

Ми використовуємо надсилання інформаційних повідомлень на ваш email для донесення важливої ​​інформації. Ми використовуємо активні email-адреси, які закріплені за вашим магазином. Вибір і кількість адресатів залежить від тематики та цілі донесення інформації.

Які інформаційні повідомлення ми відправляємо:

  • важливі новини;
  • опис нових функціоналів і можливостей;
  • оновлення наявних робочих процесів;
  • необхідність внести правки, у зв'язку зі змінами;
  • промо-активності та спеціальні пропозиції;
  • запит зворотного зв'язку з того чи іншого питання.

Отримуючи повідомлення, ви відстежуєте зміни, пов'язані з вашою роботою на платформі та не пропустите дійсно важливу інформацію (наприклад, необхідність підписання пролонгації договору).

Всі повідомлення відправляються персонально і цілеспрямовано тому, кому це потрібно. Тому відписуватися від повідомлень нема потреби.

Корисну інформацію ви також можете знайти в нашому телеграм каналі.

Чи була інформація корисною?

Цікавить додаткова інформація?

Додати відгук

Щоб ваш відгук або коментар пройшов модерацію і був опублікований, будь ласка, ознайомтесь з нашими правилами.
Дякуюємо за ваш коментар, ми надамо вам відповідь найближчим часом
Коментар залишений анонімно
2021.08.13 07:38
Добрый день. Можно ли удалить оставленный отзыв о товаре?
ROZETKA Маркетплейс
2021.08.20 10:22

Добрый день. Ознакомьтесь, пожалуйста, с правилами удаления отзывов https://sellerhelp.rozetka.com.ua/p333-removing-store-and-product-reviews.html

Клисун Марина
2021.06.14 09:17
Як відновити логін і пароль в особистий кабінет? Чи можливо по номеру телефона?
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.15 12:56

Ні, за номером телефону відновити доступ до особистого кабінету неможливо. Для відновлення доступу, напишіть лист у відповідь на будь-яке з отриманих раніше повідомлень від служби підтримки та дотримуйтесь інструкцій.

Андрей
2021.06.08 08:09
Как отключить автоматические обзвоны? Спасибо.
ROZETKA Маркетплейс
2021.06.08 09:15

По заказам, которые не были взяты в работу в течении 2‑х часов в рабочее время магазина осуществляется автоматический обзвон. Отключить обзвон невозможно, пожалуйста, обрабатывайте заказы согласно установленным правилам. Подробнее про обработку заказов здесь