29.03.2021
640

Якщо ви не знаєте, який товар обрати для продажу — проаналізуйте, що популярно сьогодні. Якщо ви хочете «розрухати» покупців, підштовхнути до покупки ваших товарів — проаналізуйте, що популярно сьогодні.

Секрету успіху немає, але відслідковувати тренди — це:

  • розуміти, який товар точно розкуплять;
  • швидко продати сироватку для обличчя, пропонуючи до неї в комплекті масажний скребок гуаша (адже він у трендах);
  • змінити «бежевий» на «нюдовий» та отримати більше замовлень.

БЛОГЕРСТВО

В епоху смартфонів та соціальних мереж інфлюенсерство (вплив на маси) має велике значення, зокрема, для маркетингу. Блогери транслюють інформацію, задають тренди і мають велику аудиторію, що робить їхні блоги прекрасним майданчиком для розміщення реклами.

І не просто реклами, а реклами ефективної. Адже це не просто «німий» банер чи сітілайт, а ціла людина, якій довіряють, і яка розповідає, що «сама користується цим продуктом». Тож бренди, великі та малі, поспішають придбати таку рекламу, зокрема, в Instagram.

Один із лайфхаків отримання якнайкращого результату для бренду — це масова закупка реклами. Тобто бренд одночасно замовляє рекламу в багатьох блогерів, що швидко створює ефект обговорюваності та підштовхує людину до покупки такого товару.

Тож у період такої активної реклами і, відповідно, високої популярності товару — він стає ідеальним для продажу.

Приклади: стайлер для волосся Dyson, свічки, зокрема, ручної роботи у формі жіночого та чоловічого тіл, оверсайз спортивні костюми.

До речі, ті, для кого стайлер Dyson виявився не по кишені, активно цікавилися більш дешевими аналогами інших брендів та супутніми продуктами. Тобто трендовою стала ціла категорія товарів.

КІНОІНДУСТРІЯ

Фільми та серіали користуються популярністю у всьому світі. А деякі з них — стають культовими. Хто не чув про «Гру престолів»? Чи багато тих, хто хоч раз не бачив «Гаррі Поттера»?

З дитинства ми бачили героїв, обожнювали їх, прагнули бути схожими. Деякі навіть переймали певні риси характеру, або манеру поведінки. Однак це історія не лише про дітей. Дорослі теж прагнуть бути лідерами, натхненними митцями, космічними мандрівниками. І риси улюблених героїв вони переймають або підсвідомо, або навпаки — навмисно.

Приклади:

  • Симпатія до головної героїні серіалу «Меломанка» Робін, яку зіграла Зої Кравіц, неодмінно викличе симпатію до вінілових пластинок, адже Робін їх просто обожнює.
  • Безліч жінок у всьому світі зробили таку ж зачіску, як у Дженніфер Еністон у серіалі «Друзі», коли вийшов другий сезон серіалу.
  • Після виходу серіалу «Твін Пікс» одразу кілька дизайнерів випустили колекції, натхненні серіалом — плаття у стилі Лори Палмер, трикотажні об’ємні светри, створені модним будинком Dior.
  • В одному з фільмів про Джеймса Бонда є сцена, де Деніел Крейг голиться по-старому — лезом. Після виходу кінострічки продажі таких бритв стрімко зросли на 405%, а запит «небезпечна бритва» після виходу фільму писали у пошуковий рядок на 735% частіше, ніж будь-коли.
  • У 2020 році вийшов серіал «Ферзевий гамбіт» / «Хід королеви» про Бет Гармон, яка має неабиякий талант до шахів. Серіал мав шалену популярність. Відтак користувачі стали частіше «гуглити» шахматні терміни, купувати дошки та набори для ігор, а також завантажувати шахматні додатки на телефони.

Таким чином, відслідковуючи тренди, створені продуктами кіноіндустрії, можна визначити, або навіть передбачити, популярність тих чи інших товарів.

СВІТ МОДИ

Сфера «фешн» узагалі покликана створювати тренди, чим успішно займаються відомі дизайнери та гуру-моди.

Звичайно, варто зважати, що надто неординарні наряди з подіумів рідко входять у повсякденне життя. А також, що коли у США та країнах Європи тренди уже в розпалі, в Україні такі речі ще можуть здаватися «диковинкою».

Однак якщо тренд світовий, він і нас не омине. Тож вчасно його розпізнавши, ви можете ним скористатися.

Приклади: мода на чорні шкіряні куртки, аксесуари для волосся, стрижки-каре, масивні білі кросівки.

А ще цікава ситуація зі старомодними плащами, які носили десь у 2000-х. Кілька років тому вони знов увійшли в моду і стали добре продаватися. Тільки от називатися стали «тренчі». Таким чином, просто перейменувавши товар на «по-модному» можна було збільшити продажі 😇

P.S: варто зазначити, що поняття «мода» — це не лише про одяг або зовнішній вигляд. Модні тренди стосуються так само й меблів, товарів для дому, доглядової косметології тощо. Тренд на екологічність (а отже на сортування сміття) — чим не тригер для популярності різнокольорових корзин «Папір — пластик — скло»?


Тож ловіть хвилі трендів та хайпу — і успішних вам продажів!