Статті

Опрацювання замовлень на маркетплейсі. В яких випадках варто телефонувати покупцю

У цій статті розберемо на прикладах, коли доцільно зателефонувати покупцю для підтвердження замовлення, а коли цього робити не варто.

Про гарантію та гарантійні зобов'язання

Як продавцю маркетплейсу надати гарантію на свої товари 

Участь продавців маркетплейсу в державній програмі «єПідтримка»

Приймайте оплату за обрані категорії товарів в межах програми «єПідтримка» для бізнесу

Асортимент товару: вимоги до контенту

Як правильно підготувати для розміщення на маркетплейсі товари «в асортименті»

Правила обміну та повернення: як правильно прийняти товар від покупця

Який товар покупець має право повернути/обміняти протягом 14 днів? За яких умов товар потрібно приймати на гарантійний ремонт? Читайте в цій статті.

Якісний сервіс: сучасні правила спілкування з покупцями

Які б величезні не були інвестиції в розвиток компанії та рекламу, скільки б років компанія не була на ринку, будь-яка прихильність покупця миттєво зникає, як тільки він стикається з поганим обслуговуванням.

Видалення відгуків про магазин і про товар

Давайте ще раз закріпимо правила, яких ми дотримуємося в роботі з відгуками на ROZETKA Маркетплейс

Лови хвилю: як збільшити продажі завдяки трендам

Аналізувати тренди — означає розуміти, який товар точно розкуплять, та знати, як зміна назви товару може привернути увагу покупця і збільшити продажі.

Зміни структури каталогу ROZETKA

Чому активні товари приховують чи переносять в іншу категорію, та що робити з такими товарами.

Комплекти товарів: як і чому це працює?

Тригери, практична цінність та соціальний доказ — причини, які роблять інструмент «Комплекти товарів» ефективним.