22.02.2021
659

Акційна пропозиція «1 + 1 = 3» — вже давно не новина. І нижча ціна за одиницю товару за умови оптової покупки товару в «МЕТРО» — теж нікого не здивує.

Однак той факт, що ідея групового просування товарів не нова, ніяк не скасовує її ефективність. Саме тому на ROZETKA Маркетплейс ми пропонуємо вам інструмент «Комплекти товарів».

  • Що це?

Таким чином можна створювати комплекти товарів зі знижкою. Така пропозиція буде відображена в картці товару, обраного як основний.

Тобто, якщо разом із Товаром № 1 (основний), купити Товар № 2, то останній буде зі знижкою.

  • Чому це працює?
  1. Тригери.

Тригери — це стимули, які спонукають думати про речі, пов'язані одна з одною. Покупка томатів нагадає про потребу купити огірки 🙃, а покупка шампуню спричинить виникнення думок про бальзам-ополіскувач для волосся.

Таким чином, коли людина купує тональну основу під макіяж, як мінімум, десь у підсвідомості зародиться думка про пензлик для її нанесення.

Чи «піду» я шукати цей пензлик на сайті? — Навряд.
А якщо потрібний інструмент буде запропоновано прямо на цій же сторінці? Ще й зі знижкою…  Це підштовхне до спонтанної покупки.

Це економить час та сили покупця, який не хоче гортати сторінки сайту, обирати із сотень пропозицій. «Правило трьох кліків» свідчить, що користувач повинен мати можливість знайти будь-яку інформацію не більше ніж за 3 кліки. Адже люди засмучуються і часто залишають сайт, якщо вони не змогли швидко знайти потрібну інформацію.

А ви таким чином збільшуєте шанси, що клієнт обере ще один ваш товар.

ЦІКАВО
Батончики KitKat зберегли свою популярність у США завдяки тому, що запустили кампанію, яка, керуючись принципом тригерів, просувала продукт, як найкращий смаколик до кави. Адже каву американці люблять і п’ють щодня.
«Є пауза  є KitKat».

  1. Практична цінність.

Мета комплектів — зацікавити клієнта акцією «Разом дешевше» і збільшити продажі завдяки пропозиції знижки на товари в комплекті. Червоні цінники «вміють» викликати ажіотаж.

Тож тих, кого не переконала банальна присутність товару на сторінці та зручність такої пропозиції, допомагає переконати перекреслена стара ціна.

  1. Соціальний доказ.

Соціальний доказ — це термін, запропонований Робертом Чалдіні у його книжці «Вплив» 1984 року. Цей термін описує психологічний та соціальний феномен, у якому люди копіюють дії інших, коли не знають, як правильно вчинити у тій чи іншій ситуації.

«Комплекти товарів» можна також використовувати, керуючись цим принципом. Яким чином? Додаючи у комплект товар, який наразі користується популярністю – про нього говорять, його рекламують блогери, або він став популярним з інших об’єктивних причин. Приклади: мода на спортивні костюми оверсайз, на спінери, або популярність масок і пульсоксиметрів у часи пандемії.

Побачивши пропозицію з товаром, про який усі говорять, покупець більш охоче ним зацікавиться.

Я чув, що спінери нині популярні. Чи «піду» я шукати та обирати спінери на сайті? – Навряд.
А якщо спінер будуть пропонувати до товару, яким я цікавлюся? Ще й зі знижкою… – Це підштовхне до спонтанної покупки.

  • Як працює інструмент «Комплекти товарів» на ROZETKA Маркетплейс?

В особистому кабінеті перейдіть у розділ «Реклама» → «Комплекти». Натисніть «Додати комплект», вкажіть назву комплекту і термін дії. Оберіть основний товар зі списку активних товарів, а також додатковий товар, на який діятиме знижка, та розмір цієї знижки у відсотках. Готово!

Детальніше про налаштування та умови ви можете прочитати у нашому довідковому центрі.

Вдалих продажів!