Товари продавців маркетплейсу можуть брати участь в промоакціях сайту ROZETKA. Відтак, товари, в яких буде встановлена необхідна промоціна, будуть показуватись на акційній сторінці (промосторінці), де зібрані знижки на популярні товари з різних категорій, про що проводиться щотижнева e-mail розсилка мільйонам користувачів сайту.
Інформацію про майбутню промоакцію, терміни її проведення та термін подачі товарів ви можете знайти на панелі керування в кабінеті продавця (блок «Новини»). Дотримуйтесь терміну подачі товарів у майбутнє промо і не додавайте нові позиції під час проведення акції, щоб унеможливити помилки системи при оформленні замовлень.
Як додати товар у промо-розсилку
Товари вашого магазину, які ви можете додати на промосторінку, відбираються системою автоматично та відображаються в кабінеті продавця в розділі «Промо-розсилка». Оновлення списку товарів та необхідної промоціни проводиться щоп'ятниці о 8:00.
Інші товари (якщо їх немає в розділі «Промо-розсилка») брати участь у промоакції не можуть. Якщо в цьому розділі взагалі немає товарів — це означає, що у вас поки немає товарів, які можуть взяти участь у промоакції.
Якщо ви не готові продавати товар за рекомендованою промоціною, ви можете не брати участь у промоакції.
Щоб додати товари на промосторінку:
- Встановіть для товару рекомендовану промоціну або нижче.
- Вкажіть актуальну кількість залишків товару. Для участі у промоакції залишки товару мають бути ≥ 2.
У списку товарів для промо-розсилки, у стовпці «необхідна промо ціна» вказується промоціна, яку необхідно встановити для позиції, щоб вона потрапила на промосторінку. Встановіть для позиції цю промоціну або меншу за неї, у вашій системі управління товарами. Якщо ви керуєте цінами та залишками в кабінеті продавця, щоб встановити промоціну скористайтесь інструкцією.
Якщо у товару вказана потрібна промоціна, вона буде автоматично використовуватись замість звичайної ціни, і всі замовлення на такий товар будуть надходити з промоціною.
Промоціна має бути меншою за звичайну ціну і в тій же валюті. Наприклад, якщо в прайс-листі ціна товару 1000 гривень — то промоціну вказуєте у гривнях (наприклад, 800 грн), якщо ціна 5 доларів — то промоціну вказуєте ціну у доларах (наприклад, 4 долари).
В xml прайс-листі промоціна має передаватися в тегу <price_promo>, приклад:
<offer> ... <price>1000</price> <currencyId>UAH</currencyId> <price_promo>800</price_promo> <stock_quantity>100</stock_quantity> ... </offer>
Після синхронізації з вашим прайс-листом відбуватиметься перевірка на відповідність встановленої промоціни необхідним умовам. Результати перевірки оновлюються щодня о 8:00. Це означає, що вказані вами промоціни будуть відображені в розділі «Промо-розсилка» наступного дня.
Щоб перевірити, які товари беруть участь у промоакції, відсортуйте список за ознакою «Товар потрапив у промо-розсилку?». Якщо товар не відповідає умовам участі у промо, причина буде вказана у стовпці «Причина непопадання товару».
Зверніть увагу! У день старту промо-розсилки змінювати ціну чи видаляти товари категорично заборонено.
В промоакцію неможливо додати:
- Вживані та відновленні товари.
- Зброю (в т.ч. спортивну).
Як видалити товар із промоакції
Щоб прибрати товар із промоакції видаліть промоціну товару. Деякий час товар може відображатися на промосторінці без знижки, після чого буде прихований повністю.
На розсуд ROZETKA та залежно від теми промоакції, деякі категорії товарів можуть бути виключені із розсилки.
Близькі за темою
Управління ціною та наявністю товару в кабінеті продавця
Управління промоціною в Pricecreator
Чи змінюється % комісії на товари з промоціною?