Підключення доставки товарів в магазини ROZETKA

Останнє оновлення : 11.06.2024

Продавці маркетплейсу можуть доставляти товари для покупця в магазини ROZETKA. Для цього необхідно ознайомитись з правилами та умовами доставки товарів в магазини ROZETKA та долучитись до програми, підписавши необхідні договори.

Чому це вигідно

  • покупці зможуть отримати ваш товар в магазині ROZETKA;
  • ви отримаєте більшу кількість замовлень, оскільки доставка в магазин ROZETKA безкоштовна для покупця.

Як це працює

Ви доставляєте замовлення у магазин ROZETKA, який приймає відправлення продавців маркетплейсу, а далі ROZETKA доставляє замовлення в обраний покупцем магазин ROZETKA.
Переглянути адреси магазинів ROZETKA →

Як почати видавати замовлення в магазинах ROZETKA

Крок 1. Повідомте про бажання під'єднати доставку в магазини ROZETKA.

Напишіть повідомлення з інформацією про ваш магазин на logistic_market@rozetka.com.ua або зверніться в службу підтримки за темою «Видача посилок в ROZETKA».

Крок 2. Визначте товари, які ви будете доставляти в магазини ROZETKA.

Надайте файл у форматі excel-таблиці з переліком id товарів на сайті ROZETKA, для яких потрібно налаштувати спосіб доставки «Самовивіз з магазинів Rozetka». Ви можете під'єднати одразу категорію, певний товар або перелік товарів.

Товари, які не приймаються для доставлення в магазини ROZETKA:

  • харчові продукти, готові до споживання харчові продукти, охолоджені або заморожені продукти, молочні продукти, ягоди, ветеринарні імунобіологічні засоби тощо;
  • товари, що вимагають спеціального температурного режиму;
  • балони з рідиною та газом, хімічні реагенти та реактиви, вогненебезпечні, легкозаймисті та вибухові речовини, антисептики, будь-які ліки, товари що поширюють неприємний запах тощо;
  • нестандартні предмети, які не входять в жодну з перелічених категорій, але заборонені до перевезення чинними законами.

Габаритні обмеження:

  • найдовша сторона — не більше 120 см;
  • вага — не більше 15 кг;
  • об’ємна вага — не більше 30 кг (Об'ємна вага (кг) = (Довжина (см) × Ширина (см) × Висота (см) / 4 000);
  • наразі приймаються відправлення, які займають лише одне вантажне місце.

Крок 3. Підпишіть договір з ROZETKA та договір про надання фінансових послуг.

Підпишіть договір послуг з організації видачі замовлень в магазинах ROZETKA. Приклад договору вам надасть наш менеджер. Для підписання договору у нас є необхідні дані, які ви надавали при реєстрації на маркетплейсі, ми перевіримо їх актуальність. Підписання договорів відбувається за допомогою системи електронного документообігу «Вчасно».

В договорі вказується інформація не тільки щодо видачі товарів в ROZETKA, але й щодо послуг фулфілменту від ROZETKA. Такий формат договору допоможе нам швидко змінити формат роботи без необхідності підписання додаткових договорів. При цьому умови будуть залежати від логістичної програми, до якої ви долучились.

Також для того, щоб покупці могли оплатити замовлення при отриманні в магазинах ROZETKA, вам необхідно підписати договір про надання фінансових послуг з ТОВ «ФК «ЕВО».

Вартість послуг видачі замовлення в магазинах ROZETKA

Послуги доставки замовлення в магазин ROZETKA оплачує продавець товару:

  • доставка у магазин покупця — безкоштовно;
  • організація видачі одного відправлення — 49 грн (з ПДВ);
  • повернення відправлення у пункт приймання (якщо покупець відмовився від замовлення) — безкоштовно.

Оплата послуг відбувається на підставі виставлення рахунків за попередній період (післяплата).

Зверніть увагу! Загальна вартість замовлення складається з ціни кожної одиниці товару в замовленні. Додавати до суми замовлення інші додаткові оплати (послуги додаткового пакування, доставки) заборонено.

Пов’язані запитання

1. Які терміни доставки в магазини ROZETKA?

Орієнтовна дата прибуття замовлення в магазин відображається на сторінці замовлення в полі «Дата доставки». Зазвичай термін доставки в магазини ROZETKA складає 5 днів, від дати, коли продавець передав замовлення для доставки.


2. Протягом якого терміну продавцю потрібно передати відправлення в магазин ROZETKA для подальшої доставки?

Відправлення потрібно передати якомога швидше, але не пізніше 24-ох годин з моменту дати надходження замовлення (згідно з графіком роботи вашого магазину). Від дати приймання залежить наскільки швидко замовлення буде доставлене покупцеві.

У випадку якщо передача товару затримується (з організаційних або інших причин), попередьте про це покупця та додайте до замовлення відповідний коментар. Якщо для відправки товару потрібно більше ніж 7 днів, товар необхідно оформити як позицію «на замовлення».


3. В який час можна передати відправлення?

Протягом робочого часу обраного магазину.


4. Чи можуть в магазині відмовити в прийнятті відправлення?

Так, можуть. При прийманні відправлення здійснюється контроль його вантажно-габаритних характеристик, пакування та маркування. Якщо щось не відповідає вимогам — відправлення не приймуть.


5. Скільки днів відправлення зберігається в магазині ROZETKA перед поверненням?

У магазині ROZETKA — 10 днів.
У магазинах, які працюють по франшизі:
 — 5 днів, якщо оплата при отриманні
 — 16 днів, якщо замовлення було оплачено онлайн.

Термін зберігання відображається в інформації про замовлення в кабінеті продавця.


6. Чи може покупець оглянути товар в магазині ROZETKA та відмовитись від отримання?

Так, покупець може оглянути товар перед отриманням та відмовитись від нього. Продавець оплачує організацію видачі відправлення незалежно від того чи покупець забрав замовлення, чи відмовився від нього.


7. Коли замовлення повертається продавцю?

Після закінчення терміну зберігання, або відразу після відмови покупця від замовлення в магазині ROZETKA, або після скасування замовлення в кабінеті продавця чи в кабінеті покупця.


8. Якщо покупець відмовився від товару чи не забрав його, як відбувається процес повернення?

Після відмови покупця в магазині, або скасуванні замовлення, воно автоматично повернеться в той магазин, з якого було здійснено відправлення.

Прослідкувати відправлення, яке буде повертатись, ви можете за статусом замовлення: «Буде повернене відправнику», «Закінчився термін резерву» та «Знаходиться в точці повернення». Інформування про прибуття повернутого замовлення немає.

Додатково ви можете уточнити в магазині, в якому ви передавали замовлення, чи є у вашого магазину повернені відправлення.


9. Чи може покупець викупити частину замовлення, яке доставлено в магазин ROZETKA?

Ні, доставка в магазини ROZETKA не передбачає часткового викупу замовлення покупцем.


10. Якщо магазин відправлення збігається з магазином отримувача (покупця), як швидко видається замовлення?

Покупець майже одразу зможе отримати замовлення після того, як ви передасте відправлення. Проте покупцю необхідно дочекатися повідомлення про прибуття замовлення для видачі в магазині.


11. Чи можна надіслати в магазини ROZETKA товар, який ще не доданий на маркетплейс?

Ні, для доставки в магазини ROZETKA приймаються лише активні товари вашого магазину.


12. Чи підключається доставка в магазини ROZETKA автоматично до нових товарів, які продавець додає на маркетплейс?

Для нових доданих товарів доставка в магазини ROZETKA автоматично не підключається. Можливість доставки в магазини ROZETKA підключається виключно за запитом продавця, як підтвердження того, що такі товари відповідають вимогам доставки.


13. Які способи оплати можна встановити товарам, які доставляються в магазини ROZETKA?

Оплата при отриманні, онлайн оплата на сайті, оплата частинами від ПриватБанку та безготівковий спосіб оплати.

Зверніть увагу! Отримувати часткову оплату для товарів, які доставляються в магазини ROZETKA заборонено, навіть якщо покупець має низький відсоток викупу замовлень.


14. Чи може продавець отримати оплату перерахунком коштів на карту за замовлення зі способом оплати «при отриманні»?

Ні, так робити заборонено, оскільки подібна дія може призвести до затримки видачі замовлення покупцеві. Замовлення з оплатою при отриманні має бути оплачене покупцем виключно при отриманні.


15. Чи можна розраховуватись за товари з доставкою в магазини ROZETKA за допомогою сертифікатів ROZETKA?

Ні, не можна. Сертифікати дійсні лише для товарів продавця ROZETKA.


16. Чи може продавець оглядати повернені відправлення в магазині?

Так, ви можете оглянути повернені відправлення в магазині ROZETKA до отримання реєстру повернення відправлень.


17. Як здійснюється оплата послуг з видачі відправлень в магазинах ROZETKA?

Оплата послуг здійснюється згідно з рахунком, який надсилається продавцю в сервісі електронного документообігу «ВЧАСНО». Рахунок на оплату приходить разом з Актом надання послуг щомісяця в 10-х числах наступного за ним, тобто за вересень в жовтні, за жовтень в листопаді тощо.

Оплата приймається виключно з розрахункового рахунку ФОП чи юридичної особи, з якою укладено договір з організації видачі відправлень.

Чи була інформація корисною?