Продавці маркетплейсу можуть доставляти товари для покупця в магазини ROZETKA. Для цього необхідно ознайомитись з правилами та умовами доставки товарів в магазини ROZETKA та долучитись до програми, підписавши необхідні договори.
Чому це вигідно
- Покупці зможуть отримати ваш товар в магазині ROZETKA.
- Ви отримаєте більшу кількість замовлень, оскільки доставка в магазин ROZETKA безкоштовна для покупця.
- Безплатне повернення у разі відмови від отримання замовлення.
Як це працює
Ви доставляєте замовлення у магазин ROZETKA, який приймає відправлення продавців маркетплейсу, а далі ROZETKA доставляє замовлення в обраний покупцем магазин ROZETKA.
Переглянути адреси магазинів ROZETKA ↗
Як почати доставляти замовлення в магазини ROZETKA
Крок 1. Повідомте про бажання під'єднати доставку ROZETKA Delivery.
Напишіть повідомлення з інформацією про ваш магазин на logistic_market@rozetka.com.ua або зверніться в службу підтримки за темою «Видача посилок в ROZETKA».
Крок 2. Визначте товари, які ви будете доставляти в магазини ROZETKA.
Надайте файл у форматі excel-таблиці з переліком id товарів на сайті ROZETKA, для яких потрібно налаштувати спосіб доставки «Самовивіз з магазинів Rozetka». Ви можете під'єднати одразу категорію, певний товар або перелік товарів.
Товари, які не приймаються для доставлення в магазини ROZETKA:
- харчові продукти, готові до споживання харчові продукти, охолоджені або заморожені продукти, молочні продукти, ягоди, ветеринарні імунобіологічні засоби тощо;
- товари, що потребують спеціального температурного режиму;
- лікарські засоби;
- балони з рідиною та газом, хімічні реагенти та реактиви, вогненебезпечні, легкозаймисті та вибухові речовини, антисептики, товари що поширюють неприємний запах тощо;
- нестандартні предмети, які не входять в жодну з перелічених категорій, але заборонені до перевезення чинними законами.
Габаритні обмеження:
- найдовша сторона — не більше 120 см;
- вага — не більше 15 кг;
- об’ємна вага — не більше 30 кг (Об'ємна вага (кг) = (Довжина (см) × Ширина (см) × Висота (см) / 4 000);
- наразі приймаються відправлення, які займають лише одне вантажне місце.
Крок 3. Підпишіть договір з ROZETKA та договір про надання фінансових послуг.
Підпишіть договір послуг з організації видачі замовлень в магазинах ROZETKA. Приклад договору вам надасть наш менеджер. Для підписання договору у нас є необхідні дані, які ви надавали при реєстрації на маркетплейсі, ми перевіримо їх актуальність. Підписання договорів відбувається за допомогою системи електронного документообігу «Вчасно».
В договорі вказується інформація не тільки щодо видачі товарів в ROZETKA, але й щодо послуг фулфілменту від ROZETKA. Такий формат договору допоможе нам швидко змінити формат роботи без необхідності підписання додаткових договорів. При цьому умови будуть залежати від логістичної програми, до якої ви долучились.
Також для того, щоб покупці могли оплатити замовлення при отриманні в магазинах ROZETKA, вам необхідно підписати договір про надання фінансових послуг з ТОВ «ФК «ЕВО».
Вартість послуг видачі замовлення в магазинах ROZETKA
Послуги доставки замовлення в магазин ROZETKA оплачує продавець товару:
- доставка у магазин — безплатно;
- організація видачі одного відправлення — 49 грн (з ПДВ);
- повернення відправлення у пункт приймання (якщо покупець відмовився від замовлення) — безплатно.
Зверніть увагу! Для замовлень з доставкою в магазини ROZETKA категорично заборонено:
- Додавати до суми замовлення інші додаткові оплати (послуги додаткового пакування тощо).
- Перекладати витрати за доставку на покупця, пропонуючи йому переказати кошти на банківську картку.
- Застосовувати будь-які інші способи, щоб зобов'язати покупця сплатити за доставку замовлення в магазин ROZETKA.
Пов’язані запитання
1. Які терміни доставки в магазини ROZETKA?
Орієнтовні строки доставки — 3-7 днів. Більшість посилок доставляються до 5 днів, у великі міста — до 3 днів. Орієнтовна дата прибуття замовлення в магазин відображається на сторінці замовлення в полі «Дата доставки».
2. Протягом якого терміну продавцю потрібно передати відправлення в магазин ROZETKA для подальшої доставки?
Відправлення необхідно передати якомога швидше, але не пізніше 24-х годин з моменту отримання замовлення (згідно з графіком роботи вашого магазину). Від дати приймання залежить наскільки швидко замовлення буде доставлене покупцеві.
У випадку якщо передача товару затримується (з організаційних або інших причин), попередьте про це покупця та додайте до замовлення відповідний коментар. Якщо для відправки товару потрібно більше ніж 7 днів, товар необхідно оформити як позицію «на замовлення».
3. В який час можна передати відправлення?
Протягом робочого часу обраного магазину.
4. Чи можуть в магазині відмовити в прийнятті відправлення?
Так, можуть. При прийманні відправлення здійснюється контроль його вантажно-габаритних характеристик, пакування та маркування. Якщо щось не відповідає вимогам — відправлення не приймуть.
5. Скільки днів відправлення зберігається в магазині ROZETKA перед поверненням?
Відправлення зберігається протягом 10 днів з моменту прибуття. Термін зберігання відображається в інформації про замовлення в кабінеті продавця. Додатково продовжити термін зберігання можна на 2 дні.
6. Чи може покупець оглянути товар в магазині ROZETKA та відмовитись від отримання?
Так, покупець може оглянути товар перед отриманням та відмовитись від нього. Продавець оплачує організацію видачі відправлення незалежно від того чи покупець забрав замовлення, чи відмовився від нього.
7. Коли замовлення повертається продавцю?
Після закінчення терміну зберігання, або відразу після відмови покупця від замовлення в магазині ROZETKA, або після скасування замовлення в кабінеті продавця чи в кабінеті покупця.
8. Якщо покупець відмовився від товару чи не забрав його, як відбувається процес повернення?
Після відмови покупця в магазині, або скасування замовлення, воно автоматично повернеться в той магазин, з якого було здійснено відправлення.
Прослідкувати відправлення, яке буде повертатись, ви можете за статусом замовлення: «Буде повернене відправнику», «Закінчився термін резерву» та «Знаходиться в точці повернення». Інформування про прибуття повернутого замовлення немає.
Додатково ви можете уточнити в магазині, в якому ви передавали замовлення, чи є у вашого магазину повернені відправлення.
9. Чи може покупець викупити частину замовлення, яке доставлено в магазин ROZETKA?
Ні, доставка в магазини ROZETKA не передбачає часткового викупу замовлення покупцем.
10. Якщо магазин відправлення збігається з магазином отримувача (покупця), як швидко видається замовлення?
Покупець майже одразу зможе отримати замовлення після того, як ви передасте відправлення. Проте покупцю необхідно дочекатися повідомлення про прибуття замовлення для видачі в магазині.
11. Чи можна надіслати в магазини ROZETKA товар, який ще не доданий на маркетплейс?
Ні, для доставки в магазини ROZETKA приймаються лише активні товари вашого магазину.
12. Чи підключається доставка в магазини ROZETKA автоматично до нових товарів, які продавець додає на маркетплейс?
Для нових доданих товарів доставка в магазини ROZETKA автоматично не підключається. Можливість доставки в магазини ROZETKA підключається виключно за запитом продавця, як підтвердження того, що такі товари відповідають вимогам доставки.
13. Які способи оплати можна встановити товарам, які доставляються в магазини ROZETKA?
Такі ж, як і товарам, які ви доставляєте самостійно. Детальніше про способи оплати
14. Чи може продавець отримати оплату перерахунком коштів на карту за замовлення зі способом оплати «при отриманні»?
Ні, так робити заборонено, оскільки подібна дія може призвести до затримки видачі замовлення покупцеві. Замовлення з оплатою при отриманні має бути оплачене покупцем виключно при отриманні.
15. Чи можна розраховуватись за товари з доставкою в магазини ROZETKA за допомогою сертифікатів ROZETKA?
Ні, не можна. Сертифікати дійсні лише для товарів продавця ROZETKA.
16. Чи може продавець оглядати повернені відправлення в магазині?
Так, ви можете оглянути повернені відправлення в магазині ROZETKA до отримання реєстру повернення відправлень.