На сторінці кожного товару вказуються доступні способи оплати для його купівлі. За замовчуванням у нового продавця встановлюються лише стандартні «Оплата під час отримання товару» та «Оплата на рахунок продавця». Ви можете налаштувати додаткові способи оплати. Для цього ознайомтесь з доступними способами оплати на маркетплейсі, які описані нижче, після чого налаштуйте потрібні в кабінеті продавця.
Можливі способи оплати за замовлення:
- Оплата під час отримання товару.
- Оплата карткою Visa/MasterCard (RozetkaPay).
- Оплата на рахунок продавця (для фізичних/юридичних осіб).
- Передплата на картку продавця.
- Оплата частинами.
Налаштування способів оплати
В кабінеті продавця в розділі «Управління оплатами» → «Методи оплати» виберіть способи оплати, які ви використовуєте, після чого зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати», щоб способи оплати додали до способів доставки.
Для підключення онлайн оплати від RozetkaPay у зверненні потрібно надати ключі, які ви можете отримати в кабінеті платіжного провайдера після реєстрації. Оплата під час отримання товару, Оплата на рахунок продавця, Передплата на картку продавця — способи оплат, які не потребують ключів, ви можете використовувати їх відразу.
Щоб відключити активний спосіб оплати, змініть його статус.
Зверніть увагу!
- Лише переведення повзунка в активне положення наразі не є підключенням методу оплати. Обов’язково потрібно звернутися в службу підтримки, щоб обрані способи оплати додали до способів доставки.
- Неможливо відключити спосіб оплати, якщо він єдиний для певного способу доставки.
Індивідуальний набір способів оплати товарів
У продавців маркетплейсу є можливість налаштувати для певного товару або групи товарів окремий набір способів оплати. Наприклад, для товарів з ціною до 1000 грн встановити лише онлайн-оплату, а для товарів від 1000 грн — оплату при отриманні, онлайн-оплату та оплату частинами.
Щоб налаштувати індивідуальний набір способів оплати для окремих товарів:
- Створіть excel таблицю, в якій у першому стовпчику вкажіть лише коди товарів сайту ROZETKA.
- Зверніться в службу підтримки за темою «Оплата та доставка замовлень» → «Додавання/зміна способів доставки та оплати», де вкажіть, які способи оплати необхідно налаштувати для даних товарів, та прикріпіть файл таблиці.