Останнє оновлення: 15.12.2025
    Зробити це через API

    На сторінці кожного товару вказуються доступні способи оплати для його купівлі. За замовчуванням у нового продавця встановлюються лише стандартні «Оплата під час отримання товару» та «Оплата на рахунок продавця». Ви можете налаштувати додаткові способи оплати. Для цього ознайомтесь з доступними способами оплати на маркетплейсі, які описані нижче, після чого налаштуйте потрібні в кабінеті продавця.

    Можливі способи оплати за замовлення:

    Налаштування способів оплати

    В кабінеті продавця в розділі «Управління оплатами» → «Методи оплати» виберіть способи оплати, які ви використовуєте, після чого зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати», щоб способи оплати додали до способів доставки.

    Для підключення онлайн оплати від RozetkaPay у зверненні потрібно надати ключі, які ви можете отримати в кабінеті платіжного провайдера після реєстрації. Оплата під час отримання товару, Оплата на рахунок продавця, Передплата на картку продавця — способи оплат, які не потребують ключів, ви можете використовувати їх відразу.

    Щоб відключити активний спосіб оплати, змініть його статус.

    Зверніть увагу!

    • Лише переведення повзунка в активне положення наразі не є підключенням методу оплати. Обов’язково потрібно звернутися в службу підтримки, щоб обрані способи оплати додали до способів доставки.
    • Неможливо відключити спосіб оплати, якщо він єдиний для певного способу доставки.

    Індивідуальний набір способів оплати товарів

    У продавців маркетплейсу є можливість налаштувати для певного товару або групи товарів окремий набір способів оплати. Наприклад, для товарів з ціною до 1000 грн встановити лише онлайн-оплату, а для товарів від 1000 грн — оплату при отриманні, онлайн-оплату та оплату частинами.

    Щоб налаштувати індивідуальний набір способів оплати для окремих товарів:

    1. Створіть excel таблицю, в якій у першому стовпчику вкажіть лише коди товарів сайту ROZETKA.
    2. Зверніться в службу підтримки за темою «Оплата та доставка замовлень» → «Додавання/зміна способів доставки та оплати», де вкажіть, які способи оплати необхідно налаштувати для даних товарів, та прикріпіть файл таблиці.

    Поширені запитання

    < Способи оплати
    Чи була інформація корисною?

    Близькі за темою