Продавці маркетплейсу можуть використовувати програми «Миттєва розстрочка» та «Оплата частинами» від ПриватБанку для отримання оплати за власні товари. Щоб користування програмами необхідно мати поточний рахунок у ПриватБанку та зареєструвати магазин в сервісі Оплата частинами ↗.
Оплата частинами — банк відшкодовує вам вартість товару за вирахуванням комісії еквайрингу (1,3%) та комісії за використання сервісу (залежить від кількості платежів). Процентна ставка для покупця — 0,01%.
Миттєва розстрочка — зручний для покупця спосіб кредитування з можливістю вибирати строк до 24-х місяців. Тариф для продавця становить 1.3% (комісія еквайрингу), процентна ставка для покупця — 1,9%.
Детальніше про програми «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка» ↗
Реєстрація магазину в сервісі Оплата частинами
- Перейдіть на сайт сервісу Оплата частинами ↗ та пройдіть авторизацію (логін — номер телефону, пароль — пароль від Приват24).
- Перейдіть в розділ «Новий магазин», натисніть «+» та підтвердьте, що ви ознайомилися з умовами та правилами підключення.
- Заповніть дані магазину: назва магазину, WEB адреса (посилання на ваш магазин на маркетплейсі ROZETKA), e-mail, рахунок відшкодування / IBAN, контактний телефон магазину (співробітника), вид діяльності.
- Ознайомтеся з угодою підключення до послуги та натисніть «Згоден».
- Зачекайте на інформацію про активацію вашого магазину (до 2-х робочих днів).
Підключення способів оплати для товарів на маркетплейсі
Для підключення Оплати частинами / Миттєвої розстрочки для ваших товарів, зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Налаштування способів онлайн-оплат» та надайте наступну інформацію:
- Найменування ФОП / юридичної особи.
- Ідентифікатор і пароль магазину зареєстрованого в сервісі оплати частинами (знаходяться в розділі «Налаштування магазину» — «Технічні дані»).
- ПІБ відповідального співробітника та його контакти: номер телефону, e-mail.
- Максимальна кількість платежів для Оплати частинами (якщо використовуватиметься).
Як опрацьовувати замовлення з Оплатою частинами / Миттєвою розстрочкою
Дотримуйтесь стандартного порядку опрацювання замовлення. Щоб перевірити статус оплати, перейдіть до сервісу Оплата частинами, у розділі «Транзакції магазину» перевірте суму і статус оплати. У платежу має бути статус «Успіх», якщо вказаний інший статус — оплата від покупця не пройшла. Інструкція з особистого кабінету оплати частинами ↗
Близькі за темою
Яку оплату краще підключати «Миттєву розстрочку» чи «Оплату частинами»?