Спосіб оплати «Передплата на картку продавця» передбачає, що ви відправляєте замовлення лише після часткової або повної передплати. Після отримання замовлення з даним способом оплати, потрібно зв'язатись з покупцем та надіслати йому реквізити для оплати (в SMS, месенджер, e-mail тощо).
Не варто просити передоплату, якщо ви не під’єднали даний спосіб оплати або покупець обрав інший спосіб оплати при оформленні замовлення.
Щоб налаштувати спосіб оплати «Передплата на карту продавця» для ваших товарів, зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати».
Більш детальну інформацію про передоплату можна вказати у виділеному полі на сторінці товару (максимальна кількість символів — 250).
Щоб додати інформацію про передоплату виберіть один із варіантів:
- Зверніться в службу підтримки за темою: «Робота з товарами, прайс-лист» → «Додавання/оновлення інформації у товарах» і вкажіть умови, які потрібно вказати. Текст буде додано до всіх товарів вашого магазину.
- Додайте характеристику «Доставка/Оплата» з відповідними умовами лише для товарів, які ви відправляєте після передоплати. Про додавання та подальші зміни цієї характеристики повідомляти не потрібно, інформація оновиться на сайті автоматично, якщо ви зміните текст.
Передоплату на картку продавця неможливо під’єднати для товарів, які реалізуються по фулфілменту, та товарів з доставкою в магазини ROZETKA.
Пов’язані запитання
1. Чи зобов’язаний продавець повернути передплату, якщо замовлення скасоване покупцем?
Залежно від умов договору купівлі-продажу товару, які були погоджені з покупцем при підтвердженні замовлення, продавець може виконати повне повернення, часткове повернення або не повертати передплату (при дотриманні Законів України).
2. Чи можливо одночасно використовувати «Оплату під час отримання товару» та «Передплату на карту продавця».
Якщо ви готові надавати покупцям вибір: передоплата чи післяплата, ви можете одночасно використовувати спосіб оплати «Передплата на картку продавця» та «Оплата під час отримання товару». Але в такому разі, якщо покупець обрав оплату під час отримання, ви не можете просити внесення передплати.
3. Чим відрізняється спосіб оплати «Передплата на картку продавця» від «Оплата на рахунок продавця (для фізичних / юридичних осіб)»?
Суттєво нічим не відрізняються, але для звичайного покупця (не юридичної особи) набагато зрозуміліший. Тому радимо використовувати саме цей спосіб.
4. Законодавство не дозволяє отримувати оплату за товари на карту фізичної особи. Чи можна надавати покупцеві інші дані для оплати?
Під час оформлення замовлення покупець бачить опис даного способу оплати: «Продавець надішле реквізити чи номер карти для часткової або повної оплати». Отже, ви маєте змогу відправляти покупцям будь-які свої реквізити: IBAN, р/р, номер картки-ключа, посилання для оплати тощо.