Передплата на карту продавця

Останнє оновлення : 23.12.2022

Спосіб оплати «Передплата на картку продавця» передбачає, що ви відправляєте замовлення лише після часткової або повної передплати. Після отримання замовлення з таким способом оплати потрібно зв'язатись з покупцем та надіслати йому реквізити для оплати (в SMS, месенджер, e-mail тощо).

Не варто просити передоплату, якщо не під’єднали даний спосіб оплати або покупець вибрав інший спосіб оплати при оформленні замовлення.

Щоб налаштувати спосіб оплати “Передплата на карту продавця” для ваших товарів, напишіть звернення в кабінеті продавця (тема «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати»).

Більш детальну інформацію про передоплату можна вказати у виділеному полі на сторінці товару (максимальна кількість символів — 250).

Щоб додати інформацію про передоплату виберіть один із варіантів:

  1. В кабінеті продавця напишіть звернення за темою: «Робота з товарами, прайс-лист» → «Додавання/оновлення інформації у товарах» і вкажіть умови, які потрібно додати. Текст буде додано до всіх товарів вашого магазину.
  2. Додайте характеристику «Доставка/Оплата» лише для товарів, які ви відправляєте після передоплати. Про додавання та подальші зміни цієї характеристики повідомляти не потрібно, інформація оновиться автоматично, якщо ви зміните текст.

Передоплату на картку продавця неможливо під’єднати для товарів фулфілменту та товарів з доставкою в точки видачі ROZETKA.

Відповіді на поширені запитання

1. Чи можливо одночасно використовувати способи “Оплата при отриманні товару” та “Передплата на карту продавця”
Якщо ви готові надавати покупцям вибір – передоплата чи післяплата – ви можете одночасно використовувати і спосіб оплати «Передплата на картку продавця», і «Оплата при отриманні». Але в такому разі покупець, що обрав оплату у відділенні перевізника, може негативно відреагувати на вимогу передплати.

2. Чим відрізняється “Передплата на картку продавця” від поточного способу «Безготівкова оплата (для фізичних / юридичних осіб)»?
Спосіб оплати «Передплата на картку продавця» суттєво нічим не відрізняється від «Безготівкова оплата (для фізичних / юридичних осіб)», але для звичайного покупця (не юридичної особи) набагато зрозуміліший. Тому радимо використовувати саме цей спосіб.

3. Законодавство не дозволяє отримувати оплату за товари на карту фізичної особи. Чи можу я надавати покупцеві інші дані для оплати?
При створенні замовлення через кошик, покупець бачить опис способу оплати: «Продавець надішле реквізити чи номер карти для часткової або повної оплати». Отже, ви маєте змогу відправляти покупцям будь-які свої реквізити: IBAN, р/р, номер картки-ключа, посилання тощо.

4. Чи зобов’язаний продавець повернути передплату, якщо замовлення скасоване покупцем?
В залежності від умов договору купівлі-продажу товару продавець може виконати повне повернення, часткове повернення або не повертати передплату (при дотриманні Законів України).

Чи була інформація корисною?