Модуль Meest ПОШТА

Останнє оновлення : 24.01.2024

Модуль Meest ПОШТА дає можливість створювати відправлення у перевізника та відстежувати їх статуси в кабінеті продавця. Для роботи з модулем спочатку необхідно під'єднати спосіб доставки перевізником Meest для товарів вашого магазину.

При опрацюванні замовлення з доставкою Meest встановіть статус «Комплектується. Дані підтверджені», після чого з'явиться можливість створити відправлення для замовлення.

Створення відправлення Meest ПОШТА

  1. Заповніть дані відправника та отримувача.
  2. Заповніть параметри відправлення та виберіть тип відправлення: посилка / документи / вантаж.
  3. Вкажіть хто оплачує послуги доставки.
  4. Увімкініть зворотне пересилання коштів (якщо це післяплата) та введіть номер телефону і реквізити банківською карти, на яку буде перераховано платіж.
  5. Натисніть «Створити ТТН».

Для відправлень Meest ПОШТА, створених в кабінеті продавця ROZETKA Маркетплейс, діють спеціальні тарифи, ознайомитись з якими ви можете в модулі.
Спеціальний тариф також застосовуються для відправлень, які створені на сайті Meest ПОШТА, і до передачі відправлення перевізнику номер ТТН доданий до замовлення в кабінеті продавця.

Створені відправлення відображаються у вкладці «Список» з актуальним статусом від перевізника. Щоб надрукувати ТТН, виберіть одне чи декілька відправлень зі списку та натисніть «Роздрукувати».

Використовуючи доставку від Meest ПОШТА враховуйте обмеження щодо ваги та габаритів відправлення до різних відділень або поштоматів.

Відправлення від ФОП / юридичної особи

У вас є можливість отримувати післяплату за замовлення, відправлені перевізником Meest ПОШТА, на розрахунковий рахунок. Для цього необхідно підписати окремий договір з перевізником та створювати відправлення від юридичної особи.

Завантажити PDF інструкцію

Реєстрація відправника у перевізника Meest:

  1. Перейдіть за посиланням https://24.meest.com/rozetka.
  2. Введіть номер телефону для авторизації.
  3. Введіть дані про вашу юридичну особу / ФОП.
  4. Виберіть спосіб укладення договору.
    Ви можете підписати договір за допомогою цифрового підпису у сервісі ЕДО «Вчасно», або у паперовому вигляді. Електронний договір буде відображатися в кабінеті перевізника Meest в розділі «Налаштування → Договір» зі статусом «Новий», і очікуватиме на підписання зі сторони перевізника. Якщо ви обрали паперовий варіант, процес підписання ви можете обговорити з фахівцем Meest.
  5. Отримайте ContractID.

Після укладення договору, його статус зміниться на «Підписаний». В кабінеті перевізника Meest в розділі «Налаштування → Договір» з’явиться ваш унікальний ідентифікатор полі ContractID.

Ви можете зареєструвати декілька відправників для різних юридичних осіб / ФОПів.

Після того, як ви підписали договір, додайте відправника в кабінеті продавця:

  1. В модулі Meest відкрийте вкладку «Налаштування відправників».
  2. Натисніть «Додати відправника».
  3. Введіть ваш ContractID з кабінету Meest та натисніть «Додати».

Додати відправника можуть лише власника та адміністратор магазину. Інформація про відправників відображатиметься на сторінці «Налаштування відправників» без можливості редагування. За потреби ви можете додати декілька відправників.

Для зарахування післяплати за замовлення на розрахунковий рахунок, при створенні відправлення оберіть «Тип відправника» – Юридична особа, в блоці «Оплата» увімкніть зворотню доставку грошей та введіть потрібну суму. Вказати номер рахунку для зарахування післяплати неможливо, кошти будуть зараховані на р/р, який був вказаний при підписанні договору з перевізником Meest.


Близькі за темою

Загальна інформація про способи доставки
Оплата відправлень Meest ПОШТА

Чи була інформація корисною?