Модуль надає можливість створювати відправлення (ТТН) для замовлення, в якому покупець обрав доставку перевізником Нова Пошта, та відстежувати статус відправлення безпосередньо в кабінеті продавця.
Підключення та активація
- Зареєструйтесь на сайті перевізника Нова Пошта та згенеруйте API ключ для вашого облікового запису (розділ «Налаштування»).
- В кабінеті продавця в налаштуваннях модуля введіть отриманий API ключ і натисніть «Зберегти».
За необхідності змінити ключ API натисніть на значок редагування поруч із зазначеним ключем, введіть нове значення та збережіть зміни. За вказаним API ключем у вкладці «Список ТТН» відображається історія створених відправлень.
Зверніть увагу! При зміні особистих даних в кабінеті Нової Пошти необхідно оновити ключ API в налаштуваннях модуля в кабінеті продавця, інакше історія відправлень не буде оновлюватися автоматично.
Створення відправлення Нова Пошта
- В модулі перейдіть до вкладки «Створення ТТН» або натисніть «Створити ТТН» в замовленні зі статусом «Комплектується. Дані підтверджені».
- Заповніть інформацію в блоці відправника та одержувача. Для доставки кур’єром Нової Пошти заповніть повну адресу отримувача.
- Вкажіть параметри відправлення: тип, вага, кількість, висота, ширина, довжина, оголошена вартість, опис, номер замовлення та назву товару.
- Виберіть спосіб оплати та вкажіть платника і суму зворотної доставки грошей (якщо це післяплата).
- За потреби виберіть додаткові послуги:
- Контроль оплати — передбачає що оплата за товар буде перерахована на ваш розрахунковий рахунок в банку (послуга доступна тільки для бізнес-клієнтів Нової Пошти, у яких підписаний відповідний договір).
- Натисніть «Створити ТТН».
Створені відправлення відображаються у вкладці «Список ТТН» з актуальним статусом від перевізника. За потреби ви можете завантажити ТТН у форматі .pdf та надрукувати її.
Друк ТТН Нова Пошта
У вкладці «Список ТТН» виберіть одну або кілька накладних, після чого з’явиться іконка для друку, натисніть на неї та виберіть формат для друку: експрес накладна або маркування 100х100 типу «Зебра».
Налаштування модуля
В налаштуваннях модуля ви можете:
- Вказати API ключ до вашого облікового запису в кабінеті Нова Пошта.
- Вказати інформацію про відправника та параметри відправлення, яка буде автоматично заповнюватись при створенні відправлення.
- Налаштувати додаткові параметри:
- чи передавати вартість замовлення в оголошену вартість посилки;
- чи передавати список товарів в додаткову інформацію про посилку;
- увімкнути/вимкнути послугу «Контроль оплати».
- Встановити тариф для комісії за грошовий переказ. Ця вартість відображається на сторінці оформлення замовлення та сплачується покупцем при отриманні посилки у перевізника.
За замовчуванням встановлено – 2% + 20 грн (стандартний тариф). Якщо ви відправляєте замовлення з послугою «Контроль оплати» та самостійно сплачуєте за послуги NovaPay, тоді рекомендуємо встановити тариф 0% + 0 грн. Якщо в списку немає потрібного вам тарифу, зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати».
Близькі за темою
Як створити відправлення в поштомат Нової Пошти?
Загальна інформація про способи доставки