Модуль ROZETKA Delivery надає можливість створювати відправлення для замовлення, в якому покупець обрав доставку в магазин ROZETKA, та відстежувати їх статус в кабінеті продавця.
Створення відправлення в магазини ROZETKA
- Замовленню з доставкою в магазин ROZETKA встановіть статус «Комплектується. Дані підтверджені».
- У модулі ROZETKA Delivery перейдіть у вкладку «Створення ТТН».
- Заповніть контактні дані відправника, параметри відправлення та виберіть магазин ROZETKA, у який ви доставите відправлення. Перелік магазинів, які приймають відправлення продавців маркетплейсу ↗
- Виберіть номер замовлення зі списку що розгортається, заповніть контактні дані отримувача та виберіть магазин, в якому покупець отримає відправлення.
- Якщо це післяплата, вкажіть суму зворотної доставки грошей (не більше суми замовлення).
- Натисніть кнопку «Створення ТТН».
Створені відправлення відображаються у вкладці «Список ТТН» з актуальним статусом. Щоб надрукувати ТТН виберіть одне чи декілька відправлень зі списку та натисніть кнопку «Роздрукувати».
Щоб автоматично передавати список товарів в додаткову інформацію про посилку, встановіть відповідну позначку в налаштуваннях модуля.
Резерв ТТН
За потреби ви можете заздалегідь створити та надрукувати ТТН для доставки в магазини ROZETKA, а заповнити дані про відправлення пізніше (до передачі відправлення у магазині).
Для цього у вкладці «Зарезервовані ТТН» натисніть «Створити зарезервовані ТТН», введіть потрібну кількість відправлень та збережіть. Пізніше зв’яжіть зарезервовану ТТН із замовленням у статусі «Комплектується. Дані підтверджені». Щоб використати зарезервовану ТТН при створенні відправлення у блоці «Одержувач» виберіть значення «Використати зарезервовану ТТН» та введіть її номер, або виберіть відправлення у вкладці «Зарезервовані ТТН», натисніть «Заповнити ТТН» та вкажіть номер замовлення.
Зверніть увагу!
- Послуги доставки оплачує відправник товару, додавати до суми замовлення оплату за послуги додаткового пакування чи вартість доставки заборонено. Доставка у магазини ROZETKA безкоштовна для покупця!
- Відправлення можна створити лише з доставкою в магазин, доставка кур’єром ROZETKA неможлива.
- Для замовлення з онлайн оплатою рекомендуємо створювати ТТН лише після того, як покупець його оплатив. Якщо покупець не зміг оплатити замовлення на сайті, ви можете надати йому реквізити для оплати. За замовлення, в яких не вдалась онлайн оплата, відповідальність за те, що замовлення оплачене лягає на продавця. Будь ласка, контролюйте такі замовлення та не передавайте посилку для доставки без отримання повної оплати.
Товари з доставкою в магазини ROZETKA
У вкладці «Товари» ви можете побачити чи підключений для конкретного товару спосіб доставки в магазини ROZETKA і чи можливо доставляти товар цієї категорії в магазини. Тобто, якщо для товару в полі «Можливість підключити доставку» показано значення «Так», але, при розгляді заявки на підключення, виявиться, що він не відповідає габаритним обмеженням або іншим вимогам щодо типу товарів, які приймаються для доставки в магазини ROZETKA, то в такому випадку підключити доставку в магазини для даного товару буде неможливо.
Пов'язані запитання
1. При натисканні «Створити ТТН» відправлення не створюється.
Перевірте, чи заповнили ви всі поля в блоках Відправник та Отримувач. Переконайтеся, що ви обрали місто і відділення зі списку розгортається, а не вказали його самостійно. Якщо ТТН все ж не створюється, будь ласка, зверніться в службу підтримки.
2. Як видалити створену для замовлення ТТН?
Видалити створену ТТН для доставки в магазини ROZETKA неможливо.
3. Чи можливо змінити суму зворотної доставки коштів після створення ТТН?
Ні, після створення ТТН неможливо дотати/прибрати післяплату чи змінити її суму.
Близькі за темою
Підключення доставки у магазини ROZETKA
Опрацювання замовлення з доставкою в магазини ROZETKA
Правила пакування та маркування товарів для доставки в магазини ROZETKA