Компенсація при втраті/пошкодженні товару з доставкою в магазини ROZETKA

Останнє оновлення : 18.03.2024

За яких умов передбачається компенсація:
Пошкодження товару, виявлені безпосередньо у відділенні ROZETKA під час видачі товару покупцеві або видачі поверненого відправлення продавцеві, та за умови виконання наступних умов:

  1. Відправлення запаковане відповідно до вимог договору;
  2. Відправлення промарковане відповідно до вимог договору.
    Вимоги до пакування та маркування

Зверніть увагу! Ви можете оглянути повернене відправлення під час отримання.

За яких умов компенсація не передбачається:

  1. Якщо вміст відправлення пошкоджено, а транспортне пакування ціле.
    Це свідчить про те що вміст відправлення було погано зафіксовано задля збереження його цілісності й було допущено, щоб товар торкався стінок коробки й вільно переміщувався в середині транспортного пакування. Або товар було передано вже пошкодженим.
  2. Якщо відправлення ціле, але пошкоджено транспортне пакування.
    Під час транспортування з відправленням виконуються різні маніпуляції, тому транспортне пакування схильне до отримання механічних пошкоджень як, наприклад, потертості.
  3. Якщо було пошкоджене заводське пакування внаслідок відсутності або погано виконаного транспортного пакування. Відповідальність за належне пакування задля збереження товарного вигляду лежить на продавці.

Як відбувається компенсація за втрачене/пошкоджене відправлення:

  1. Пошук та встановлення обставин пошкодження відправлення. Ми зафіксуємо факт втрати/пошкодження відправлення, повідомимо про це вам та самостійно зв’яжемось з покупцем, щоб узгодити створення повторного замовлення або скасуємо його. Якщо клієнт погодився на дублікат замовлення ми його створимо в системі, а ви повторно відправляєте товар покупцеві.
  2. Наш менеджер надішле вам претензію для компенсації втраченого або пошкодженого відправлення. В претензії потрібно заповнити реквізити, підписати її ЕЦП та надіслати менеджеру.
  3. Ми перерахуємо кошти за наданими вами реквізитами та сповістимо про виконання компенсації.

Зверніть увагу! Якщо покупець відмовився від створення повторного замовлення (аналогічного тому, яке було втрачено/пошкоджено), ви зобов’язані повернути йому кошти, якщо замовлення було оплачене. Для повернення коштів не потрібно чекати розв'язання питання щодо компенсації. Коли ви передаєте товар для доставки в магазини ROZETKA, вам зобов’язані видати реєстр отримання відправлення, як підтвердження того, що ваш товар прийняли. Доки немає інформації про видачу товару покупцеві або ви не отримали реєстр повернення, ROZETKA несе відповідальність за товар, і відповідно до умов договору, зобов’язана компенсувати вам вартість товару у випадку його втрати чи пошкодження.

Чи була інформація корисною?