В замовленні, в якому покупець обрав доставку в магазин ROZETKA, в полі «Доставка» буде вказана «Власна служба доставки» з адресою пункту самовивозу. Для такого замовлення продавцю потрібно створити відправлення в кабінеті продавця та доставити замовлення в магазин, який приймає відправлення продавців маркетплейсу.
Зверніть увагу! Доставка в магазини ROZETKA не передбачає часткове отримання товарів з замовлення.
Як опрацьовувати замовлення з доставкою в магазин ROZETKA
- Для підтвердження замовлення ви можете зателефонувати покупцю, зв’язатися в месенджері, або відразу відправити товар без дзвінка.
- Створіть відправлення в модулі «ROZETKA Delivery».
- Запакуйте та промаркуйте відправлення.
- Доставте замовлення в магазин ROZETKA, який приймає відправлення продавців маркетплейсу ↗.
Орієнтовний термін доставки та термін зберігання відправлення в магазині відображається в замовленні в блоці «Адреса доставки». За необхідності ви можете один раз продовжити термін зберігання на 2 додаткових дні. Кнопка «Продовжити термін зберігання» буде відображатись у замовленні, після того, як відправлення буде доставлене в магазин отримувача. Замовлення, термін зберігання яких спливає за добу, мають позначку «Закінчення резерву».
Покупець може оплатити замовлення онлайн на сайті або готівкою/карткою під час його отримання в магазині ROZETKA. Якщо покупець відмовиться від замовлення після огляду в магазині, посилка повернеться в пункт приймання, звідки продавцю потрібно буде її забрати.
Якщо в замовленні є додатковий продаж його необхідно вказати до створення відправлення (коли замовлення знаходиться в статусі «Обробляється менеджером»).
Якщо потрібно змінити вартість замовлення після створення відправлення, зверніться в службу підтримки за темою «Видача посилок у ROZETKA». Зміна можлива лише якщо це узгоджено з покупцем!
Для замовлення з доставкою в магазини ROZETKA встановлюються наступні статуси:
№ |
Статус замовлення |
Опис |
1 |
Нове замовлення |
покупець оформив замовлення |
2 |
Обробляється менеджером |
продавець прийняв замовлення в роботу |
3 | Комплектується. Дані підтверджені |
замовлення підтверджено, продавець створює ТТН для відправлення |
4 |
Передано в службу доставки |
після успішного створення ТТН для замовлення |
5 |
Очікує отримання від продавця |
продавцю необхідно доставити товар в пункт приймання |
6 |
Прийнятий від Продавця |
замовлення прибуло в пункт відправлення |
7 |
Знаходиться в РЦ |
відправлення знаходиться в розподільчому центрі ROZETKA |
8 |
Доставляється |
замовлення прямує в пункт видачі для покупця |
9 |
Очікує в пункті самовивозу |
замовлення доставлене та очікує покупця в точці видачі |
10 |
Замовлення виконано |
покупець отримав замовлення |
11 |
Буде повернено відправнику |
покупець відмовився від замовлення і воно буде повернене продавцю |
12 |
Повернення доставляється до розподільчого центру |
повернення прямує з точки видачі покупця до розподільчого центру ROZETKA |
13 |
Повернення знаходиться у розподільчому центрі |
|
14 |
Доставляється у точку повернення |
замовлення прямує в пункт приймання від продавця |
15 |
Знаходиться в точці для повернення |
замовлення повернулося в пункт приймання та очікує відправника (продавця) |
16 |
Повернений продавцю |
продавець отримав повернене відправлення |
Зверніть увагу! Якщо замовлення було втрачено/пошкоджено під час доставки в магазин ROZETKA, наші представники зв’яжуться з покупцем та запропонують створити повторне замовлення, якщо покупець погодиться — вам потрібно відправити товар ще раз, якщо покупець відмовився — вам потрібно повернути клієнту кошти одразу, якщо замовлення було оплачене. Поки відправлення повертається назад до вас, ROZETKA несе відповідальність за товар, і відповідно до умов договору, зобов’язана компенсувати вам вартість товару у випадку його втрати чи пошкодження. Детальніше про компенсацію при втраті/пошкодженні товару з доставкою в магазини ROZETKA
Пакування та маркування
Потрібно надрукувати створену для замовлення ТТН та промаркувати відправлення. Товар має бути запакований та промаркований згідно з правилами пакування та маркування відправлень. При маркуванні відправлення не заклеюйте нижній штрихкод ТТН, це може призвести до помилок при роботі з відправленням.
Доставка замовлення в магазин ROZETKA
Запаковане та промарковане відправлення необхідно доставити в магазин ROZETKA (пункт приймання товарів від продавців). Ознайомтесь з переліком магазинів, які приймають відправлення продавців маркетплейсу ↗ та їх графіком роботи.
У магазині ROZETKA:
- Скористатись терміналом для реєстрації. Оберіть розділ «Інші питання», введіть номер мобільного телефону та натисніть кнопку «Далі», щоб отримати номер вашої черги.
- Дочекайтеся вашої черги.
- Передайте відправлення співробітнику ТВ та обов’язково отримайте реєстр отримання відправлення. Реєстр відправлення є офіційним документом, який підтверджує факт приймання посилки для доставки в магазини ROZETKA.
Робота з точкою самообслуговування продавця
В деяких магазинах ROZETKA ви можете надрукувати ТТН, промаркувати відправлення та одразу передати його для доставки.
Інструкція для друку ТТН:
- Оберіть тип замовлення:
- RPM — замовлення з ROZETKA
- PRM — замовлення з Prom.ua
- Без префіксу — для замовлень з інших сайт
- Введіть 9 цифр номера ТТН та натисніть Enter.
- Візьміть надруковану етикетку та не згинаючи її приклейте на найбільшу поверхню посилки.
- Посилку можна відправляти.
Також, ви можете надрукувати ТТН звернувшись до оператора відділення в наступних магазинах:
- м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 67 (ТЦ PARK TOWN)
- м. Київ, вул. Драгоманова, 2
- м. Обухів, вул. Київська, 166
Запит на друк ТТН відбувається згідно зі стандартною схемому передачі посилок з дотриманням черги. Даний варіант не передбачає друк понад 10 ТТН, оскільки це може затримувати чергу.
В інших магазинах ROZETKA наразі немає можливості надрукувати ТТН для відправлення.
Сервісні звернення та повернення товару (якщо видача замовлення була в магазині ROZETKA)
Доставка замовлень в магазини ROZETKA не передбачає опрацювання звернень покупців стосовно обміну чи повернення товару. Покупець звертається безпосередньо до продавця у випадках обміну/повернення товару чи гарантійного обслуговування.
Пов’язані запитання
1. Чи можна змінити в замовленні спосіб доставки «магазин ROZETKA» на іншого поштового оператора?
Так, щоб змінити спосіб доставки встановіть замовленню статус «Обробляється менеджером» та відредагуйте замовлення.
2. Чи можна в замовленні змінити магазин, в якому покупець отримає відправлення?
Так, можна. Якщо відправлення для замовлення ще не створене — встановіть замовленню статус «Обробляється менеджером» та оберіть потрібний магазин самостійно. Якщо відправлення вже створене — зверніться в службу підтримки за темою «Видача посилок у ROZETKA», де вкажіть номер замовлення, номер відправлення (ТТН) та адресу потрібного магазину.
Зверніть увагу! Зміна магазину отримувача в замовленні, яке вже було передане для доставки, може призвести до затримки термінів доставки, тому попереджуйте про це покупця для уникнення непорозумінь.
3. Чи можна вказати номер раніше створеної ТТН для нового замовлення?
Ні, оскільки під кожне замовлення очікується окреме відправлення товару.
4. Чи враховується зміна товарів в замовлені після створення відправлення?
Ми враховуємо зміну товарного складу замовлення і спосіб його доставки, коли замовлення знаходиться в статусі «Обробляється менеджером» та лише до моменту створення відправлення.
5. Як дізнатися статус доставки замовлення в магазини ROZETKA?
Актуальний статус доставки ви можете побачити в замовленні в кабінеті продавця, а також за номером відправлення на сайті ROZETKA Delivery.
6. Чи можна просити покупця оплатити замовлення переказом на карту (за реквізитами), якщо оплатити на сайті онлайн не вдалось?
Так, якщо покупець не зміг оплатити карткою замовлення з доставкою в магазин, ви можете надати йому реквізити для оплати. За замовлення, в яких не пройшла онлайн оплата, відповідальність за те, що замовлення оплачене лягає на продавця. Будь ласка, контролюйте оплату за замовлення та не передавайте відправлення для доставки в магазин без отримання повної оплати.
7. Що потрібно додатково перевірити перед тим, як передавати посилку для подальшої доставки?
Перевірте якість друку ТТН, вона має бути надрукована чітко, без розривів, не має бути обрізана чи пошкоджена. Непотрібно заклеювати скотчем штрих код ТТН. Неякісно надрукована ТТН може призвести до затримки в опрацюванні та доставці відправлення.
Перевірте пакування відправлення. Воно має бути виконане згідно з правилами пакування та маркування товарів. Нехтування правилами пакування може призвести до відмови в компенсації, якщо відправлення було пошкоджене при транспортуванні.
8. Чи можуть товари у відправленні відрізнялися від товарів в замовленні?
Ні, товарний склад відправлення має відповідати товарному складу в замовленні.
9. Що можна додавати до вмісту відправлення з доставкою в магазини ROZETKA?
До вмісту посилки ви можете додавати гарантійні талони та інші обов'язкові супровідні документи до товару. Рекламні матеріали та контактні дані вкладати до замовлення заборонено.
10. Покупець отримує сповіщення про відправлення замовлення з доставкою в магазини ROZETKA?
Покупець отримує два сповіщення щодо замовлення в SMS або застосунок Viber/Telegram. Перше — з орієнтовною датою видачі, коли відправлення прибуває до сортувального центру, друге — з фактичною датою видачі, коли замовлення прибуло в магазин ROZETKA.
11. Чи може відправник доставити посилку не в той магазин, який був вказаний при створенні відправлення?
Так, ви можете передати відправлення у будь-якому магазині ROZETKA, що приймає відправлення продавців маркетплейсу, незалежно від того, який магазин ви обрали, коли створювали відправлення для замовлення. У випадку повернення посилки її потрібно буде забрати саме з тієї ТВ, де ви передали її для доставки.
12. Чи можливо видати замовлення, яке було надіслане для одного покупця — іншому покупцю?
Ні, для кожного замовлення очікується окреме відправлення.
13. Як продавцю отримати замовлення, яке повернулось?
Для отримання повернутого відправлення представник вашого магазину має прийти у відділення, з якого здійснювалось відправлення замовлення, проінформувати співробітника, що він прийшов за повернутими посилками, повідомити назву вашого магазину на маркетплейсі та найменування ФОП / юридичної особи.
Зверніть увагу! Разом з поверненими відправленнями видається реєстр повернених відправлень.
14. Чи потрібно надавати покупцеві фіскальний чек до замовлення, яке доставляється в магазин ROZETKA?
Так, продавець зобов’язаний надати покупцю фіскальний чек до замовлення (за виключенням безготівкової оплати). Чек може бути вкладений до вмісту відправлення або надісланий покупцеві в електронному вигляді (у повідомленні з кабінету продавця, у Viber / SMS). Також ви можете створювати фіскальний чек або прикріплювати до замовлення посилання на чек налаштувавши роботу з ПРРО в кабінеті продавця.
Якщо покупець оплачує замовлення при отриманні в магазині ROZETKA, йому видається квитанція про переказ коштів від ФК «ЕВО».
15. Як скасувати замовлення з доставкою в магазин ROZETKA?
Скористайтесь загальною інструкцією зі скасування замовлення.