Видача чека для замовлення (інтеграція ПРРО)

Останнє оновлення : 08.04.2024

В кабінеті продавця ви можете інтегрувати роботу з ПРРО провайдерів Вчасно.Каса та CheckBox або ж самостійно прикріплювати чек до замовлення.

Підключення провайдера ПРРО

  1. У розділі «Налаштування» → «Управління ПРРО» натисніть «Підключити ПРРО».
  2. Оберіть провайдера (у вас має бути зареєстрований профіль) або ручне управління, щоб самостійно прикріплювати чеки до замовлень.
  3. Для підключення провайдера Вчасно.Каса введіть токен (як отримати токен?).
    Для підключення провайдера Checkbox введіть логін і пароль касира та ліцензійний ключ каси.

*якщо каса вже використовується для інтеграції з іншими системами (наприклад CRM або інші маркетплейси), рекомендуємо створити нову касу для замовлень з ROZETKA Маркетплейс.

Після підключення провайдера ПРРО ви можете формувати чеки для замовлень.

Створення чека для замовлення з ПРРО

Формування чека для замовлення можливе лише при відкритій касовій зміні, тому спочатку відкрийте зміну в кабінеті продавця або в кабінеті провайдера.

Щоб сформувати чек виберіть потрібне замовлення та натисніть на позначку «Створити чек».

Щоб фіскалізувати чек для замовлення зі способом оплати передплата на картку продавця необхідно вказати фактичний спосіб оплати за замовлення: Оплата готівкою / Безготівковий розрахунок / Оплата на картку.

Якщо для товару вказаний код УКТЗЕД, ця інформація буде автоматично додаватися в чек при його фіскалізації.

Зверніть увагу! Якщо ви попередньо створили чек для замовлення у кабінеті провайдера, не створюйте його у кабінеті продавця, оскільки чек продублюється (ви створите 2 чеки для одного замовлення).

Ручне додавання чека до замовлення

Якщо в налаштуванні ПРРО ви обрали ручне управління, тоді в замовленні з’явиться можливість прикріпити посилання на чек. Для цього натисніть на відповідну іконку та вставте посилання на вже сформований електронний чек. Ви можете вказати лише посилання на чек, додати файл неможливо.

Після того як ви додали до замовлення посилання на чек, ви можете самостійно надіслати його покупцю в листуванні щодо замовлення та у Viber.

Автоматично чеки надсилаються покупцю на e-mail (CheckBox та Вчасно.Каса) та у Viber або SMS (Вчасно.Каса). Також сформований/прикріплений чек відображається в інформації про замовлення в кабінеті покупця.

Якщо у вас є додаткові запитання чи виникли проблеми в роботі ПРРО, будь ласка, зверніться до служби підтримки вашого провайдера:
Вчасно.Каса — rozetka-kasa@vchasno.ua
CheckBox — 0 800 330 676

Чи була інформація корисною?