Характеристики товару (параметри) — це відмінні властивості та ознаки товару, кількісні та якісні дані про нього, що показані на сторінці товару, наприклад: розмір, колір, напруга живлення, обсяг пам'яті тощо.
Перелік можливих характеристик та їх значень для конкретної категорії можна завантажити в кабінеті продавця, розділ «Управління товарами» → «Довідники».
Наполегливо рекомендуємо додавати максимально можливу кількість характеристик, передбачених для вашої категорії товару на ROZETKA, це допоможе покупцеві отримати більше інформації про товар і він з більшою ймовірністю оформить замовлення.
Вимоги до зазначення характеристик
- мінімальна кількість характеристик для товару — 3;
- інформація в характеристиках має відповідати фотографіям, опису та назві товару;
- обов'язково вказувати основні характеристики, які необхідні для вибору товару покупцем: розмір, колір, матеріал, сумісність, потужність, енергоспоживання тощо;
- обов'язково вказувати характеристику, яка необхідна для групування товару, наприклад, розмір — для категорій одягу та взуття;
- назви характеристик потрібно заповнювати лише однією мовою;
- максимально допустима кількість символів для значення характеристики — 255 (враховуючи пробіли).
Характеристики та їх значення мають відповідати тому, як вони представлені на сторінках товарів. Наприклад, якщо у вас товар категорії "Рулонні штори", то згідно зі списком характеристик, розміри необхідно вказати не окремими параметрами "Ширина" та "Висота", а одним параметром — "Розміри".
Як додати характеристику товару (додати параметр)
Інформація про характеристики експортується з вашої системи управління товарами (сайту, сервісу PriceCreator, кабінету на Prom, та ін.), тому вказувати характеристики товару необхідно безпосередньо у вашій системі.
У XML прайс-листі для передачі характеристики товару використовується тег <param>, в якому передається назва і значення характеристики. Зазначені вами характеристики будуть зіставленні з наявними у категорії ROZETKA. Якщо ви вказали значення характеристики, якого ще немає в категорії ROZETKA (наприклад: новий колір або розмір) ми додамо його автоматично під час додавання товарів на сайт. Якщо характеристика в категорії відсутня, вона не буде показана на сайті, ви можете вказати її текстовому описі товару.
![](https://fls1.rozetka.market/ygAtQ6JL/images/charact0504_ua.jpg)
Ми гарантуємо прив'язку вказаних для товару параметрів, які точно збігаються з параметрами в категорії на ROZETKA. Інші параметри ми постараємося пов'язати, але якщо відповідних параметрів в категорії немає, вони не будуть показані для товару на сайті.
Якщо ви не знайшли потрібного для категорії характеристики в довіднику, то ви можете подати запит на додавання нової характеристики (параметру) для категорії, для цього повідомте в службу підтримки назву нового параметру, та категорію, в яку ви пропонуєте його додати. Ми розглянемо дану пропозицію та надамо відповідь на такий запит. Створення нових параметрів це тривалий процес, який може займати декілька місяців.
Види характеристик
Основні характеристики — це параметри, які є важливими при виборі товару покупцем, показані на сторінці товару і є параметрами для фільтрації в категорії. Параметри для фільтрації (фільтри) дають можливість покупцеві вибрати ті товари, які відповідають його критеріям пошуку.
![](https://flsapi.rozetka.market/f/1_укр.jpg)
Параметри для фільтрації впливають на видачу товару на сайті. Для того, щоб ваш товар був знайдений за всіма можливими запитами та фільтрами, заповнюйте максимально можливу кількість характеристик.
Логістичні характеристики — це параметри розміру упакування товару, вони не відображаються на сторінці товару, їх вказувати не обов'язково (за винятком використання фулфілменту від ROZETKA). До логістичних параметрів відносяться:
- вага в упаковці (кг);
- висота в упаковці (см);
- глибина в упаковці (см);
- ширина в упаковці (см);
- кількість вантажних місць.
Зверніть увагу! Логістичні параметри враховуються при створенні замовлення для відображення списку відділень перевізників, до яких можлива доставка товару з такими габаритами. Якщо розміри (ДхВхШ) для товару не вказані — система буде враховувати середні показники розмірів в даній категорії, і при замовленні декількох позицій в кошику покупця може бути обмежена кількість відділень для доставки, наприклад, міні-відділення будуть недоступні. Тому рекомендуємо заповнювати логістичні параметри.
Як визначити чи характеристика використовується для фільтрації в категорії?
У довідниках категорій та параметрів (таблиця експорту) є значення «Тип фільтра»:
- main — означає, що параметр використовується для фільтрації в категорії;
- disable — параметр не використовується для фільтрації.
![](https://fls1.rozetka.market/ygAtQ6JL/images/характеристики2_рус.jpg)
Значення типів параметрів
List — список з декількох значень. Значення потрібно вказувати через кому (,).
List Values — вибір декількох значень зі списку.
ComboBox — вибір зі списку. Можна вказати лише 1 значення.
Checkbox — (галочка) значення в прайс-листі: так / ні; є / немає.
CheckBoxGroup — вибір декількох значень з набору. Значення потрібно додавати через кому.
CheckBoxGroupValues — вибір декількох значень з набору.
Integer — ціле число.
Decimal — десяткове число.
TexInput — текстове поле.
TextArea — текстовий блок.
Для того, щоб передати значення текстової характеристики (TextArea / TexInput) двома мовами використовуйте атрибут value lang. Приклад в xml прайс-листі:
<param name="Додаткові характеристики"> <value lang="uk">Підтримка сервісів: Facebook, Google Play, Megogo, Netflix, Skype, Twitter, Vimeo, Youtube.com, Інтернет-браузер</value> <value lang="ru">Поддержка сервисов: Facebook, Google Play, Megogo, Netflix, Skype, Twitter, Vimeo, Youtube.com, Интернет-браузер</value> </param>
Якщо текстова характеристика має декілька значень, щоб їх візуально відділити використовуйте роздільник <br/>. Приклад в xml прайс-листі:
<param name="Комплект постачання:"><![CDATA[Гарантійний талон <br/> Документація <br/> Кабель для синхронізації <br/> Скріпка для виймання Сім-карти <br/> Телефон]]></param>
Як це буде відображатись на сайті ROZETKA:
![](https://flsapi.rozetka.market/f/text-char.png)
Наскрізний параметр — це характеристика, яка не пов’язана з конкретною категорією та може відноситись як до категорії вищого рівня, так і до суміжних категорій. Приклади наскрізних параметрів: гарантія, країна виробник, країна реєстрації бренду.
Автоматична прив'язка даних
Для того, щоб характеристики ваших товарів та їх значення зіставлялися з наявними на ROZETKA автоматично, потрібно передавати їх id (інформацію можна отримати в довідниках). Це пришвидшить модерацію та додавання ваших товарів на сайт.
<param name="Матеріал верху" paramid="38625" valueid="59090">Шкіра</param> <param name="Сезон" paramid="39560" valueid="2296922, 2645254, 63320">Осіння, Весняна, Літня</param>
Близькі за темою
Багатомовність. Робота з товарами на українській і російській мовах
Що робити, якщо на сайті ROZETKA немає потрібної характеристики товару або її значення?
Чому на сайті ROZETKA показані не всі характеристики товару, що вказані йому в прайс-листі?