Назву товару необхідно формувати з ключових слів, які покупці використовують при пошуку. Щоб товар максимально оптимізувати для SEO, його назва повинна відповідати формулі:
Тип товару Бренд Модель Колір Характеристики (Артикул)
Тип товару — вказується з великої літери та відповідає на питання «Що це?» (Сумка, Футболка, Ноутбук тощо).
Бренд — назва торгової марки / виробника товару.
Модель — назва/код моделі виробу.
Колір — вказується кирилицею або латиницею відповідно до кольору товару на зображенні. Якщо колір складається з декількох значень (фіолетовий + жовтий), то перший колір вважається основним (переважним) у товарі.
Характеристики — відмінні властивості, що впливають на вибір товару та можуть використовуватись при пошуку, наприклад: розмір, потужність, діагональ екрана тощо. Значення в назві повинні відповідати характеристикам товару і текстовому опису. Щоб вказати одиниці виміру використовуйте скорочені позначення: см, W, " тощо.
Артикул — індивідуальний номер/код товару. Рекомендуємо використовувати артикул виробника товару та вказувати його в дужках.
Рекомендуємо формувати назву товарів за аналогією з продавцем ROZETKA в обраній категорії.
Вимоги до назви товару
- максимальна кількість символів — 255, оптимальна довжина для SEO — до 60 знаків;
- у прайс-листі не може бути двох товарів з абсолютно однаковою назвою;
- ТМ/бренд, вказаний в назві товару та в полі виробник, має бути однаковим;
- назва не повинна містити розділових знаків (коми, крапки, тире, дефіси), крім тих, що мають відношення до найменування моделі;
- не вказуйте назву лише великими літерами;
- спеціальні символи, які можуть бути в назві (λ, Ω, ™ , ½, @, ^, * тощо) замінюйте на альтернативні скорочення;
- назва товару може бути російською та українською мовами, а також включати англомовні слова (бренд, модель тощо). В xml прайс-листі російську назву необхідно передавати в тегу <name>, а українську — в тегу <name_ua>. Якщо назва вказана лише російською мовою, вона буде перекладена на українську автоматично. Інші мови в назві товару не допускаються;
- для одягу в назві товару обов'язково вказувати розмір, а для дитячого одягу — зріст;
- назва не має містити повного переліку характеристик товару або опису (варіації типу товару в назві).
В назві товару заборонено:
- використовувати слова, які не є характеристиками товару, наприклад: «Від виробника», «Оновлена версія», «Покращений», «Топовий», чи маркетингові: «Акція», «Знижка», «Розпродаж», «Новинка»;
- використовувати адресу сайту або співзвучний текст, який переводить покупця на сторонні інтернет-ресурси;
- використовували жаргонізми;
- додавати слово «Original/Оригінал» (виключення — запчастини до телефонів);
- додавати слово «Уцінка». Ви можете продавати на маркетплейсі нові товари або вживані та відновлені;
- вказувати назву вашого магазину на маркетплейсі;
- використовувати графічні елементи чи будь-які інші символи/знаки, які привертають увагу та не стосуються найменування моделі виробу;
- вказувати назву країни (для цього використовуйте характеристики Країна реєстрації бренду та Країна-виробник).
Близькі за темою
Багатомовність. Інформація про товари українською та російською мовами
Чи може назва ваших товарів збігатися з уже наявними на маркетплейсі товарами?