Штрихкод — це маркування, яке застосовуються в роздрібній торгівлі для ідентифікації товарів.
На маркетплейсі вказувати штрихкод товару необов’язково, за виключенням категорій, перерахованих нижче. Наявність штрихкоду дозволяє правильно згрупувати товари.
Категорії товарів, для обов'язково вказувати штрихкод:
Щоб вказати штрихкод товару, його необхідно заповнити в характеристиці «EAN» в вашому прайс-листі. Допускається значення від 8 до 14 символів, цифри та латинські літери.
Приклад: <offer id="4" available="true"> ... <name>Пила торцювальна Ferm MSM1038</name> <param name="EAN">1234578901234</param> ... </offer>
Для того, щоб товар можна було знайти за номером штрихкоду в пошуку на сайті, його необхідно вказати в назві товару.
Якщо для товару вказаний неправильний штрихкод, така позиція буде прихована з сайту. Дізнатись штрихкод можна на упакованні товару або у виробника.