В розділі «Товари» → «Неактивні» відображаються позиції, які недоступні для замовлення на маркетплейсі. Залежно від причини, неактивні товари поділяються на різні групи (у разі відсутності товарів, вкладка не відображається):
- Приховані модератором.
- Помилки в прайс-листі.
- Видалені з прайсу.
- Архівні.
- Технічні помилки.
Щоб активувати товари, які були приховані в результаті модерації, спочатку необхідно усунути причину та дочекатися синхронізації даних (протягом години). Після чого товар відобразиться в розділі «Товари» → «На оновлення», де вам необхідно відправити позицію на повторну модерацію. Детальніше про оновлення інформації про товар
Причина приховування |
Як виправити |
В товарі є посилання на сторонні ресурси |
Видалити посилання на сторонні ресурси в описі / фото. |
Для товару не вказаний Виробник |
Вказати виробника у відповідному тегу. |
Дубль товару в прайс-листі, така позиція вже заведена до нашої бази |
Перевірити чи ця позиція не дубль. Якщо це інший товар, потрібно вказати унікальний id та назву позиції, якщо ні — потрібно прибрати позицію з прайс-листа. |
Заборонена категорія/бренд для продажу на сайті Rozetka |
Розміщення неможливе. Ознайомтесь з переліком заборонених брендів та категорій |
Заборонений контент для продажу на сайті |
Розміщення неможливе. На маркетплейсі заборонена реалізація товарів, які порушують норми чинного законодавства або можуть бути розцінені як непристойні, образливі чи ті, що вводять в оману. Детальніше. |
Порушення закону “Про авторське право в цифрову епоху” (DMCA) |
Надати документи, що підтверджують авторські права або право на продаж таких товарів. |
На фото асортимент |
Видалити фотографії із зображенням асортименту товару. Додати фотографії, які відповідають вимогам. |
Некоректна характеристика товару (помилки та невідповідності в значеннях) |
Перевірити та привести у відповідність інформацію, зазначену в характеристиках, назві, описі та фото товару. |
Відсутній параметр для групування |
Додати важливу характеристику товару, необхідну для групування. |
Відсутні фото товару |
Додати фотографії товару, які відповідають вимогам. Перевірити чи немає на вашому сервері технічного обмеження на вивантаження файлів зображення. |
Відсутні характеристики | Додати характеристики товару. |
Підробки, копії та репліки товарів заборонені для продажу на сайті Rozetka |
Розміщення неможливе. На маркетплейсі ROZETKA дозволено продавати лише оригінальну продукцію. |
Посилання/згадка стороннього ресурсу в текстовому описі |
Відредагувати опис товару, видалити посилання на сторонні ресурси, згадки асортименту, орфографічні помилки. |
Посилання/згадка стороннього ресурсу в характеристиках |
Видалити посилання на сторонні ресурси в характеристиках товару. |
Посилання/згадка стороннього ресурсу на фото |
Замінити або видалити зображення, на яких є посилання на сторонні ресурси. |
Зазначений бренд не існує |
Вказати правильно найменування виробника (ТМ/бренд), або надати документи, що підтверджують реєстрацію бренду/торгової марки. Якщо бренд невідомий, вказуйте що товар без бренду. |
Фото не відповідає товару |
Замінити фотографії. Перевірити та привести у відповідність інформацію, зазначену в характеристиках, назві, описі, та фото товару. |
Фото не відповідає вимогам |
Ознайомтеся з вимогами до фото товару і видаліть/замініть зображення, які не відповідають вимогам. |
Фото поганої якості |
Додати якісні фотографії товару і видалити зображення, які мають погану якість. |
Колір товару на фото не відповідає назві/опису/характеристикам |
Привести у відповідність інформацію, зазначену в назві товару, описі, характеристиках і на фото |
Відсутність дозвільних документів на продаж товару |
Надати необхідні документи для реалізації даної категорії товару. |
Дропшиппінг товари |
Розміщення неможливе. Детальніше про дропшипінг |
Які помилки можуть бути допущенні в XML прайс-листі
- Відсутність обов'язкових тегів, наприклад, ціни <price>, назви <name> тощо.
- Перевищено допустиму кількість символів для певного тегу.
- Помилка в URL-адресі зображення товару;
- Для товару встановлене значення категорії <categoryId>, яке відсутнє в загальному переліку категорій.
- Невірний формат ціни або некоректне значення.
Видалені з прайсу товари
Якщо позиція була видалена з вашого прайс-листа, інформація про такий товар буде відображатися на вкладці «Видалені з прайсу». Якщо ви хочете повернути видалену позицію в продаж, необхідно повернути її в xml прайс-лист з id, що вказаний в полі «ID в прайсі».
Архівні товари
Архівні товари — це позиції, які повністю приховані з сайту ROZETKA. Архівувати можливо лише товари зі статусом «Активний».
Для архівації товару в розділі «Всі товари» позначте потрібну позицію та натисніть кнопку «Архівувати». Після підтвердження товари будуть приховані з сайту та відображатимуться у вкладці «Архівні».
Щоб відновити товари з архіву у попередній статус, зверніться в службу підтримки.
Технічні помилки
Якщо є товар у вкладці «Технічні помилки», це означає що під час додавання даної позиції виникли технічні проблеми. Самостійно вживати дії щодо таких товарів не потрібно, вони будуть додані після встановлення та виправлення технічної причини.
Близькі за темою
Що таке «модерація» товарів?
Як видалити товари в кабінеті продавця?
Як прибрати товари з сайту ROZETKA?