Останнє оновлення: 05.08.2025

    На маркетплейсі однакові товари з характеристиками, що можуть відрізнятися (розмір, колір тощо) об’єднуються в групу. В такому випадку на сторінці товару відображаються всі доступні різновиди товару і покупець може обрати потрібний варіант.

    Також на сайті групуються однакові товари від різних продавців (Інші пропозиції), щоб вони не дублювалися в каталозі. Таке групування відбувається автоматично або за зверненням продавця.

    На сторінці згрупованого з пропозиціями інших продавців товару, відображаються загальний список відгуків. Якщо згрупованого товару немає в наявності, він не показується на сторінці інших пропозицій.

    Правила групування товарів

    В розділі «Управління товарами» → «Правила групування» ви можете знайти інформацію про те, як групуються товари в конкретних категоріях. Використовуйте фільтр, щоб знайти потрібну категорію за ID або назвою. Якщо певної категорії немає — це означає, що групування товарів у цій категорії наразі не здійснюється.

    Також, враховуйте:

    • Товари групуються лише в межах однієї категорії.
    • Для групування в товарі має бути вказаний виробник (бренд);
    • Однакові товари від різних виробників/брендів групуються в одну спільну групу.
    • Уцінені, вживані та відновлені товари не групуються.
    • Можливе групування за двома параметрами, наприклад: колір та розмір, ширина та глибина тощо.

    Щоб товари були згруповані, в них має бути вказана характеристика, за якою відбувається групування в категорії, а також вказана ознака в назві товару. Ознака — це значення характеристики, яке вказується, як правило, після моделі.

    Приклад в XML прайс-листі характеристики та ознаки для групування:

    В кабінеті продавця у згрупованих товарів відображається позначка «Згрупований». Якщо натиснути на неї, відкриється список товарів цієї групи.

    Якщо ваші товари не були згруповані після додавання на сайт, для їх групування ви можете звернутися в службу підтримки за темою: «Робота з товарами, прайс-лист» → «Додавання / оновлення інформації в товарах». До звернення прикріпіть заповнений файл з переліком товарів, які потрібно згрупувати.

    Зверніть увагу! Маніпуляції з метою обходу правил групування можуть призвести до блокування магазину.

    Основний товар у групі

    Кожній групі присвоюється основний товар, який визначається системою автоматично на основі наступних даних:

    • Ціна товару (важлива не просто нижча ціна, а наскільки велика різниця в ціні з іншими товарами в групі).
    • Частка продажів товару за певний період.
    • Рейтинг продавця.
    • Наявність доставки у магазини ROZETKA.

    В результаті пошукової видачі головним товаром в групі буде відображатись найбільш релевантний пошуковому запиту товар. Наприклад, для запиту «Жовті кросівки» будуть показані моделі саме жовтого кольору, навіть якщо в групі головний товар має інший колір. За умови рівної релевантності відбувається сортування за основним товаром в групі та рейтингом.

    Як видалити товар з групи

    Якщо товар згрупований помилково чи неправильно, наприклад, у вашого товару інша модель, інші характеристики тощо, щоб прибрати товар з групи зверніться в службу підтримки за темою: «Робота з товарами, прайс-лист» → «Питання щодо групування товарів». Якщо товар згрупований правильно, прибрати його з групи неможливо!

    Згруповані товари з незначними відмінностями (однотипні китайські товари) не будуть розгруповані навіть після звернення.


    Близькі за темою

    Різновиди товару
    Чому ваш товар згрупований з товарами інших продавців?
    Чому на сторінці товару відображається старий відгук?

    < Відображення товарів на сайті
    Чи була інформація корисною?