Рейтинг товару — це розрахункове значення популярності товару на сайті ROZETKA. Він впливає на позицію товару в результатах пошукової видачі, а також сортування товарів в категорії за замовчуванням відбувається за рейтингом.
Показники, які формують рейтинг товару:
- кількість переглядів сторінки товару;
- кількість замовлень товару;
- кількість позитивних відгуків про товар.
Рейтинг товару — це внутрішнє значення, яке не відображається ні покупцям, ні продавцям маркетплейсу.
Щоб покращити рейтинг ваших товарів, підвищить показник переглядів сторінки вашого товару:
- використовуйте внутрішню рекламу на сайті ROZETKA;
- беріть участь в промоакціях;
- встановлюйте знижки на ваші товари;
- швидко та якісно опрацьовуйте замовлення, щоб отримати позитивні відгуки від покупців;
- використовуйте якісні зображення товару, які показують товар з різних сторін;
- вкажіть для товару всі характеристики, які використовуються для фільтрації в категорії;
- зробіть докладний опис товару.
Рейтинг згрупованих товарів
Якщо товар згрупований з аналогічним товаром інших продавців, при пошуку буде враховуватись рейтинг групи, а головним товаром у групі буде товар з найвищим рейтингом. Згрупованні товари мають перевагу в пошуковій видачі відносно не згрупованих.
Близькі за темою
Реклама та просування товарів
Рейтинг та відгуки про продавця