Просування товарів (Рекламні кампанії)

Останнє оновлення : 01.10.2024

Ви можете рекламувати свої товари на сайті ROZETKA. Налаштувавши рекламну кампанію, ви можете збільшити кількість переглядів сторінки вашого товару та кількість замовлень.

Списання коштів за рекламу товару здійснюється на підставі кліка на рекламне оголошення (перехід користувача на сторінку вашого товару, CPC — cost per click).

Визначення товарів та їх позиції в рекламному блоці відбувається шляхом проведення аукціону. Так товари, більш релевантні пошуковому запиту чи поточному товару на сторінці та з більшою ставкою за клік, отримують перші місця в рекламному блоці.

В кабінеті продавця ви можете обрати автоматизований або ручний тип реклами.

Де показується реклама

  • В результатах пошукової видачі.
  • На сторінках подібних товарів.
  • В розділі категорії товарів.

Вибір місця для рекламних показів відбувається на основі внутрішніх алгоритмів, самостійно вибрати місце для показу реклами неможливо.

Які товари можливо рекламувати

  • Позиції, які мали необхідний для алгоритму показник продажів за попередні 450 днів.
  • Нові товари (до 30 днів з моменту створення в системі).

Якщо в рекламній кампанії є товари, які не відповідають даним умовам, вони не будуть показуватись в рекламі, і статистика показів рекламного оголошення такого товару буде = 0. Також не рекламуються товари з розділу «Тютюнові вироби».

Автоматизований тип реклами

При автоматизованій рекламі створюється одна загальна рекламна кампанія для всього асортименту вашого магазину. Товари, які будуть рекламуватися, максимальна ставка за клік та інші налаштування, встановлюються системою автоматично, на основі аналізу актуальних запитів покупців, популярності товарів тощо. Вам необхідно лише встановити денний ліміт витрат на рекламу.

Щоб запустити автоматизовану рекламу товарів:

  1. Поповніть баланс рекламного рахунку.
  2. У розділі «Реклама → Рекламні кампанії» оберіть Тип реклами: Автоматизований.
  3. Натисніть «Створити рекламну кампанію».
  4. Встановіть денний ліміт витрат.

В статистиці автоматизованої рекламної кампанії будуть відображатися лише ті оголошення, які мали перегляди на сайті ROZETKA.

Зверніть увагу! Якщо ви змінюйте тип реклами, активні рекламні кампанії завершуються автоматично.

Ручний тип реклами

При ручному управлінні рекламою вам необхідно самостійно налаштовувати рекламну кампанію, обирати товари, які будуть рекламуватися, та встановлювати максимальну ставку за клік.

Щоб запустити ручну рекламу товарів:

  1. Поповніть баланс рекламного рахунку.
  2. Створіть рекламну кампанію.

У розділі «Реклама → Рекламні кампанії» натисніть «Створити кампанію». Далі назвіть кампанію (не відображається покупцям), вкажіть дату початку та закінчення кампанії, ліміт витрат на день, а також виберіть налаштування чи «Відновлювати оголошення після системного призупинення»1,та чи «Погоджуюсь з новою мінімальною ставкою для реклами оголошень»2.

Денний ліміт кампанії може стати від'ємним у випадках, якщо при наближенні до нижньої межі ліміту був перехід по рекламному оголошенню, яке вже було показане користувачам сайту. При вичерпаному денному ліміті позиції не будуть рекламуватися показуватись до кінця доби.

  1. Створіть рекламне оголошення.

В рекламній кампанії ви можете додати будь-яку кількість рекламних оголошень. В розділі «Реклама → Товари для просування» виберіть одну чи декілька позицій та натисніть «Просувати». Один товар = одне рекламне оголошення.

У вікні налаштування оголошення заповніть необхідні дані: період показу оголошення (має бути в межах дії рекламної кампанії), максимальну ставку за клік, та натисніть «Готово».

Розмір мінімально допустимої ставки для рекламного оголошення залежить від категорії товару і може змінюватися (актуалізується). Вартість кліка визначається в момент кліка на позиції в рекламному блоці й варіюється в межах від мінімальної ставки в категорії до максимальної ставки за клік, яку встановив продавець.

Баланс рекламного рахунку

Оплата за перехід по рекламних оголошеннях відбувається з рекламного балансу магазину. Поточний стан балансу та можливість його поповнення доступні в розділі «Реклама» → «Рекламні кампанії» та «Товари для просування». Щоб поповнити баланс, введіть бажану суму у відповідному полі та натисніть «Поповнити рахунок».

Сформований рахунок з'явиться в розділі «Мій баланс» → «Рахунки на оплату» (тип: Реклама), вам необхідно його оплатити.

Якщо рекламний баланс магазину вичерпано, рекламні оголошення не будуть показуватися на сайті до поповнення рахунку.

Статистика рекламної кампанії

Замовлення, які оформленні покупцями в результаті переходу за рекламним оголошенням, будуть позначені міткою «із рекламного оголошення».

В статистиці рекламної кампанії відображаються:

  • Покази — кількість показів рекламованого товару відвідувачам сайту ROZETKA (враховуються лише фактичні покази, коли товар був у видимій частині екрана);
  • Кліки — кількість переходів на сторінку рекламованого товару від одного користувача (пристрою/браузера) один раз за добу;
  • Замовлення — кількість оформлених замовлень після переходу по рекламному оголошенню протягом 30 днів (навіть якщо термін дії рекламного оголошення закінчився).
  • Витрати — сума витрат на рекламу, грн.
  • CPC (Cost Per Click) — показник середньої вартості одного кліку.
  • CPO (Cost Per Order) — показник середньої ціни одного замовлення.

Управління рекламною кампанією

Рекламна кампанія може мати статус: Активний | Припинений | Завершений. Для управління активною рекламною кампанією відкрийте її та натисніть на зображення олівця , ви можете:

  • змінити дату завершення рекламної кампанії та денний ліміт рекламного бюджету;
  • переглянути та редагувати рекламні оголошення: змінити терміни показу оголошення, значення ставки за клік, призупинити/активувати показ рекламного оголошення.

1Налаштування «Відновлювати оголошення після системного призупинення» дозволяє автоматично активувати рекламні оголошення для випадків, коли рекламований товар повертається в наявність або магазин відновив роботу після блокування чи призупинення. Якщо це налаштування вимкнено, в таких випадках рекламні оголошення будуть призупинятися, і їх потрібно активувати самостійно.

2Налаштування «Погоджуюсь з новою мінімальною ставкою для реклами оголошень» дозволяє щоб оголошення автоматично залишались активними, якщо мінімальна ставка для реклами товарів цієї категорії стала більшою, ніж раніше встановлена вами максимальна ставка за клік. В такому випадку буде автоматично встановлена ставка за клік на рівні нової мінімальної ставки. Якщо це налаштування вимкнено, при зміні ставки рекламні оголошення призупиняються, про що ви отримаєте повідомлення на e-mail. Для відновлення реклами вам необхідно самостійно встановити нову максимальну ставку за клік.

Завершену рекламну кампанію неможливо активувати, проте ви можете копіювати її, якщо це кампанія з ручним типом реклами. Для цього в рекламній кампанії, яка завершилась, натисніть на іконку (Копіювати кампанію) та заповніть параметри для створення нової кампанії.

  • Скопійована кампанія міститиме ті ж оголошення, що й завершена, якщо вони відповідають умовам. У разі невідповідності оголошень, вони не будуть додані до нової кампанії.
  • Якщо жодне з оголошень не відповідає умовам, буде створена пуста кампанія.

В межах однієї рекламної кампанії не можна створити більше одного активного рекламного оголошення для одного товару. Якщо ви рекламуєте одну позицію в декількох кампаніях — вона буде рекламуватися в тій кампанії, де вища ставка за клік. В інших рекламних кампаніях товар рекламуватися не буде, такі оголошення будуть з позначкою «не рекламується».

Якщо для одного товару будуть створені два і більше рекламних оголошення у двох чи більше рекламних кампаніях, але з однаковою максимальною ставкою — товар буде рекламуватися в оголошенні, яке було створене першим.

Масове управління рекламними оголошеннями

Щоб створити заявку для масового просування товарів, виберіть позиції, натисніть «Просувати», вкажіть необхідні параметри для створення рекламних оголошень і натисніть «Готово».

Зверніть увагу! Якщо ви створюєте оголошення для товарів з різних категорій, в такому випадку буде відображатись загальна максимальна/мінімальна ставка.

Створена заявка буде відображатися з актуальним статусом опрацювання. Час опрацювання заявки залежить від кількості позицій для просування. Після опрацювання заявки ви побачите результат: кількість успішно оброблених товарів та кількість товарів з помилками. Вам необхідно підтвердити створення рекламних оголошень для товарів, які успішно оброблені, або скасувати.

Для управління декількома рекламними оголошеннями в межах рекламної кампанії, виберіть потрібні оголошення та виберіть дію: редагувати / запустити / призупинити.

Якщо товар, що рекламується, перенесений в іншу категорію — рекламному оголошенню встановлюється статус «Призупинено». Активувати таке рекламне оголошення необхідно самостійно.

Якщо на рекламному балансі закінчилися кошти, рекламні оголошення не показуються користувачам сайту (статус кампанії та оголошень не зміниться). Після поповнення рекламного балансу показ рекламних оголошень відновиться автоматично.

Якщо магазин заблокований або призупинений, показ рекламних оголошень також буде призупинено. Після активації магазину необхідно самостійно активувати рекламні оголошення, якщо ви не встановили в налаштуваннях рекламної кампанії позначку «Відновлювати оголошення автоматично після системного призупинення».

Пов'язані запитання

  1. Перевірте статус товарів. Вони мають бути активні та в наявності.
  2. Перевірите статус магазину — він повинен бути активний. Якщо магазин не активний, то товари будуть в статусі «Немає в наявності» і не будуть доступні для реклами.
  1. Перевірте наявність створеної рекламної кампанії в кабінеті продавця.
  2. Перевірте баланс реклами — на ньому мають бути кошти.
  3. Якщо рекламна кампанія активна, перевірте, чи є покази, кліки і чи списується бюджет. Якщо є покази та кліки — це свідчить про те, що рекламна кампанія працює. По деяким товарам можуть бути відсутні покази та кліки — це нормально, і означає що ці товари програють аукціон.
  1. Зазвичай причина в неправильно встановлених датах в рекламній кампанії. Дати дії рекламного оголошення можуть не відповідати датам рекламної кампанії, тому потрібно упевнитися, що дати рекламних оголошень знаходяться в межах термінів дії рекламної кампанії.
  2. Помилка може виникати, якщо цей товар вже доданий в наявну рекламну кампанію, куди ви намагаєтесь його повторно додати.

Для рекламних кампаній встановлена антифрод-система, яка не дозволяє штучно склікувати бюджет. До можливих причин такої ситуації можна віднести:

  1. Висока (збільшена) ставка за клік. Якщо зростають покази та кліки, але водночас зменшується відсоток замовлень, це може бути обумовлено високою ставкою за клік. Наприклад, ви встановили 10 грн за клік замість раніше встановленої ставки в 1 грн, що призводить до більшої кількості кліків і швидшого витрачання бюджету.
  2. Сезонність та збільшення відвідувачів сайту. Важливо враховувати сезонність та збільшення відвідувачів сайту.
  3. Термін завершення замовлень. Також важливо розуміти, що клік і замовлення не завжди відбуваються в один день. Перехід за рекламним оголошенням може бути сьогодні, а замовлення буде оформлене через декілька днів.

Один товар може бути доданий до будь-якої кількості рекламних кампаній, але рекламуватися він буде лише в тій кампанії, де встановлено максимальну ставку за клік. Щоб товар рекламувався в потрібній рекламній кампанії, необхідно або збільшити ставку в цій кампанії, або завершити показ оголошення в іншій рекламній кампанії.

Для завершення рекламної кампанії:

  1. Перейдіть в розділ «Реклама» → «Рекламні кампанії».
  2. Знайдіть потрібну рекламну кампанію.
  3. Натисніть (Завершити рекламну кампанію).

Для завершення рекламного оголошення:

  1. В розділі Реклама» → «Рекламні кампанії» відкрийте потрібну рекламну кампанію.
  2. Виділіть одне або декілька рекламних оголошень.
  3. Натисніть (Завершити).

Якщо у вас залишились запитання, пов’язані з рекламою товарів на ROZETKA, будь ласка, зверніться в службу підтримки за темою «Акції, реклама» → «Просування товарів».


Близькі за темою

Як збільшити продажі на маркетплейсі?
Як ROZETKA рекламує товари продавців маркетплейсу?

Чи була інформація корисною?