Аналітика реклами

Останнє оновлення : 12.09.2024

У розділі «Аналітика» → «Реклама» відображається інформація за товарами, які рекламуються на сайті ROZETKA. За замовчуванням відображаються дані за останні два тижні. Щоб переглянути інформацію за інший період часу, використовуйте фільтр «Дата» (максимальний період для вибору — 3 місяці).

Розділ складається з інформаційних блоків, де ви можете отримати наступні дані:

  • Замовлення. Отримані по рекламному оголошенню замовлення у розрізі статусів: Успішні | Неуспішні | В обробці.
  • Оголошення. Створені рекламні оголошення у розрізі статусів: Активні | Неактивні | Призупинені. *Рекламне оголошення може бути в усіх трьох статусах одночасно.
  • Топ категорій по сумі замовлень. Відображаються 5 категорій, які приносять найвищий дохід по сумі замовлень, які надійшли за рекламними оголошеннями.
  • Доходи. Загальна сума доходів від замовлень, що надійшли за рекламними оголошеннями; графік динаміки доходів за обраний період та відсоток у порівнянні з попереднім періодом.
  • Динаміка показників. Ви можете обрати потрібні вам показники для відображення на графіку та переглянути їхню динаміку за обраний період часу.
  • Перелік всіх замовлень, які надійшли за рекламними оголошеннями.

Близькі за темою

Аналітика замовлень
Чи можливо отримати статистику переглядів сторінок товарів / категорій магазину на маркетплейсі?

Чи була інформація корисною?