Товари продавців маркетплейсу, які мають встановлену промо ціну, можуть додатково рекламуватись та отримувати ще більше переглядів від користувачів сайту ROZETKA.
Як відбувається додаткова реклама товарів
- Товар розміщується на головній сторінці та на перших сторінках головних категорій промоакції.
- Пропозиція товару в e-mail листі з обмеженою кількістю товарів (ТОП товари).
- Реклама в Telegram (публікація в офіційному каналі ROZETKA, що містить посилання на товари).
- Реклама Facebook/Instagram Stories.
- Розміщення окремої пропозиції в ТОП товарів дня (сайт, дописи Facebook/Instagram, Telegram-канал).
- Включення пропозиції до ТОП 25 товарів дня на спеціальній промо-сторінці, де зібрані найбільш вигідні акції з найнижчими цінами, що діють лише протягом одного дня.
- Пропозиція товар дня відображається у вигляді спливаючих сповіщень на сайті.
- Пропозиція надсилається через push-сповіщення у веб-версії та мобільному додатку ROZETKA.
- Товар розміщується серед акційних товарів певного сегмента, наприклад: зоотовари, автотовари тощо.
Вимоги до товарів, які будуть більше рекламуватися
Загальні умови:
- Товари, які беруть участь в поточній та будуть в наступних промо-розсилках.
- Перше фото товару високої якості на білому фоні, без написів чи тексту. Товари, на зображеннях яких є опис або характеристики, не приймаються для реклами на кращих позиціях.
- В назві та в параметрах вказаний бренд товару. Товари “без бренду” не приймаються.
- Назва товару на українській версії сайту повинна бути виключно українською мовою (без російських слів) і лаконічною, відповідно до вимог маркетплейсу щодо назви товару.
- Товар має знаходитись в коректній категорії. Для товару повинні бути заповнені всі основні характеристики та параметри.
- Під час проведення акції слід контролювати баланс магазину та уникати блокування через від'ємний баланс, оскільки це призведе до деактивації промо-товарів.
Вимоги до товару, який може потрапити в ТОП:
- На період промоактивності запропонована промоціна найнижча серед інших продавців на сайті ROZETKA та в інших точках збуту.
- Наявність запасів товару на складі не менше, ніж двотижнева кількість продажів за останній час. При потребі запас товару може бути швидко поповнений.
- Перевага надається товарам, які знаходяться на фулфілменті, або безкоштовно доставляються в магазини ROZETKA чи відділення інших перевізників.
- Загалом кількість ТОП товарів від продавця не більше 10 позицій. Від кожної категорії другого рівня (нижча за головну) запропоновано не більше 2 товарів.
Як подати для рекламування товари вашого магазину
Після того, як ви перевірили чи відповідають обрані товари вимогам, які описані вище, завантажте та заповніть excel-таблицю ⭣ та додайте її до звернення в службу підтримки за темою: «Акції, реклама» → «Промоактивності». *Роз'яснення щодо заповнення excel-таблиці
RZ ID товару – код товару, який вказано на сторінці товару на сайті ROZETKA.
Кінцева категорія товару – назва кінцевої категорії товару без зазначення бренду.
Товар ФФ – чи відбувається постачання даного товару на склад ROZETKA по системі фулфілмент.
Поточна ціна товару – актуальна ціна товару, яка діє на момент перегляду або покупки.
Промо-ціна (Найнижча ціна для промоактивностей) – ціна, яку ви готові запропонувати на період додаткової реклами. Якщо ваш товар вже бере участь у промо-розсилці і ви готові знизити ціну для подальшої реклами, вкажіть нову ціну у цьому полі. Якщо ж ви плануєте залишити поточну промо-ціну, просто зазначте її.
Кількість шт в наявності – фактична кількість залишку товару у числовому значенні.
Можливість швидкого поповнення запасів – можливість швидко відновити товарні запаси, щоб забезпечити безперервний продаж.
Наявність безкоштовної доставки будь-яким перевізником – чи є у вас можливість безкоштовно доставляти запропоновані товари будь-якими перевізниками.
Період, на який надаєте промо-ціну – зазначте термін, протягом якого ви готові надати найнижчу ціну, зазначену у полі «Промо-ціна (Найнижча ціна для промоактивностей)», наприклад, 16.09.24 - 29.09.24.
Контактний номер – вкажіть свій контактний номер телефону, за яким ми зможемо зв’язатися з вами для узгодження участі ваших товарів у додатковій рекламі.
Якщо ви виконали умови і ваші товари підходять для додаткової реклами, то наш спеціаліст зв'яжеться з вами найближчим часом. Якщо ви не отримаєте від нас відповіді, це означає, що наразі ваші товари не відповідають критеріям участі у цій програмі або ми вже сформували необхідний список учасників.
Зверніть увагу! Участь у додатковій промоактивності є безкоштовною. Кількість місць для додаткової реклами обмежена, тому відбираються лише найкращі пропозиції.
Пов'язані запитання
1. Коли необхідно встановлювати для товару промо-ціну (Найнижча ціна для промоактивностей)?
Найнижчу промо-ціну не обов'язково проставляти на момент передачі товарів на розгляд для додаткової реклами. Головне, щоб товар міг приймати участь в промо-розсилці (розділ особистого кабінету «Реклама» → «Промо-розсилка»). Якщо ваш товар оберуть для додаткової реклами, з вами зв'яжеться наш співробітник і погодить день зміни промо-ціни. Також для деяких активностей ми обираємо товари зі знижкою, без промо-ціни.
2. Що таке категорія 2-го рівня?
Це категорія, яка є підкатегорією основного розділу, наприклад, категорія «Меблі» є категорією 2-го рівня, тоді як основний розділ «Товари для дому» – категорія 1-го рівня. Коли ви передаєте товари для додаткової реклами в Excel-таблиці, ви можете включити тільки 2 товари з категорії 2-го рівня. Наприклад, з 10 пропонованих товарів, ви можете подати максимум 2 товари, що належать до категорії «Меблі».
3. Протягом якого часу очікувати зворотний зв’язок по поданому запиту?
Наш спеціаліст зв’яжеться з вами, якщо ваш товар буде відібрано для додаткової реклами. Зазвичай це може зайняти від 1 до 2 тижнів, оскільки ми враховуємо різні фактори, такі як тематика реклами, сезонність і попит. Якщо ви не отримали зворотний зв’язок, це означає, що ваш товар не був обраний для додаткової реклами.
4. Через які канали очікувати зворотний зв’язок по поданому запиту?
Наш спеціаліст зв’яжеться з вами або телефоном, або електронною поштою, вказаною у налаштуваннях профілю особистого кабінету. Під час подання товарів для додаткової реклами, будь ласка, вказуйте актуальний контактний номер у відповідній колонці Excel-таблиці для забезпечення швидкого зв’язку.
5. Які товари краще подавати на додаткову рекламу?
Для участі у додатковій рекламі відбираються найкращі пропозиції з найнижчими цінами. Ми враховуємо сезонність, попит, відповідність до тематики, вартість товару, наявність безкоштовної доставки та інші фактори. Якщо ваш товар має найнижчу ціну, але його сезон продажу вже минув, розгляньте подання його на рекламу під час його сезонності.
6. Як часто можна подавати нову excel-таблицю з товарами для додаткової реклами?
При наявності нових пропозицій по товарам з промо-ціною для додаткової реклами.