Останнє оновлення: 08.10.2025

    Підписка Smart — це сервіс для покупців маркетплейсу, який дозволяє отримувати замовлення від 200 грн з безкоштовною доставкою в магазини ROZETKA та у відділення і поштомати Нова Пошта. Офіційні умови надання сервісу «Підписка Smart» для покупців ↗

    Продавцям участь в програмі Smart дозволяє зробити товари на маркетплейсі більш привабливими для покупців, оскільки безкоштовна доставка є досить вагомим фактором, що може збільшити продажі та лояльність клієнтів.

    Переваги Smart

    Безкоштовна доставка для покупця.
    Покупці отримують важливу перевагу при виборі товарів, а ви компенсуєте лише частину вартості доставки.

    Відображення на сайті.
    Товари мають відповідну позначку на сайті, завдяки якій покупці з підпискою одразу помічають їх серед інших, а також окремий фільтр у каталозі, що дозволяє покупцеві швидко відібрати позиції, які можна придбати з безкоштовною доставкою.

    Додаткове просування.
    Товари, які доступні з підпискою Smart, беруть участь у рекламі та просуванні на окремих сторінках сайту, отримуючи більше показів.

    Долучайтесь до програми «Smart», яка надасть вам можливість отримати ще більше замовлень на маркетплейсі.

    Як продавцю підключити власні товари до програми Smart

    В кабінеті продавця відображається банер з кількістю товарів, які ви можете долучити до програми Smart. Щоб під’єднати товари перейдіть в розділ «Єдина підписка Smart» та натисніть кнопку «Підключити всі товари» або оберіть потрібні товари та натисніть кнопку «Підключити».

    Можливість налаштувати автоматичне підключення всіх нових товарів, доступна лише якщо ви натиснули кнопку «Підключити всі товари».

    В даному розділі відібрані активні товари, які можуть бути підключені до програми, оскільки відповідають обмеженням щодо розмірів та ваги в упаковці: довжина найбільшої зі сторін — до 120 см, вага — до 30 кг; та обмеженням щодо категорій, аналогічним, як для фулфілмент товарів.

    Зверніть увагу! Для товару, підключеного до програми Smart, не діє мінімальна сума замовлення, яка встановлена в налаштуваннях магазину.

    Як обробляти замовлення з підпискою Smart

    В замовленні від покупця з підпискою Smart буде відображатись відповідна позначка, якщо всі товари в замовленні підключені до програми. Створіть для замовлення відправлення в модулі ROZETKA Delivery чи модулі Нова Пошта і після передачі відправлення перевізнику, платник за доставку зміниться на «третю особу».

    Якщо в замовленні є «Smart товари» та товари, на які підписка не діє, для покупця відображається попередження при створенні замовлення на сайті: що діятимуть умови доставки, які вказав продавець товару.

    Зверніть увагу!

    • Умови підписки Smart поширюються якщо в кошику покупця замовлення від 200 грн, і якщо покупець обрав товари від різних продавців, то кожен продавець отримає замовлення з ознакою «Smart» і сума товарів у вашому замовленні може виявитися менше ніж 200 грн.
    • Наразі неможливо редагувати замовлення з позначкою Smart. Якщо потрібно внести зміни в таке замовлення, скасуйте його та створіть нове.

    Вартість послуг для продавця

    За замовлення в межах програми Smart, продавець оплачує послуги компенсації вартості доставки, залежно від вартості замовлення:

    • за замовлення до 399 грн — 12 грн (з ПДВ);
    • за замовлення 400 - 699 грн — 18 грн (з ПДВ);
    • за замовлення від 700 грн — 30 грн (з ПДВ).

    Оплата відбувається автоматично з балансу магазину після передачі відправлення перевізнику.

    На додаткові послуги, такі як, переадресація, зберігання, кур'єр тощо — умови програми Smart не поширюються. Перевізнику сплачує замовник послуги, зазвичай це Отримувач. Послуги додаткового перепакування сплачує Відправник (якщо ви створюєте ТТН і платником за доставку вказуєте відправника), або «ТОВ Термінал Розетка» (якщо в створеній ТТН платником за послуги вказано Отримувача). Раз на місяць у продавця списується з балансу магазину компенсація витрат на перепакування, якщо такі послуги надавалися.


    Пов'язані запитання

    Чи поширюються умови підписки Smart на доставку кур’єром?
    — Ні.

    Як відключити товар від програми Smart?
    — В розділі «Єдина підписка Smart» виберіть потрібний товар(-и) та натисніть кнопку «Відключити».

    Що робити якщо в замовлені від покупця з підпискою Smart є товари, які не підключені до програми?
    — Умови підписки Smart поширюються на замовлення лише у випадку, коли всі товари в ньому мають позначку Smart. Відповідне попередження покупець буде бачити на сторінці підтвердження замовлення. Якщо покупець має підписку Smart, а в замовленні не всі товари долучені до програми, вам необхідно відправити все замовлення з вашими поточними умовами доставки.

    < Реклама та продажі
    Чи була інформація корисною?