Товари, які пройшли модерацію і додані до асортименту вашого магазину на маркетплейсі, відображаються в кабінеті продавця в розділі «Товари» → «Активні». Вони можуть бути в статусі «Є в наявності» і «Немає в наявності».
Товари у продажу — це позиції, на які покупець може оформити замовлення, і ви зобов'язані його виконати. Тому важливо надавати актуальні дані про наявність та залишки ваших товарів. Якщо товар постачається під замовлення, його необхідно оформити відповідно до вимог оформлення товарів на замовлення.
Товари, яких немає в наявності, ви не зможете додати під час редагування замовлення чи створення замовлення в кабінеті продавця.
Причини, через які товар буде в статусі «Немає в наявності»:
- у вашому xml прайс-листі вказано що товару немає в наявності (available="false");
- товар замовили у кількості доступних залишків;
- товар був видалений з xml прайс-листа.
- робота магазину призупинена або магазин заблокований.
- xml-прайс лист недоступний за посиланням, яке підключене до вашого магазину на маркетплейсі;
- пошкоджена структура xml прайс-листа;
- в прайс-листі відбулась підміна товарів (коли під id-значенням ви додали один товар, а потім з таким вже id у вашому прайс-листі абсолютно інший товар).
Щоб повернути активний товар в наявність, у вашій системі управління товарами встановіть, що товар є в наявності та вкажіть актуальні залишки товару (більше ніж 0). У XML прайс-листі для товару має передаватися значення наявності available="true" та залишки <stock_qantity>1<stock_quantity> (не менше 1).
Близькі за темою
Як змінити ціну та наявність товару?
Управління ціною та наявністю товару в кабінеті продавця
Як оновити інформацію про товар?