Товари на замовлення (Передзамовлення)

Останнє оновлення : 20.11.2023

Якщо товар реалізується «на замовлення», продавець маркетплейсу має вказати про це на сторінці товару. В такому випадку замість кнопки «Купити» відображається кнопка «Передзамовити» — це означає, що для виготовлення/постачання такого товару продавцю знадобиться понад 7 календарних днів.

Щоб вказати, що позиція реалізовується «на замовлення», необхідно вказати для нього дві характеристики:

  1. Кнопка передзамовлення — Передзамовити.
  2. Термін доставки — ціле числове значення. Це кількість календарних днів для постачання товару, яка відображатиметься на сторінці товару та в кошику покупця. В цьому параметрі необхідно вказувати  виключно кількість днів, іншу інформацію щодо умов продажу товару потрібно вказувати в характеристиці «Доставка/оплата».

В прайс-листі товар «на замовлення» повинен мати статус «в наявності» та кількість залишків ≥ 1. Приклад:

<offer id="19305" available="true">
...
<param name="Кнопка передзамовлення" paramid="232597" valueid="3527191">Передзамовити</param>
<param name="Термін доставки" paramid="252319">7</param>
<stock_quantity>1</stock_quantity>
...
</offer>

Для використання функціонала «Передзамовлення» не можна використовувати лише один параметр, необхідно обов'язково вказувати два параметри: «Кнопка передзамовлення» та «Термін доставки». Якщо фактично товар поставляється «на замовлення», але на сайті розміщений, як товар «в наявності» — він може бути прихований з сайту в будь-який час.

Замовлення товарів «на замовлення» оформлюється покупцем на сайті так само як і товарів «в наявності». Після надходження замовлення продавцю необхідно зв’язатись з покупцем та повідомити умови постачання товару: терміни очікування, внесення повної чи часткової передплати, можливість/неможливість повернення товару тощо. Після підтвердження, встановіть замовленню статус «Комплектується. Дані підтверджені» до передачі перевізнику, надалі встановлюйте статуси згідно з правилами опрацювання замовлення.

Обмін та повернення товарів «на замовлення» має відповідати вимогам ЗУ "Про захист прав споживачів".

Зверніть увагу! Замовлення, яке знаходиться в опрацюванні 45 днів, автоматично переходить в статус успішно виконаного.

Замовлення, що доставляються з-за кордону

Якщо ви відправляєте замовлення з-за кордону напряму для покупця, вкажіть цю інформацію на сторінці товару. Для цього:

  1. Оформте позицію на сайті, як товар «на замовлення».
  2. В характеристиці «Доставка/Оплата» вкажіть текст: Товар доставляється з-за кордону. За відправлення понад 150€ нараховуються митні збори. У разі відмови від отримання, може бути утримана вартість доставки.

Близькі за темою

Характеристики товару

Чи була інформація корисною?