Стандартно ціна та наявність товару на сайті ROZETKA, оновлюється згідно з інформацією в xml прайс-листі продавця, проте в кабінеті продавця також є можливість змінювати:
- наявність товару;
- ціну;
- стару ціну (використовується для вказання знижки);
- промо ціну (використовується для участі в промоакціях);
- мінімальну та максимальну кількість товарів у кошику.
Щоб увімкнути можливість редагувати цю інформацію в кабінеті продавця, встановіть тип синхронізації — Особистий кабінет (API) в розділі «Управління товарами» → «Управління прайс-листами». Відтепер актуальною буде вважатися інформація, яку ви вносите в кабінеті продавця.

У розділі «Товари» біля значень, які можна змінювати, з’являться зображення олівця . Щоб внести зміни, натисніть на нього, введіть нове значення та підтвердьте дію.

Якщо товар замовили в кількості, яка була вказана в кабінеті продавця, позиції буде встановлено статус «немає в наявності». Щоб повернути товар в наявність, відредагуйте кількість залишків — вкажіть наявність 1 або більше одиниць. Якщо вам, навпаки, потрібно прибрати товар із наявності, встановіть кількість товару — 0 (нуль).
Щоб змінити ціну чи наявність для декількох товарів:
- В розділі товарів оберіть потрібні позиції (максимум 100) та натисніть кнопку «Редагувати».
- Оберіть, що необхідно змінити — Ціну або Наявність:
- для зміни ціни спочатку натисніть «Перевірити ціну». Система перевірить введену ціну і, якщо розпізнає її як можливо помилкову, позначить відповідний товар як «Аномальна ціна» із рекомендацією перевірити ще раз. Якщо все вірно — натисніть «Зберегти».
- для зміни наявності натисніть «Зберегти» після внесення змін.

Зверніть увагу!
- Можливість редагування ціни та наявності доступна у розділах товарів: Всі, Активні, Неактивні (за винятком вкладок «Помилки в прайс-листі» та «Архівні»), Нові, На модерації.
- Якщо ви повторно встановлюєте тип синхронізації — «Прайс-лист», інформація про товари оновиться відповідно до вашого прайсу і попередньо внесені в кабінеті продавця зміни не будуть збережені.
- Якщо до профілю магазину під'єднано декілька прайс-листів і тип синхронізації «Особистий кабінет (API)» встановлено лише для одного з них, можливість редагування буде лише для тих товарів, які знаходяться у відповідному прайс-листі.