Управління ціною та наявністю товару в кабінеті продавця

Останнє оновлення : 05.12.2023

Стандартно ціна та наявність товару на сайті ROZETKA, оновлюється згідно з інформацією в xml прайс-листі продавця, проте в кабінеті продавця також є можливість змінювати:

  • наявність товару;
  • ціну;
  • стару ціну (використовується для вказання знижки);
  • промо ціну (використовується для участі в промоакціях);
  • мінімальну та максимальну кількість товарів у кошику.

Щоб увімкнути можливість редагувати цю інформацію, в кабінеті продавця в розділі «Управління товарами» → «Управління прайс-листами» встановіть тип синхронізації — Особистий кабінет (API). Відтепер актуальною буде вважатися інформація, яку ви вносите в кабінеті продавця.

У розділі «Товари» біля значень, які можна змінювати, з’являться зображення олівця . Щоб внести зміни, натисніть на нього, введіть нове значення та підтвердьте внесення зміни.

Якщо товар замовили в кількості, яка була вказана в кабінеті продавця, позиції буде встановлено статус «немає в наявності». Щоб повернути товар в наявність, відредагуйте кількість залишків — вкажіть наявність 1 або більше одиниць. Якщо вам, навпаки, потрібно прибрати товар із наявності, встановіть кількість товару — 0 (нуль).

Зверніть увагу!

  • Якщо ви повторно встановлюєте тип синхронізації — «Прайс-лист», інформація про товари оновиться відповідно до вашого прайсу і попередньо внесені в кабінеті продавця зміни не будуть збережені.
  • Якщо до профілю магазину під'єднано декілька прайс-листів і тип синхронізації «Особистий кабінет (API)» встановлено лише для одного з них, можливість редагування буде лише для тих товарів, які знаходяться у відповідному прайс-листі.

Близькі за темою

Мінімальна/максимальна кількість товару в замовленні

Чи була інформація корисною?