У розділі «Управління прайс-листами» відображається список посилань, які під’єднані до акаунту продавця на маркетплейсі. Тут ви можете побачити за яким посиланням оновлюється інформація про товари та загальну інформацію:
- період синхронізації — як часто відбувається оновлення даних;
- загальна кількість товарів — враховується кількість товарів, які передавалися за весь час роботи джерела, включно з видаленими товарами;
- дата та час останньої синхронізації;
- тип синхронізації — звідки оновлюється інформація про товари:
- прайс-лист — вся інформація оновлюється за посиланням;
- особистий кабінет (API) — надає можливість редагувати ціни та наявність товарів в кабінеті продавця.
Ми наполегливо рекомендуємо, щоб вся інформація про товари передавалася за одним посиланням, але також можливе підключення декількох посилань, за умови, що в прайс-листах ні один товар не буде повторюватися.
Примусова (ручна) синхронізація з прайс-листом
За необхідності актуалізувати інформацію на сайті ROZETKA відповідно до прайс-листа, ви можете не чекати автоматичної синхронізації, а самостійно запустити оновлення даних. Для цього в розділі «Управління товарами» → «Управління прайс-листами» натисніть на знак меню та оберіть пункт «Синхронізувати».
Ви можете використовувати примусову синхронізацію не частіше одного разу протягом трьох годин. Щоб переглянути більше інформації про синхронізацію, в меню оберіть пункт «Деталі синхронізації».
Ручна синхронізація неможлива, якщо:
- прайс-лист неактивний або заблокований;
- менше ніж 10 хвилин тому відбулась автоматична синхронізація.
Як замінити посилання на прайс-лист
Якщо потрібно замінити посилання на прайс-лист, спочатку перевірте, щоб id товарів та id категорій за новим посиланням відповідали інформації у попередньому джерелі, потім зробіть перевірку прайс-листа та переконайтеся, що в ньому немає помилок.
Щоб замінити або під’єднати нове посилання на прайс-лист, зверніться в службу підтримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист → Питання по вивантаженню XML».