У процесі виконання замовлення продавцю необхідно встановлювати йому відповідний статус, щоб покупець завжди мав актуальну інформацію щодо його замовлення. Щоб змінити статус замовлення натисніть на поточний статус та виберіть один із запропонованих (можливих) статусів.
Кожна група статусів виділена окремим кольором:
Отримавши нове замовлення вам необхідно встановити йому статус «Обробляється менеджером» — це означає, що ви прийняли замовлення в роботу. Редагувати замовлення можливо лише в даному статусі. Далі зв'яжіться з покупцем для підтвердження замовлення та погодження умов оплати та доставки.
Якщо замовлення підтверджене, встановлюйте наступні відповідні статуси (у разі відмови — статус скасування):
- Очікує отримання оплати — якщо ви відправляєте замовлення після часткової чи повної передоплати.
- Комплектується. Дані підтверджені — взамовлення комплектується або готове до відправлення / ви отримали передоплату від покупця.
- Заплановано передачу перевізникові — замовлення очікує передачу перевізникові.
- Очікує отримання від продавця — встановлюється автоматично, після додавання до замовлення ТТН для доставки в магазини ROZETKA.
- Передано до служби доставки — замовлення передано для доставки перевізникові.
- Доставляється — встановлюється автоматично за даними ТТН від перевізника, або встановлюйте після передачі замовлення кур'єру вашого магазину, якщо ви доставляєте замовлення самостійно.
- Замовлення виконано — встановлюється після отримання замовлення покупцем.
Створити чи додати номер відправлення (ТТН) можливо до замовлення статусі «Обробляється менеджером», «Комплектується. Дані підтверджені», «Заплановано передачу перевізнику». Після додавання ТТН замовленню автоматично встановлюється статус «Заплановано передачу перевізникові» або «Очікує отримання від продавця» і подальше оновлення статусу замовлення відбуватиметься автоматично, згідно з даними перевізника за вказаним номером відправлення.
Якщо з покупцем не вдалось вийти на зв'язок, встановіть статус «Планується повторний дзвінок». Статус скасування «Не вдалося зв'язатися з покупцем» можливо буде встановити не раніше ніж за 1 годину.
Статус «Не оброблено продавцем протягом дня» встановлюється автоматично якщо ви не змінили статус у нового замовлення протягом 24 годин (згідно з вашим графіком роботи).
Якщо замовлення опрацьовується протягом 45 днів (не встановлений статус «Замовлення виконано» чи статус скасування замовлення), таке замовлення буде вважатися успішним і йому автоматично встановлюється статус «Виконано автоматично. Минув термін обробки».
Статуси скасування замовлення (Неуспішне замовлення)
При скасуванні замовлення необхідно встановити статус, який відповідає причині:
- Неправильні контактні дані — якщо в замовленні вказана некоректна контактна інформація;
- Не вдалося зв'язатися;
- Не влаштовує товар;
- Умови доставки не влаштовують;
- Не влаштовують умови оплати;
- Передоплата не влаштовує;
- Немає в наявності;
- Ціна змінилась;
- Брак;
- Повторне замовлення — якщо ви отримали декілька замовлень від покупця і об’єднали їх в одне;
- Відсутня оплата — якщо покупець не оплатив замовлення;
- В кредиті відмовлено — якщо банк не погодив кредит для покупця;
- Втрачено перевізником — якщо посилка була загублена і покупець її не отримав;
- Відмова при отриманні — якщо покупець відмовився від посилки в пункті самовивозу;
- Не з’явився за замовленням — якщо покупець не прийшов за посилкою в пункт самовивозу.
Статус «Скасовано покупцем» означає що покупець самостійно скасував замовлення на сайті або в мобільному додатку.
Щоб повернути скасоване замовлення в роботу його потрібно відновити. Для такого замовлення статус буде змінений на «Повторне замовлення».
Якщо ви з якихось причин не можете виконати замовлення, обов'язково зв'яжіться з покупцем за номером телефону та поясніть причину скасування замовлення, або ж, якщо це можливо, повідомте терміни надходження товару / запропонуйте альтернативний товар. Встановлювати статус скасування замовлення без повідомлення покупцю неприпустимо!
Статуси повернення замовлення
При отриманні заявки на повернення товару у виконаному замовленні автоматично буде встановлюватись статус, відповідний до статусу заявки:
- Очікується повернення — ви отримали заявку на повернення / заявка обробляється.
- Замовлення повернуто — ви прийняли повернення та повернули кошти покупцю.
Близькі за темою
Опрацювання замовлення
Чому ROZETKA відновила скасоване замовлення?
Що робити, якщо покупець скасував раніше підтверджене замовлення?