Маркетингові позначки на сторінці товару

Останнє оновлення : 07.11.2024

На сайті ROZETKA є маркетингові позначки, які привертають увагу покупця та допомагають зорієнтуватися серед запропонованих товарів. Серед таких позначок: % знижки, Вибір Розетки, Акція, Новинка, Топ продажів, Тільки в Розетці, Суперціна, Зроблено в Україні, Б/В, Відновлено, Premiumbrands тощо.

У товарів продавців маркетплейсу можуть відображатися лише наступні позначки:

  • % знижки.
  • Топ продажів.
  • Б/В (був у використанні).
  • Відновлено (refabrished).
  • Зроблено в Україні.
  • Тематичні позначки, які з'являються під час великих промоакцій, наприклад: Чорна п’ятниця, День народження ROZETKA, День шопінгу тощо. Для цього товар має брати участь у відповідній промоакції.

Всі інші маркетингові позначки можуть відображатись лише у товарів продавця ROZETKA. На сторінці товару відображається лише одна позначка, одночасно декілька позначок не публікується.

% знижки відображається якщо для позиції встановлена ціна зі знижкою.

Позначка «Топ продажів» встановлюється автоматично товарам з найбільшою кількістю замовлень в категорії за останні 14 днів. Вона не впливає на рейтинг товару.

Позначки «Б/В» та «Відновлено» встановлюються у товарів, які мають відповідний статус в прайс-листі продавця. Детальніше про розміщення Б/В і відновлених товарів

Позначка «Зроблено в Україні» відображається на товарах українських виробників.

Для того, щоб позначка «Зроблено в Україні» показувалась на вашому товарі, необхідно вказати характеристики «Країна виробник» і «Країна реєстрації бренду» зі значенням «Україна». Позначки не буде, якщо в одному з цих параметрів вказана інша країна.

Зверніть увагу! Товар має бути виготовлений безпосередньо в Україні. У разі розміщення свідомо неправдивої інформації товар буде прихований з сайту. Це обмеження також стосується товарів, які виробляються в Китаї, але мають бренд, який зареєстрований в Україні.


Близькі за темою

Інструменти для просування та реклами товарів

Чи була інформація корисною?