Якщо ваші права інтелектуальної власності порушує продавець маркетплейсу, ви можете звернутися зі скаргою безпосередньо до продавця, або, якщо продавець товару не вирішує питання, до адміністрації маркетплейсу.
Щоб звернутись до продавця, на сторінці його товару натисніть «Запитати про товар» та заповніть форму, або на сторінці продавця натисніть «Написати продавцю» та опишіть претензію, додавши документи правовласника.
Щоб звернутися до адміністрації маркетплейсу, напишіть повідомлення на електронну адресу b2c@rozetka.com.ua. У зверненні детально опишіть суть порушення, вкажіть посилання на сторінки товарів, вкажіть ваші контактні дані (номер телефону та e-mail), та прикріпіть підтверджуючі документи, зазначені нижче. Може бути розглянута скарга від правовласника або особи, яка уповноважена представляти правовласника.
Тип скарги та необхідні дані
Незаконне використання торгових марок |
|
Незаконне використання зображень |
Будь-які дані зі списку:
|
Незаконне використання текстів |
Будь-який документ зі списку:
|
Зверніть увагу! Звертаючись зі скаргою, ви підтверджуєте свою згоду на пересилання претензії та ваших контактних даних стороні, що розмістила відповідний контент. Разом з претензією також може бути відправлений пакет документів, долучений вами до звернення. Крім того, направляючи звернення, ви тим самим:
- підтверджуєте, що зазначена в ньому інформація є точною та правдивою,
- розумієте всю міру відповідальності за направлення недостовірних даних,
- гарантуєте, що така інформація не порушує авторських та/або інших прав інтелектуальної власності третіх осіб та підтверджуєте, що маєте всі права і повноваження, необхідні та достатні для направлення звернення,
- даєте ТОВ «Розетка.УА» згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Після розгляду претензії, адміністрація маркетплейсу може приховати товари продавця, які порушують авторське право, або відмовити заявнику, якщо скарга не має достатньої інформації.
Що робити, якщо вам, як продавцю маркетплейсу, надійшла претензія від правовласника
Ви маєте підтвердити, що ви є правовласником, або маєте дозвіл від правовласника на реалізацію товарів (надати договір з правовласником на торгівлю або інвойс (накладна) на постачання від офіційного дистриб'ютора тощо). В іншому разі, вам необхідно виконати вимоги правовласника: приховати товар, замінити зображення чи текст тощо.
Щоб приховати товар вашого магазину на маркетплейсі, зверніться в службу підтримки за темою «Робота з товарами, прайс-лис» → «Додавання/оновлення інформації в товарах». Товари, які були приховані адміністрацією в результаті скарги від правовласника, в кабінеті продавця будуть відображатися в розділі «Неактивні» → «Приховані модератором» з причиною блокування «Порушення закону "Про авторське право в цифрову епоху" (DMCA)».
Близькі за темою
Як захистити фото товарів від копіювання?
Чи запитує ROZETKA документи, які підтверджують походження товару?