Останнє оновлення: 03.09.2025

    Як підключити?

    Послуга безумовно доступна всім продавцям, які під’єднали доставку в магазини ROZETKA.

    Як відправити замовлення до магазину ROZETKA з відділення Meest Пошта?

    При створенні відправлення в модулі «ROZETKA Delivery», виберіть спосіб відправки «Meest Пошта», потрібне місто та відділення Meest. Створіть відправлення, роздрукуйте ТТН та наклейте маркування на посилку..

    Зверніть увагу! Коли ви відправляєте замовлення з відділення Meest Пошта, то в таких замовленнях створюється маркування Meest (ТТН), яке потрібно наклеїти на посилку. На маркуванні Meest дані післяплати завжди будуть = 0 (без оплати клієнтом). При цьому, якщо ви вказували зворотну доставку коштів (післяплату) — з клієнта візьмуть оплату на точці видачі.

    Чи можна відправляти з усіх відділень Meest Пошта на всі відділення ROZETKA?

    Не всі відділення Meest можна використовувати для відправлення. Доступні відділення ви можете обрати при створенні відправлення в блоці «Відправник».

    Чи обов'язково роздруковувати ТТН та клеїти на посилку?

    Так. Посилки без маркування з ТТН не будуть прийняті до відправки.

    Де відстежувати статус посилки?

    В кабінеті продавця та в кабінеті покупця на ROZETKA. Коли відправлення прибуде до магазину ROZETKA, покупець отримає сповіщення, що посилка готова до видачі.

    У додатку Meest бачу, що посилка прибула, але покупцю ще не прийшло сповіщення. Що робити?

    Обмін статусів між системами може займати деякий час (зазвичай до 30 хв). Дочекайтесь оновлення статусу або зверніться до служби підтримки.

    Яка вартість доставки якщо я відправляю замовлення з відділення Meest Пошта в магазин ROZETKA?

    Вартість доставки для продавця складає 49 грн. Для покупця доставка безкоштовна.

    Чи видає Meest при відправці реєстр чи якийсь документ, який підтверджує відправку посилки?

    Ні. Всі відомості про відправку вказані в додатку Meest та в кабінеті продавця ROZETKA Маркетплейс з прив’язкою до замовлення та номеру відправлення.

    Як діяти у випадку, коли посилка буде пошкоджена чи втрачена?

    ROZETKA не приймає посилку від Meest, якщо вона має візуальні пошкодження, і тоді посилка повертається відправнику. У такому випадку потрібно оформити претензію у відділенні Meest Пошта.

    Якщо зовнішніх пошкоджень упаковки немає, але при огляді товар виявився пошкодженим — зверніться до служби підтримки одразу ж, як було виявлено пошкодження у відділенні.

    Якщо посилка втрачена — відправник має оформити претензію у відділенні Meest Пошта.

    Терміни пошуку посилки після того, як вона перестала рухатися — 14 календарних днів. Якщо за 14 календарних днів посилка не знайдена — продавець може подати заяву на компенсацію втраченої посилки. Для цього необхідно звернутись в службу підтримки продавця за темою «Видача посилок у ROZETKA». Терміни компенсації — до 14 робочих днів.

    Куди повернеться посилка, якщо вона була відправлена з відділення Meest Пошта?

    Посилка повернеться до того відділення Meest Пошта, з якого була відправлена. Повернення посилки у разі відмови — безкоштовне. Щойно посилка поїде назад до відправника, вона отримає інший номер відправлення. Номер зворотної посилки можна побачити в у відповідному замовленні в кабінеті продавця.

    Які товари можна відправляти з відділень Meest Пошта до магазинів Rozetka?

    Для відправки з відділень Meest Пошта максимальні габарити посилки не мають перевищувати 70 см, з вагою не більше 30 кг, а оголошена вартість замовлення не повинна перевищувати 30 000 грн. Частина відділень Meest Пошта має жорсткіші обмеження.

    < Доставка в магазини ROZETKA
    Чи була інформація корисною?