Модуль Укрпошта дозволяє створювати відправлення для замовлень та відстежувати їх статус в кабінеті продавця. Для роботи з модулем спочатку необхідно під'єднати можливість доставлення Укрпоштою для товарів вашого магазину.
При опрацюванні замовлення з доставкою Укрпошта, встановіть йомустатус «Комплектується. Дані підтверджені», після чого з’явиться можливість створити ТТН для замовлення.
Створення ТТН Укрпошта
- В модулі перейдіть до вкладки «Створення ТТН» або натисніть «Створити ТТН» в замовленні зі статусом «Комплектується. Дані підтверджені».
- Виберіть тип відправника: фізична особа чи юридична особа, заповніть контактні дані та адресу відправника та отримувача. Вкажіть вказавши поштовий індекс: при виборі «Знаю індекс» ви можете вказати індекс, щоб в адресних полях пошук показував відповідний населений пункт. Якщо індекс невідомий, тоді необхідно натиснути «Знайти індекс» та ввести повну адресу самостійно.
- Заповніть параметри посилки та тип відправлення: «Експрес» або «Стандарт».
- Вкажіть хто оплачує послуги доставки та суму зворотного пересилання коштів (за потреби). Для відправника юридичної особи ви можете обрати зарахування післяплати на розрахунковий рахунок.
- Оберіть налаштування додаткових послуг: що потрібно зробити з відправленням, якщо отримувач його не забере.
- Натисніть «Створення ТТН».
Для відправлень Укрпошта, створених з особистого кабінету ROZETKA Маркетплейс, діють спеціальні тарифи, ознайомитись з якими ви можете в модулі.
Створені відправлення відображаються у вкладці «Список» з актуальним статусом від перевізника. Щоб надрукувати ТТН перейдіть до потрібного відправлення, а потім натисніть кнопку «Друк».
Налаштування модуля
В налаштуваннях модуля ви можете:
- Вказати ідентифікатор користувача в системі Укрпошта для отримання післяплати на банківську картку.
- Вказати інформацію про відправника та параметри відправлення, яка буде автоматично заповнюватись при створенні відправлення.
- Налаштувати додаткові параметри:
- чи передавати вартість замовлення в оголошену вартість посилки;
- чи передавати список товарів в додаткову інформацію про посилку.
- Встановити тариф для комісії за грошовий переказ. Ця вартість відображається на сторінці оформлення замовлення та сплачується покупцем при отриманні посилки у перевізника.
За замовчуванням встановлено – 0,75% + 0 грн (спеціальний тариф для продавців ROZETKA Маркетплейс). Якщо в списку немає потрібного вам тарифу, зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати».
Отримання післяплати на банківську картку фізичної особи
У вас є можливість отримувати післяплату за замовлення, які доставляє перевізник Укрпошта, на банківську картку фізичної особи. Для цього потрібно мати зареєстрований профіль користувача у перевізника Укрпошта та в налаштуваннях модуля додати «Ідентифікатор користувача в системі «Укрпошта». Отримати ідентифікатор ви можете в особистому кабінеті Укрпошта ↗, в розділі «Профіль користувача» → поле «ID користувача».
Для зарахування післяплати за замовлення на банківську картку, при створенні відправлення від імені фізичної особи в блоці «Оплата» увімкніть зворотну доставку грошей, виберіть «Тип зарахування післяплати» — Карта, та оберіть номер карти зі списку, що відкриється. Ви зможете обрати ті картки, які додали для свого профілю в особистому кабінеті Укрпошта. Видалення або додавання карток здійснюється виключно в кабінеті Укрпошта.
Групи ТТН (форма 103 Укрпошта)
Ви можете швидко і зручно відправити одночасно декілька посилок за допомогою списку відправлень «ф.103». Цю форму можна створити в кабінеті продавця, після чого завантажити та надрукувати.
Для створення списку ф.103 оформлюючи нове відправлення виберіть пункт «Створити групу» в блоці «Додати до групи», задайте назву групи та натисніть «Створити групу».
Створений список з’явиться у розділі «Групи ТТН», де ви можете його завантажити та надрукувати. Відправником в групі буде відображатись відправник з останньої ТТН, що була додана до групи.
Статус групи:
- Відкрита — означає, що список відправлень ще не переданий перевізнику. Ви можете додавати нові ТТН до групи.
- Закрита — означає, що список відправлень вже був зареєстрований на відділенні перевізника. Додати нові ТТН до групи неможливо, створюйте нову групу.
Якщо жодна посилка з групи не була зареєстрована у відділенні перевізника, ви можете додавати нові відправлення до групи. У разі, якщо хоч одна з позицій групи була зареєстрована на відділенні, група закривається для редагування.
Пред'явіть надруковану форму разом з товарами у будь-якому відділенні «Укрпошти». Ви зможете відправити посилки, навіть якщо у відділенні ви надасте не всі товари з форми 103, у відділенні перевізника будуть відзначені та відправлені лише ті посилки, які є в наявності.
- ТТН можливо додати лише в одну групу. Якщо відправлення вже належить до якоїсь групи, поле «Назва групи» буде запевнене. Якщо відправлення не додане до жодної групи, в колонці «Назва групи» буде відображено «До групи не додано».
- ТТН не можливо додати в групу, якщо її вже було зареєстровано у відділенні й посилка передана перевізнику. У такому разі ви побачите відповідне попередження та зможете завантажити детальний звіт.
- До однієї групи ТТН неможливо додати посилки, які мають різні відділення відправлення, або різний тип відправлення.
Умови надання послуг перевізником Укрпошта
Залежно вид типу відправлення є обмеження по вазі та габаритам посилки. Ознайомитись з актуальними тарифами та умовами надання послуг перевізника ви можете на сайті Укрпошти ↗.