Модуль Укрпошта

Останнє оновлення : 23.09.2024

Модуль Укрпошта дозволяє створювати відправлення для замовлень та відстежувати їх статус в кабінеті продавця. Для роботи з модулем спочатку необхідно під'єднати можливість доставлення Укрпоштою для товарів вашого магазину.

При опрацюванні замовлення з доставкою Укрпошта, встановіть йомустатус «Комплектується. Дані підтверджені», після чого з’явиться можливість створити ТТН для замовлення.

Створення ТТН Укрпошта

  1. В модулі перейдіть до вкладки «Створення ТТН» або натисніть «Створити ТТН» в замовленні зі статусом «Комплектується. Дані підтверджені».
  2. Виберіть тип відправника: фізична особа чи юридична особа, заповніть контактні дані та адресу відправника та отримувача. Вкажіть вказавши поштовий індекс: при виборі «Знаю індекс» ви можете вказати індекс, щоб в адресних полях пошук показував відповідний населений пункт. Якщо індекс невідомий, тоді необхідно натиснути «Знайти індекс» та ввести повну адресу самостійно.
  3. Заповніть параметри посилки та тип відправлення: «Експрес» або «Стандарт».
  4. Вкажіть хто оплачує послуги доставки та суму зворотного пересилання коштів (за потреби). Для відправника юридичної особи ви можете обрати зарахування післяплати на розрахунковий рахунок.
  5. Оберіть налаштування додаткових послуг: що потрібно зробити з відправленням, якщо отримувач його не забере.
  6. Натисніть «Створення ТТН».

Для відправлень Укрпошта, створених з особистого кабінету ROZETKA Маркетплейс, діють спеціальні тарифи, ознайомитись з якими ви можете в модулі.

Створені відправлення відображаються у вкладці «Список» з актуальним статусом від перевізника. Щоб надрукувати ТТН перейдіть до потрібного відправлення, а потім натисніть кнопку «Друк».

Налаштування модуля

В налаштуваннях модуля ви можете:

  • Вказати ідентифікатор користувача в системі Укрпошта для отримання післяплати на банківську картку.
  • Вказати інформацію про відправника та параметри відправлення, яка буде автоматично заповнюватись при створенні відправлення.
  • Налаштувати додаткові параметри:
    • чи передавати вартість замовлення в оголошену вартість посилки;
    • чи передавати список товарів в додаткову інформацію про посилку.
  • Встановити тариф для комісії за грошовий переказ. Ця вартість відображається на сторінці оформлення замовлення та сплачується покупцем при отриманні посилки у перевізника.
    За замовчуванням встановлено – 0,75% + 0 грн (спеціальний тариф для продавців ROZETKA Маркетплейс). Якщо в списку немає потрібного вам тарифу, зверніться в службу підтримки за темою «Оплата і доставка замовлень» → «Додати/редагувати способи доставки і оплати».

Отримання післяплати на банківську картку фізичної особи

У вас є можливість отримувати післяплату за замовлення, які доставляє перевізник Укрпошта, на банківську картку фізичної особи. Для цього потрібно мати зареєстрований профіль користувача у перевізника Укрпошта та в налаштуваннях модуля додати «Ідентифікатор користувача в системі «Укрпошта». Отримати ідентифікатор ви можете в особистому кабінеті Укрпошта ↗, в розділі «Профіль користувача» → поле «ID користувача».

Для зарахування післяплати за замовлення на банківську картку, при створенні відправлення від імені фізичної особи в блоці «Оплата» увімкніть зворотну доставку грошей, виберіть «Тип зарахування післяплати» — Карта, та оберіть номер карти зі списку, що відкриється. Ви зможете обрати ті картки, які додали для свого профілю в особистому кабінеті Укрпошта. Видалення або додавання карток здійснюється виключно в кабінеті Укрпошта.

Групи ТТН (форма 103 Укрпошта)

Ви можете швидко і зручно відправити одночасно декілька посилок за допомогою списку відправлень «ф.103». Цю форму можна створити в кабінеті продавця, після чого завантажити та надрукувати.

Для створення списку ф.103 оформлюючи нове відправлення виберіть пункт «Створити групу» в блоці «Додати до групи», задайте назву групи та натисніть «Створити групу».

Створений список з’явиться у розділі «Групи ТТН», де ви можете його завантажити та надрукувати. Відправником в групі буде відображатись відправник з останньої ТТН, що була додана до групи.

Статус групи:

  • Відкрита — означає, що список відправлень ще не переданий перевізнику. Ви можете додавати нові ТТН до групи.
  • Закрита — означає, що список відправлень вже був зареєстрований на відділенні перевізника. Додати нові ТТН до групи неможливо, створюйте нову групу.

Якщо жодна посилка з групи не була зареєстрована у відділенні перевізника, ви можете додавати нові відправлення до групи. У разі, якщо хоч одна з позицій групи була зареєстрована на відділенні, група закривається для редагування.

Пред'явіть надруковану форму разом з товарами у будь-якому відділенні «Укрпошти». Ви зможете відправити посилки, навіть якщо у відділенні ви надасте не всі товари з форми 103, у відділенні перевізника будуть відзначені та відправлені лише ті посилки, які є в наявності.

  • ТТН можливо додати лише в одну групу. Якщо відправлення вже належить до якоїсь групи, поле «Назва групи» буде запевнене. Якщо відправлення не додане до жодної групи, в колонці «Назва групи» буде відображено «До групи не додано».
  • ТТН не можливо додати в групу, якщо її вже було зареєстровано у відділенні й посилка передана перевізнику. У такому разі ви побачите відповідне попередження та зможете завантажити детальний звіт.
  • До однієї групи ТТН неможливо додати посилки, які мають різні відділення відправлення, або різний тип відправлення.

Умови надання послуг перевізником Укрпошта

Залежно вид типу відправлення є обмеження по вазі та габаритам посилки. Ознайомитись з актуальними тарифами та умовами надання послуг перевізника ви можете на сайті Укрпошти ↗.


Близькі за темою

Укрпошта. Відправлення від юридичної особи / ФОП

Чи була інформація корисною?