Останнє оновлення: 29.02.2024

    Пройдіть реєстрацію за допомогою анкети та повідомте заповнені дані менеджеру ROZETKA для надання доступу.
    Без узгодження з менеджером доступ не надається.

    Направляти запит необхідно менеджеру, з яким наразі працює магазин (залежить від етапу роботи).

    • менеджер по роботі з новими продавцями (зв'язок телефоном та по e-mail);

    • після активації та протягом 180 днів магазин супроводжує менеджер адаптації (зв'язок телефоном та через форму зворотного зв'язку);

    • після закінчення періоду адаптації (180 днів), магазин супроводжує служба підтримки і всі звернення необхідно надсилати лише через форму для зворотного зв'язку в особистому кабінеті.

    < Pricecreator
    Чи була інформація корисною?