Налаштування категорій ROZETKA в Pricecreator

Останнє оновлення : 27.12.2023

Налаштування категорій ROZETKA —  призначення категорії ROZETKA у товарах, визначення де розміщуватиметься товар на ROZETKA.

Після додавання товарів до кабінету с зовнішніх файлів, перейдіть до розділу "Категорія та товари магазину" для налаштування товарів. У категоріях, де порожній стовпець "Зв'язок із категорією ROZETKA", необхідно налаштувати категорію. В кінці рядка перейдіть до налаштувань.

В налаштуваннях категорії присутнє:

  • включити — відключення категорії, товарам буде призначено статус "Немає в наявності";
  • категорія магазину — назва категорії магазину, доступно тільки в кабінеті Pricecreator;
  • батьківська категорія — створення ієрархії категорій, призначення головної категорії;
  • категорія ROZETKA — вибір категорії в якій будуть розміщуватися товари в ROZETKA.

У рядку "Категорія ROZETKA" вкажіть кінцеву категорію ROZETKA і натисніть "Зберегти".

Після вибору категорії, праворуч будуть доступні "Параметри ROZETKA". Параметри ROZETKA — це відмінні властивості товару, що передаються на сайт ROZETKA як інформативна частина товару, та як фільтрація в категорії, обов'язково до заповнення. Виберіть зі списку параметри, які необхідно заповнити в картці товару (мінімальна кількість 2).

Рожеві категорії на головній сторінці — це неактуальні категорії на сайті ROZETKA. Потрібно визначити актуальну категорію на сайті й повторно налаштувати зв'язок з категорію ROZETKA.

Чи була інформація корисною?