Останнє оновлення: 26.08.2025

    Налаштування категорій ROZETKA —  призначення категорії ROZETKA у товарах, визначення де розміщуватиметься товар на ROZETKA.

    1. Додайте товари у кабінет із зовнішніх файлів.
    2. Перейдіть у розділ «Категорія та товари магазину».
    3. Знайдіть категорії, де стовпець «Зв'язок із категорією ROZETKA» порожній.
    4. У кінці рядка натисніть налаштування та виконайте прив’язку категорії.

    В налаштуваннях категорії присутнє:

    • включити — відключення категорії, товарам буде призначено статус "Немає в наявності";
    • категорія магазину — назва категорії магазину, доступно тільки в кабінеті Pricecreator;
    • батьківська категорія — створення ієрархії категорій, призначення головної категорії;
    • категорія ROZETKA — вибір категорії в якій будуть розміщуватися товари в ROZETKA.

    У рядку "Категорія ROZETKA" вкажіть кінцеву категорію ROZETKA і натисніть "Зберегти".

    Після вибору категорії, праворуч будуть доступні "Параметри ROZETKA".
    Параметри ROZETKA
    — це відмінні властивості товару, що передаються на сайт ROZETKA як інформативна частина товару, та як фільтрація в категорії, обов'язково до заповнення.
    Виберіть зі списку параметри, які необхідно заповнити в картці товару (мінімальна кількість 2).

    Рожеві категорії на головній сторінці — це неактуальні категорії на сайті ROZETKA. Потрібно визначити актуальну категорію на сайті й повторно налаштувати зв'язок з категорію ROZETKA.

    < Додавання товару в Pricecreator
    Чи була інформація корисною?