Налаштування категорій ROZETKA в Pricecreator

Останнє оновлення : 20.08.2025

Налаштування категорій ROZETKA —  призначення категорії ROZETKA у товарах, визначення де розміщуватиметься товар на ROZETKA.

  1. Додайте товари у кабінет із зовнішніх файлів.
  2. Перейдіть у розділ «Категорія та товари магазину».
  3. Знайдіть категорії, де стовпець «Зв'язок із категорією ROZETKA» порожній.
  4. У кінці рядка натисніть налаштування та виконайте прив’язку категорії.

В налаштуваннях категорії присутнє:

  • включити — відключення категорії, товарам буде призначено статус "Немає в наявності";
  • категорія магазину — назва категорії магазину, доступно тільки в кабінеті Pricecreator;
  • батьківська категорія — створення ієрархії категорій, призначення головної категорії;
  • категорія ROZETKA — вибір категорії в якій будуть розміщуватися товари в ROZETKA.

У рядку "Категорія ROZETKA" вкажіть кінцеву категорію ROZETKA і натисніть "Зберегти".

Після вибору категорії, праворуч будуть доступні "Параметри ROZETKA".
Параметри ROZETKA
— це відмінні властивості товару, що передаються на сайт ROZETKA як інформативна частина товару, та як фільтрація в категорії, обов'язково до заповнення.
Виберіть зі списку параметри, які необхідно заповнити в картці товару (мінімальна кількість 2).

Рожеві категорії на головній сторінці — це неактуальні категорії на сайті ROZETKA. Потрібно визначити актуальну категорію на сайті й повторно налаштувати зв'язок з категорію ROZETKA.

Чи була інформація корисною?