Для успішної роботи на маркетплейсі недостатньо просто додавати нові позиції в прайс-лист, важливо працювати над якістю інформації про товари та її відповідністю вимогам до контенту.
Ми підготували декілька практичних рекомендацій, дотримуючись яких, ви зможете спростити та пришвидшити процес додавання ваших товарів чи їх оновлення на сайті.
1. Заповнюйте інформацію про товари відповідно до вимог
Пропишіть коректно назву, додайте опис, характеристики та фото товару. Будьте уважні, тому що найменша невідповідність може стати причиною того, що ваш товар не пропустять на сайт і повернуть на доопрацювання.
Часті помилки, через які товари не публікуються на сайті:
- товари без фото або фото поганої якості;
- наявність посилань в описі;
- наявність вотермарок (надписів) на фото;
- дублювання товарних позицій;
- вказано асортимент товару на фото чи в описі;
- некоректна категорія товару;
- відсутність характеристик;
- відсутність вказаного виробника (бренду).
2. Вказуйте коректну категорію для вашого товару
Товари в категоріях вашого прайс-листа повинні відповідати товарам в категоріях сайту ROZETKA. Щоб визначитися з категорією вашого товару, подивіться в якій категорії розміщуються аналогічні товари на маркетплейсі. Наприклад, якщо у вас категорія «жіночі кофти» містить кофти, светри, худі та т.п., то такі товари необхідно перемістити в вашому прайс-листі до відповідних (різних) категорій.
3. Використовуйте автоматичне зіставлення категорій
Якщо в XML прайс-листі, за допомогою атрибуту rz_id передати id категорії з довідника ROZETKA — то категорія буде зіставлена автоматично. Атрибут rz_id вказується лише в блоці categories, товару вказується id вашої категорії.
4. Використовуйте автоматичне зіставлення для характеристик товару
Вказуйте для товарів в прайс-листі id параметрів і значень із довідника ROZETKA. Якщо id параметрів та їх значень в вашому прайс-листі відповідають вже наявним на ROZETKA, вони будуть зіставленні автоматично.
Довідник параметрів і їх значень можна завантажити в кабінеті продавця в розділі «Управління товарами». У назві файлу буде вказано id категорії на сайті, а в самому файлі — id параметрів і значень доступних в даній категорії.
Додавайте id в форматі:
<param name "Джерело живлення" paramid="23959" valueid="12923">Мережа</param>
де:
paramid — id параметра з довідника ROZETKA;
valueid — id значення параметра з довідника ROZETKA.
5. Самостійно перевіряйте каталог товарів
Перед тим як відправити товари на модерацію перевірте ваш прайс-лист на наявність помилок. Перевірте, щоб інформація, зазначена в назві, описі, характеристиках і на фото не суперечила одна одній.
6. Своєчасно відправляйте товари на модерацію
Автоматично на сайті оновлюється лише ціна і наявність товарів, будь-які інші оновлення відображаються на сайті лише після модерації (перевірки менеджером ROZETKA). Тому після зміни інформації в активному товарі чи додавання нових позицій в прайс-лист, вам необхідно самостійно відправити їх на модерацію.
Зверніть увагу! Додавання нових товарів на сайт відбувається швидше, ніж повторна модерація товарів, які не відповідали вимогам та були приховані після першої модерації. Тому підходьте до процесу додавання товарів на маркетплейс відповідально і заповнюйте інформації про товари відповідно до вимог.
Дотримуючись цих простих рекомендацій ви дозволите нам швидше модерувати та додавати товари на сайт ROZETKA.