Фото товару

Останнє оновлення : 14.11.2024

Зображення товару — це обов'язковий атрибут для позиції товару, з якого покупець повинен чітко розуміти, що він купує, і що входить в комплект постачання товару, який продається. Якщо ваш товар в різних кольорах, а фактично є лише фото в одному кольорі — вам необхідно зробити фотографії для кожного кольору товару та створити окремі товарні позиції для кожного різновиду товару.

Щоб ваш товар був опублікований на маркетплейсі, будь ласка, ознайомтесь з нашими вимогами до фотографій товару, що описані нижче. Товари, зображення яких не відповідають нашим вимогам, не будуть опубліковані на сайті ROZETKA. Якщо ви не впевнені чи підійдуть ваші фотографії товару, можете додатково проконсультуватись з менеджером підтримки.

Ми рекомендуємо ознайомитися з фотографіями аналогічних категорій товарів, які вже опубліковані на сайті ROZETKA, це дозволить вам порівняти ваш контент з іншими продавцями та зрозуміти, які фотографії необхідно підготувати. Також для представлення товару рекомендуємо використовувати 3-6 фотографій з різного ракурсу, щоб покупець міг детально розглянути товар.

Загальні вимоги та рекомендації до фото товару

  • мінімум — 1 фотографія, максимум — 15;
  • зображення має бути ясним, чітким, без розмитості чи зернистості;
  • фотографія товару повинна відповідати назві товару, характеристикам і текстовому опису;
  • на фото не може бути зображений асортимент товарів;
  • якщо фото присутні тіні/світіння/відбиття — ці ефекти не повинні обриватися;
  • для вузьких і довгих товарів використовуйте правильні ракурси для фото;
  • у зображеннях товару можливі схеми та інфографіка, але не як головне фото;
  • додаткові фото можуть бути із зображенням аксесуарів до товару, але ці фото з аксесуарами не повинні вводити покупців в оману — покупець чітко повинен розуміти, що входить в комплект постачання товару, який продається;
  • допускаються фото товарів, на котрих є QR-код посилання на інтернет-ресурси, у випадках:
    • коли це частина дизайну упаковання;
    • якщо вказана адреса потужностей виробництва;
    • коли це частина етикетки самого товару або елемент на самому товарі.
  • якщо на фото товару є людина, її поза не повинна мати еротичний вигляд чи нести еротичний підтекст, не має акцентувати увагу покупця на частинах тіла чи формах моделі.

Технічні вимоги до зображення

  • допустимі розміри зображення від 200 px (мінімальний) до 4000 px (максимальний) по ширині або висоті. Оптимальний розмір 1000 px по ширині або висоті, щоб при збільшенні зображення зберігалася чіткість;
  • кольоровий режим — RGB, sRGB;
  • формат файлу зображення — JPEG (.jpeg / .jpg), PNG (.png), WebP (.webp) та GIF (.gif);
  • максимально допустимий розмір зображення — 10 МБ;
  • у XML прайс-листі зображення має передаватись в тегу <picture>, посилання на фотографію не повинно містити кирилицю.
  • щоб фото товару збільшувалось при наведені на нього курсору миші на сайті, розмір зображення має бути не менше 720х630 px.

Зображення товару на фото

  • товар на головному (першому) фото має бути без упакування та не повинен бути обрізаний;
  • товар повинен мати коректну форму, не розтягнутий і не стиснутий по одній зі сторін;
  • товар має бути на передньому плані, він не має бути закритий іншими предметами;
  • товар може бути розташований в різних ракурсах. Одним з головних критеріїв є чітке зображення і передача кольору, щоб на фото було добре видно сам товар і його основні якості;
  • товар може бути сфотографований під будь-яким кутом, якщо його вигляд спереду буде добре видно;
  • заборонено використання селфі та колажів на головному фото товару;
  • зображення, наступні після головного, повинні розміщуватися в природному порядку так, ніби товар обертається навколо своєї осі (якщо це предметне фото). Фото, на яких демонструються життєві сценарії використання товару (lifestyle), потрібно розміщувати на останньому місці;
  • головне зображення товару має відповідати аналогічним зображенням товарів продавця ROZETKA в даній категорії (формат, ракурс, тип).

Фон фотографій

  • рекомендований — білий (світлий, однотонний) або прозорий фон. Допускається однотонний фон пастельного відтінку. Насичені (яскраві) кольори на фоні не допускаються;
  • для одягу допустимий фон в приміщенні або на вулиці, за умови, що на фото немає автомобілів з номерами, рекламних щитів, вітрин магазинів тощо;
  • для товарів, які складно сфотографувати предметно, допускаються фото на вулиці, наприклад: теплиці, гаражні ворота, сільськогосподарська техніка тощо;
  • товар може займати будь-яку кількість простору на фото, але ми рекомендуємо, щоб фон займав не більше 20% площі зображення.

Заборонено у фотографіях

  • використовувати маркетингові написи чи позначки, наприклад: хіт, топ продажів, акція, подарунок, безкоштовна доставка тощо;
  • використовувати web-посилання, графіку чи інші надписи, які ведуть покупця на сторонні ресурси;
  • використовувати зображення, що порушують авторські права на інтелектуальну власність (без дозволу правовласника);
  • використовувати зображення монет, паперових грошових купюр тощо, якщо вони не є безпосередньо товарною пропозицією;
  • зображення людей, які палять;
  • зображення сексуальних позицій, сосків, сідниць, статевих органів;
  • прикривати інтимні місця зображенням зірки;
  • вказувати інформацію про гарантію;
  • вказувати будь-яку контактну інформацію, в тому числі імена, номер телефону, адреси тощо;
  • використовувати фото товару з чорно-білим фільтром (яке не дає розуміння якого кольору товар).

Використання логотипів і текстів (вотермарок) на зображеннях товару

Ми наполегливо рекомендуємо, щоб перше фото товару було на білому або прозорому тлі, без написів чи «вотермарок». Якщо на першому фото товару будуть написи, такий товар не відображатиметься у пошукових рекламних оголошеннях Google Shopping.

Для захисту вашого контенту допускаються фото, на яких присутні логотип чи назва виробника (має відповідати вказаному для позиції бренду), або назва/логотип вашого магазину на маркетплейсі. При цьому такий напис не повинен акцентувати увагу покупця і заважати розглянути товар на фото.

Текст на фото допускається за умови, якщо він стосується безпосередньо товару: вказує його особливості, характеристики або артикул. Текст має бути українською мовою, допускається використання слів, скорочень, абревіатур та позначень англійською мовою.

Товари з асортиментом кольорів

Для меблів дозволяється розміщення товарів, де на першому фото зображена модель товару, а на наступному зображена палітра кольорів (відтінків), в яких продавець може виготовити даний товар.


Близькі за темою

Захист авторських прав

Чи була інформація корисною?