Фото товару

Останнє оновлення : 20.07.2022

Фотографії товару — обов'язковий атрибут для вибору товару покупцем. По фотографії покупець повинен чітко розуміти, що він купує і що входить в комплект постачання товару, який продається. Якщо товар у вас в різних кольорах, а фактично є фото тільки в одному кольорі, вам необхідно зробити фотографії для кожного кольору товару і створити окремі товарні позиції.

Щоб ваш товар був опублікований на сайті ROZETKA, будь ласка, ознайомтесь з нашими вимогами до фотографій товару, що описані нижче.

Загальні вимоги та рекомендації до фотографій

  • мінімум 1 фотографія, максимум — 15;
  • зображення має бути ясним, чітким, без розмитості чи зернистості;
  • фотографія товару повинна мати пряме відношення до назви товару, характеристик і опису;
  • на фото не може бути зображений асортимент товару;
  • фото, на яких присутні тіні/світіння/відбиття, ці ефекти не повинні обриватися;
  • для вузьких і довгих товарів на фото використовуйте правильні ракурси;
  • на фотографіях можливі схеми та інфографіка (не може бути першим фото);
  • додаткові фото можуть бути із зображенням аксесуарів до товару, але ці фото з аксесуарами не повинні вводити покупців в оману — покупець чітко повинен розуміти, що входить в комплект постачання товару, який продається; 
  • QR код на фото товару чи упакування повинен бути розмитим або зафарбованим.

Технічні вимоги до зображення

  • допустимі розміри зображень від 200 px (мінімальний) до 4000 px (максимальний) по ширині або висоті. Оптимальний розмір 1000 px по ширині або висоті, щоб при збільшенні зображення зберігалася чіткість;
  • кольоровий режим — RGB, sRGB;
  • формат файлів — JPEG (.jpeg / .jpg), GIF (.gif) і PNG (.png);
  • максимально допустимий розмір зображення — 10 Мб;
  • у XML файлі фотографія повинна передаватися в тезі <picture>, посилання на фотографію не повинно містити кирилицю.

Зображення товару на фото

  • товар на головному фото має бути без пакування та не повинен бути обрізаний;
  • товар на фотографії повинен мати коректну форму, не розтягнутий і не стиснутий по одній зі сторін;
  • товар на зображенні повинен бути на передньому плані. Він не повинен бути заблокований або закритий іншими предметами;
  • товар на фото може бути розташований в різних ракурсах. Одним з головних критеріїв є чітке зображення і передача кольору, щоб на фото було добре видно сам товар і його основні якості;
  • товар може бути сфотографований під будь-яким кутом, якщо його вигляд спереду буде чітко видно;
  • заборонено використання колажів як головного фото;
  • зображення, після головного, повинні розміщуватися в природному порядку, ніби товар обертається навколо своєї осі (якщо це предметне фото). Фото, на яких демонструються життєві сценарії використання товару (lifestyle), потрібно розміщувати в самому кінці по черзі.

Фон фотографій

  • рекомендований — білий (світлий, однотонний) або прозорий фон. Допускається однотонний фон пастельного відтінку;
  • для одягу допустимий фон в приміщенні або на вулиці, за умови, що в кадр не потрапили автомобілі з номерами, рекламні щити та т.п.;
  • для категорій теплиці, гаражні ворота, с.г техніка допускаються фото на вулиці (тобто для товарів, які складно сфотографувати предметно);
  • товар на фото може займати будь-яку кількість простору, але ми рекомендуємо, щоб фон займав не більше 20% площі фотографії.

Заборонено у фотографіях

  • маркетингові написи або значки, наприклад: хіт, топ продажів, акція, подарунок, безкоштовна доставка тощо;
  • веб-посилання, графіка та інші вотермарки, які можуть направити відвідувача на інші ресурси;
  • зображення людей, які палять;
  • зображення сексуальних позицій, неприкриті соски, сідниці, статеві органи;
  • накладати зірки на інтимні місця.

Використання логотипів, вотермарок і текстів

Якщо на першому фото товару будуть написи, такий товар не відображатиметься у пошукових рекламних оголошеннях Google Shopping. Ми наполегливо рекомендуємо, щоб перше фото товару було на білому або прозорому фоні та без написів чи вотермарок.

Для захисту вашого контенту, допускаються фото товарів, на яких присутні логотип/назва виробника (повинен збігатися із зазначеним виробником в товарі), або назва вашого магазину на ROZETKA. При цьому така вотермарка не повинна акцентувати увагу покупця і заважати розглянути товар на фото.

Текст на фото допускається за умови, що він відноситься безпосередньо до товару, вказує розміри товару, артикул або характеристики товару.


Товари з асортиментом кольорів

В категоріях меблів дозволяється розміщення товарів, де на першому фото зображена модель товару, а на наступному фото зображена палітра кольорів (відтінків), в яких продавець може виготовити цей товар.

Ми рекомендуємо ознайомитися з фотографіями аналогічних категорій товарів, які вже опубліковані на сайті ROZETKA, це дозволить вам порівняти ваш контент з іншими продавцями та зрозуміти які фотографії необхідно підготувати. Також, рекомендуємо для представлення товару використовувати 3-6 фотографій з різного ракурсу, щоб покупець зміг розглянути товар «повністю».

Товари, фотографії яких не відповідають нашим вимогам, не будуть опубліковані на сайті ROZETKA. Якщо ви не впевнені чи підійдуть ваші фотографії товару, можете додатково проконсультуватися у менеджера підтримки.


Близькі за темою

Захист авторських прав

Чи була інформація корисною?