Характеристики товару

Останнє оновлення : 24.01.2022

Характеристики товару (параметри) — це відмінні властивості та ознаки товару, кількісні та якісні дані про нього, що показані на сторінці товару, наприклад: розмір, колір, напруга живлення, обсяг пам'яті тощо.

Перелік можливих характеристик та їх значень для конкретної категорії ви можете завантажити в кабінеті продавця (розділ управління товарами) або написавши звернення з темою «Робота з товарами, прайс-лист → Питання про категорії та параметри категорій».

Наполегливо рекомендуємо додавати максимально можливу кількість характеристик, передбачених у вашій категорії товару на ROZETKA, це допоможе покупцеві отримати більше інформації про товар і він з більшою ймовірністю оформить замовлення.

Вимоги до зазначення характеристик

  • мінімальна кількість характеристик для товару — 3;
  • характеристики мають відповідати фотографіям, опису та назві товару;
  • обов'язково вказувати основні характеристики, які необхідні для вибору товару покупцем: розмір, колір, матеріал, сумісність, потужність, енергоспоживання тощо;
  • обов'язково вказувати характеристику, яка необхідна для групування товару, наприклад, розмір — для категорій одягу та взуття;
  • назви характеристик потрібно заповнювати лише однією мовою: українською або російською;
  • максимально допустима кількість символів для значення характеристики — 255 знаків (враховуючи пробіли).

Параметри та їх значення мають відповідати тому, як вони представлені на сторінках товарів. Наприклад, якщо у вас товар з категорії «Рулонні штори», то згідно зі списком характеристик, розміри необхідно вказати не окремими параметрами «Ширина» та «Висота», а одним параметром — «Розміри»

Як додати характеристику товару (додати параметр)

Інформація про характеристики експортується з вашої системи управління товарами (сайту, сервісу PriceCreator, кабінету на Prom, та ін.), тому вказувати характеристики товару необхідно безпосередньо у вашій системі.

У XML прайс-листі для передачі характеристики товару використовується тег <param>, в якому передається назва і значення характеристики. Зазначені вами характеристики будуть зіставленні з наявними у категорії ROZETKA. Якщо ви вказали значення характеристики, якого ще немає в категорії ROZETKA (наприклад: новий колір або розмір) ми додамо його автоматично під час додавання товарів на сайт. Якщо характеристика в категорії відсутня, вона не буде показана на сайті, ви можете вказати її текстовому описі товару.

Тип характеристики

Логістичні характеристики — це параметри розміру упаковки товару, вони не позакуються на сторінці товару, їх не обов'язково вказувати (за винятком використання фулфілменту від ROZETKA). До логістичних параметрів відносяться:

  • вага в упаковці (кг);
  • висота в упаковці (см);
  • глибина в упаковці (див);
  • ширина в упаковці (см);
  • кількість вантажних місць.

Фасети — параметри, які не показані у списку характеристик, але показуються на сторінці товару під фотографією, наприклад: «Рекомендації для догляду» у категорії «Покривала».

Основні характеристики — це параметри, які є важливими при виборі товару покупцем, показані на сторінці товару і є параметрами для фільтрації в категорії.

Параметри для фільтрації (фільтри) дають можливість покупцеві вибрати ті товари, які відповідають його критеріям пошуку.

Параметри для фільтрації впливають на видачу товару на сайті. Для того, щоб ваш товар був знайдений за всіма можливими запитами та фільтрами, заповнюйте максимально можливу кількість характеристик.

Як визначити чи є характеристика фільтром в категорії

У таблиці експорту характеристик в категорії, типи фільтрів позначені як:

main — є параметром для фільтрації;
disable — не є параметром для фільтрації.

Значення типів параметрів:

List — список з декількох значень. Значення варто перераховувати черех кому (,).
List Values —​ вибір декількох значень зі списку (без обмеження в 64 значення).
ComboBox — вибір зі списку. Можливість додавання всього 1 значення.
Checkbox — (галочка) значення в прайс-листі: так / ні, є / немає.
CheckBoxGroup — вибір декількох значень з набору. Значення додаються через кому.
CheckBoxGroupValues ​— вибір декількох значень з набору (без обмеження в 64 значення).
Integer — ціле число.
Decimal — десяткове число.
TexInput — текстове поле.
TextArea — текстовий блок.

Якщо текстова характеристика (TextArea / TexInput) має кілька значень, їх необхідно перерахувати з роздільником <br/>. Приклад в xml прайс-листі:

<param name="Комплект постачання:"><![CDATA[Телефон <br/> Кабель для синхронізації <br/> Зарядний пристрій <br/> Документація <br/> Гарантійний талон]]></param>

Приклад зображення на сайті ROZETKA:

Автоматична прив'язка даних

Для того, щоб характеристики ваших товарів та їх значення зіставлялися з наявними на ROZETKA автоматично, рекомендуємо передавати їх id. Це прискорить процес модерації та додавання ваших товарів на сайт. Приклад в xml:

...
<param name="Матеріал верху" paramid="38625" valueid="59090">Шкіра</param>
<param name="Сезон" paramid="39560" valueid="2296922, 2645254, 63320">Осіння, Весняна, Літня</param>
...

Ми гарантуємо прив'язку вказаних для товару параметрів, які точно збігаються з параметрами в категорії на ROZETKA. Інші параметри ми постараємося пов'язати, але якщо відповідних параметрів в категорії немає, вони не будуть показані для товару на сайті.


Близькі за темою

Що робити, якщо на сайті ROZETKA немає потрібної характеристики товару або її значення?

Чи була інформація корисною?