Останнє оновлення: 28.11.2025

    Характеристики товару (параметри) — це основна інформація про товар та його властивості. Характеристики відображаються окремим блоком на сторінці товару. На сайті ROZETKA для кожної категорії передбачено перелік доступних характеристик та їх значень. Отримати цю інформацію для потрібної категорії ви можете в кабінеті продавця в розділі «Управління товарами» → «Довідники».

    Рекомендуємо вказувати максимально можливу кількість характеристик товару, які доступні в категорії. Це допоможе покупцеві в пошуку вашого товару на сайті та надасть йому більше інформації про товар, що позитивно впливає на ймовірність оформлення замовлення.

    Вимоги до зазначення характеристик

    • Мінімальна кількість характеристик для товару — 3.
    • Інформація в характеристиках має відповідати фотографіям, опису та назві товару.
    • Обов'язково вказуйте основні характеристики, які необхідні для вибору товару покупцем (залежить від категорії): наприклад: розмір, колір, матеріал, сумісність, потужність, енергоспоживання тощо.
    • Обов'язково вказуйте характеристику, яка необхідна для групування товару, наприклад: розмір — для категорій одягу та взуття; колір, об’єм тощо. В розділі «Управління товарами» → «Правила групування» ви можете знайти інформацію про те, як групуються товари в конкретних категоріях.
    • Назви характеристик потрібно заповнювати лише однією мовою.
    • Максимально допустима кількість символів для значення характеристики — 500 (враховуючи пробіли).

    Характеристики та їх значення мають відповідати тому, як вони представлені на сторінках товарів. Для прикладу: якщо товар у категорії «Рулонні штори», то згідно зі довідником характеристик розміри необхідно вказати не окремими параметрами «Ширина» та «Висота», а одним параметром — «Розміри».

    Як додати товару характеристику (додати параметр)

    Характеристики можна вказати при додаванні чи редагуванні товару в кабінеті продавця або передавати їх в XML прайс-листі відповідно до технічних вимог.

    У XML прайс-листі для передачі характеристики товару використовується тег <param>, в якому передається назва і значення характеристики. Зазначені вами характеристики будуть зіставлені з наявними у категорії ROZETKA. Якщо ви вказали значення характеристики, якого ще немає в категорії ROZETKA (наприклад: новий колір або розмір) ми додамо його автоматично під час додавання товарів на сайт. Якщо характеристика в категорії відсутня, вона не буде показана на сайті, ви можете вказати її текстовому описі товару.

    Ми гарантуємо зіставлення вказаних вами характеристик, які точно збігаються з параметрами в категорії на сайті ROZETKA. Інші параметри ми постараємося зіставити, але якщо відповідних параметрів в категорії немає, вони не будуть відображатися для товару на сайті. Ви можете вказати дану характеристику в текстовому описі товару, або подати запит для додавання нової характеристики в категорії. Для цього зверніться в службу підтримки за темою «Робота з товарами, прайс-лист» → «Запитання про категорії та параметри категорій», де вкажіть категорію, назву потрібної характеристики, та аргументацію, чому ця характеристика необхідна. Ми розглянемо дану пропозицію та надамо відповідь. Створення нових параметрів це тривалий процес, який може тривати декілька місяців.

    Основні характеристики — це параметри, які є важливими при виборі товару покупцем, вони відображаються на сторінці товару та використовуються у фільтрах категорії. Фільтри дають можливість покупцеві зручно відібрати лише ті товари, які відповідають його критеріям пошуку.

    Параметри для фільтрації впливають на видачу товару на сайті. Для того, щоб ваш товар був знайдений за всіма можливими запитами та фільтрами, заповнюйте максимально можливу кількість характеристик.

    Логістичні параметри / габарити

    Логістичні характеристики — це параметри товару в упаковці, вони не відображаються на сайті, але використовуються для розрахунку можливих способів доставки та доступних відділень перевізників.

    До логістичних параметрів відносяться:

    • вага в упаковці (кг);
    • висота в упаковці (см);
    • глибина в упаковці (см);
    • ширина в упаковці (см);
    • кількість вантажних місць.

    Рекомендуємо вказувати габарити товару в упаковці для всіх товарів вашого магазину. Якщо логістичні параметри не вказувати — система буде враховувати середні показники розмірів в даній категорії, через що для даного товару може бути обмежений перелік відділень для доставки, наприклад, поштомати чи відділення будуть недоступні.

    Інші можливі наслідки, якщо не вказувати розміри товару в упаковці:

    Значення типів параметрів

    • List — список з декількох значень. Значення потрібно вказувати через кому (,).
    • List Values — вибір декількох значень зі списку.
    • ComboBox — вибір зі списку. Можна вказати лише одне значення.
    • Checkbox — (галочка) значення в прайс-листі: так / ні; є / немає.
    • CheckBoxGroup — вибір декількох значень з набору. Значення потрібно додавати через кому.
    • CheckBoxGroupValues — вибір декількох значень з набору.
    • Integer — ціле число.
    • Decimal — десяткове число.
    • TexInput — текстове поле.
    • TextArea — текстовий блок.

    Щоб передати в xml прайс-листі значення текстової характеристики (TextArea/TexInput) двома мовами використовуйте атрибут value lang.

    Приклад в xml прайс-листі:
    <param name="Додаткові характеристики">
    <value lang="uk">Підтримка сервісів: Facebook, Google Play, Megogo, Netflix, Skype, Twitter, Vimeo, Youtube.com, Інтернет-браузер</value>
    <value lang="ru">Поддержка сервисов: Facebook, Google Play, Megogo, Netflix, Skype, Twitter, Vimeo, Youtube.com, Интернет-браузер</value>
    </param>

    Якщо текстова характеристика має декілька значень, щоб їх візуально відділити використовуйте роздільник <br/>.

    Приклад в xml прайс-листі:
    <param name="Комплект постачання:"><![CDATA[Гарантійний талон <br/> Документація <br/> Кабель для синхронізації <br/> Скріпка для виймання Сім-карти <br/> Телефон]]></param>

    На сайті ROZETKA це буде відображатись ось так:

    Наскрізний параметр — це характеристика, яка не пов’язана з конкретною категорією та може відноситись як до категорії вищого рівня, так і до суміжних категорій. Приклади наскрізних параметрів: гарантія, країна виробник, країна реєстрації бренду.

    Автоматичне зіставлення характеристик

    Якщо інформація про ваші товари передається на маркетплейс через XML прайс-лист, ви можете вказувати для характеристик та їх значень атрибут id, щоб пришвидшити час модерації та додавання товарів на маркетплейс. Потрібні id ви можете отримати в довіднику параметрів категорії (розділ «Управління товарами» → «Довідники»).

    Приклад передачі інформації в XML прайс-листі:
    <param name="Матеріал верху" paramid="38625" valueid="59090">Шкіра</param>
    <param name="Сезон" paramid="39560" valueid="2296922, 2645254, 63320">Осіння, Весняна, Літня</param>

    Поширені запитання

    < Вимоги до оформлення інформації про товари
    Чи була інформація корисною?

    Близькі за темою